A co kolektor też do wycinki

bo grubo planujesz "tunning" swojej M6
Postprzez brodaM6 » 19 sie 2014 21:28
Ja w swoim a-specu niem tych pierdółek

przy filtrze ,dodatkowo pozbyłem sie grzanek Tb + dodatkowe zero na Tb , jak będę miał czas to wywale pcv i klapki vis,to nic nie kosztuje.
To pewnie kaganiec żaden problem

.
W sumie ci japończycy są cholernie cwani , bo pozakładali mnóstwo zbędnych rzeczy ..... i kazali sobie za nie zapłacić.

. Specjaliści od syrenki i tak jednak górą

!!
Post przez brodaM6 » 23 sie 2014 dzisiaj 7:26
Rozmawiamy o L3 ,a tytuł jest do

bo nie ma L4 wiec i różnic

.
Może tytuł jest do pupy , ale gdybyś mi podał chociaż jedno oznaczenie kodu silnika L3 z amerykańskiej strony, nie miał bym wątpliwości. Po wklepaniu numeru VIN w żadnym miejscu nie pojawił się termin L3, więc dlatego tak sformułowałem temat.
Post przez leonidsas » 23 sie 2014 dzisiaj 0:02
Nie mam firmy tuningowej więc wykresy to można robić ......
Życzę powodzenia i wytrwałości i nie przejmuj się, że Cie czasami inni pojadą – to taka natura Polaka.