Spadek mocy po chiptuningu

Postprzez Riki » 14 lut 2008, 01:54

elvis2002 odbierz PW :)

CITD ma dużo większe cisnienie doładowania.

ile dmuchają?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez rexwolf » 14 lut 2008, 21:58

co chyba nie jest dalekie od prawdy dlatego poczciwe 2.0 16V 90kM moga pokonac 500 000 tys i wiecej a podpierajac sie efektem zolwia przescignac nie jednego rabbit-a skonanego na poboczu. Doliczajac do tych 1200 mandaty, wieksze zuzycie paliwa, czesci i narazanie czyjegos zycia pytanie czy warto. Moze podniecac sie lepiej w lozku?
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 14:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez xANDy » 16 lut 2008, 00:13

elvis2002 napisał(a):Przy problemach z mocą i kopceniem należy jako pierwszą rzecz – dokładnie przeglądnąć cały układ dolotowy – od obudowy filtra powietrza do kolektora dolotowego sprawdzając drożność i szczelność a także przeczyścić zawór EGR. Lubi on też się zacinać w pozycji częściowo otwartej, co powoduje czasem niezwykłe kopcenie (widoczne np. w lusterku bocznym), gdyż niezależnie od prędkości spaliny są dwa razy spalane, więc brakuje tlenu w już raz przepalonej mieszance. DiTD pierwszej generacji RF2A ma inny system sterowania tym zaworem niż nowszy model RF4F/RF3. Pierwszy sterowany zwykłym podciśnieniem posiada czujnik ruchu na górze membrany (brak ruchu wywołuje błyskanie kontrolki) zaś modele nowsze (także MZR-CD w M6) steują elektrozaworem (solenoidem). W przypadku Mazdy 6/MPV (silnik common rail) zabrudzenie wężyków i samego elektrozaworu skutkuje charakterystycznym terkotaniem (słyszalnym przed maską). Nie jest to niebezpieczne choć może być nieco denerwujące.

ZAPOMNIAŁEŚ KOLEGO ZAZNACZYĆ SKĄD JEST TEN CYTAT

hahaha


magicadm napisał(a):To była dyskuja, w której xANDy wskazał na różnice w cisnieniu doładowania pomiędzy DITD i CITD. CITD ma dużo większe cisnienie doładowania.

Prawdę mówiąc nie wiem jakie ciśnienie ma CR, bo nigdy się z tym nie spotkałem. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek mówił, że jest tam na pewno większe ciśnienie (mogę tylko przypuszczać), poza tym porównywałem chyba jedynie to stajni VW.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje