No i nareszcie Kalii

(odpwoieni czlowiek czyli taki co turbo zamontowal na odpwoiednim miejscu czyli w temacie o turbo

)
Co do przerobki ukladu zasilania paliwem panowie zastanowcie sie jeszcze nad jednym urzadzeniem ktore wykorzystuja ludzie w USA do robinia silnikow turbo bez przerobek sterowania wtrysku
To urzadzonko to FMU -Fuel menagement unit
Na czym polega jego dzialnie otoz jest to FPR-fuel pressure regulator ktory jest zalezny od nadcisnienia wystepujacego w dolocie
Jak to dziala ano bardzo prosto urzadzonko podlaczamy do kolektora dolotoewgo i do powrotu listwy paliwowej w momencie gdy podnosi sie cisnienie w kolektorze dolotowym zamykany jest odplyw na listwie i podnosi sie w niej cisnienie im bardziej cisnienie sie podnosi tym bardziej zwikesza sie ilosc paliwa wstrzyknietego do komory spalania
A teraz podsumowanie take cos ma swoje zalety i wady
zalety
-prostota montazu brak praktycznie jakiegokolwiek ustawiania strojenia itp ustawia sie srubka lub zmiaijac membrany
-w zaleznosci od rodzaju urzadeznia niskie koszty
wady
-ograniczenia naturalne nie da sie dokladnie wysterowac wtrysku itp
Takze mozna skorzystac z Piggybacka lub z urzadzonka typu megasquirt ale te wymagaja strojenia i jako takiej wiedzy elektronicznej do podlaczenia calosci
Pozdrawiam