Turbo, tak jak i kompresor to również bardzo fajan sprawa. I da sie je założyć poza profesjonalnymi zakładami ale są to przypadki bardzo sporadyczne i mimo ze nazywają sie "nie profesionalna firma" to wkład pracy jak i wiedzy jest bardzo duzy.
Wszystko jest kwestią tego co kto oczekuje od auta.
Jeszcze jedna rzecz wzgledem turbo....
Najważniejsza chyba... Pamiętać trzeba ze im większa moc z turbo uzyskana przez wiekszą spreżarke... tym większa turbodziura i mniej przyjemne uzytkowanie.
No i fakt faktem ... problemy, mimo że w auta są ładowane mega pieniądze, i tak sie za tymi autami które są uturbiane, zazwyczaj ciągną.
Jest w tej chwili do sprzedania Almera Grencana.
Uturbione 2,0. Najszybsze streetracingowe auto w łodzi na ten sezon, zwyciezca tzw. "ŁDZ Streetfight"
Właściciel chce za nią 33.000 zł.... Auto było robione w bardzo wielu profi firmach ostatnią z nich było chyba Tomaracing. W auto zostały wpakowane niesamowite pieniądze.
Autko robi 12,4 na Ćwiartke z drogowymi oponami...czyli zjada np. Lambo Gallardo.
Na pytanie czemu idze na sprzedaż... Gre odpowiada że juz poprostu nie ma siły.
Tutaj link gdyby ktoś chciał poczytać:
http://forum.stormriders.pl/viewtopic.php?t=2852
A tu druga bardzo szybka uturbiona ośka z łódzkich ulic. Też właściciel ma dośc użytkowania uturbionego auta.
Link :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4065307
I jeszcze jedna sprawa... Mi sie używanie auta z turbo które dmucha bezpieczne wartosci i do tego nitro wcale nie wydaje takie głupie. Nie ma problemów związanych z duza turbospreżarką, a w razei potrzeby odpowiedni Power sie znajdzie.