modyfikacja dolotu silnik L3

Postprzez CLAU » 23 sie 2014, 09:01

leonidsas napisał(a):Nie mam firmy tuningowej więc wykresy to można robić na hamowni panie Clau , ja wolę jednak aby moc była na kołach nie na silniku więc wykorzystuję do tego program który mam , jeżeli cię to aż tak ciekawi to zrób coś sam i pokaż , bo dla mnie mechanika to podstawa a dla innych doczepiony spojler


Ale to ty piszesz o 180 koniach mechanicznych ze swoich tajemniczych modyfikacjach wiec ja nie mam nic tu nic do udowadniania.

Pic or didnt happen.

Nie tylko ja chętnie zobacze wykres przed i po.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez matthies » 23 sie 2014, 09:23

brodaM6 napisał(a):tytuł jest do <dupa> bo nie ma L4 wiec i różnic

niestety ale sporo prawy w tym jest ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 23 sie 2014, 13:30

Jak wyglada kolektor wydechowy po FL Eu,w L3 USA tak jak na foto
Załączniki
image.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rymko » 23 sie 2014, 14:05

A co kolektor też do wycinki <lol> bo grubo planujesz "tunning" swojej M6
Postprzez brodaM6 » 19 sie 2014 21:28
Ja w swoim a-specu niem tych pierdółek :D przy filtrze ,dodatkowo pozbyłem sie grzanek Tb + dodatkowe zero na Tb , jak będę miał czas to wywale pcv i klapki vis,to nic nie kosztuje.
To pewnie kaganiec żaden problem :)
.
W sumie ci japończycy są cholernie cwani , bo pozakładali mnóstwo zbędnych rzeczy ..... i kazali sobie za nie zapłacić. hahaha. Specjaliści od syrenki i tak jednak górą !!!!

Post przez brodaM6 » 23 sie 2014 dzisiaj 7:26
Rozmawiamy o L3 ,a tytuł jest do <dupa> bo nie ma L4 wiec i różnic :P .

Może tytuł jest do pupy , ale gdybyś mi podał chociaż jedno oznaczenie kodu silnika L3 z amerykańskiej strony, nie miał bym wątpliwości. Po wklepaniu numeru VIN w żadnym miejscu nie pojawił się termin L3, więc dlatego tak sformułowałem temat.

Post przez leonidsas » 23 sie 2014 dzisiaj 0:02
Nie mam firmy tuningowej więc wykresy to można robić ......

Życzę powodzenia i wytrwałości i nie przejmuj się, że Cie czasami inni pojadą – to taka natura Polaka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 23 sie 2014, 19:07

Kolektor jest odkręcany :P , już fabrycznie w silniku L3 USA nie ma tych dodatkowych wezykow do filtra i z powrotem do silnika a potem do Purge vavele seloid ,jest tylko on PVS,wiec można poprawić Japończyków :P i nie przez specjalistów od syrenki .
Rymko 2 raz już ze mnie szydzisz – więcej tego nie rób
Ostatnio edytowano 23 sie 2014, 20:26 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przekleństwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez People_Hate_Me » 23 sie 2014, 23:04

Co jak co ale bez wykresu teoria lezy.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Wojtek » 24 sie 2014, 00:01

leonidsas napisał(a):to trzeba zmienić tps od jednostki której nie wymienię i zemulować sygnał z seryjnym sterownikiem , po tym trzeba zmienić jeszcze jedną rzecz w tb i dajemy dolot pozbawiając go pewnuch seryjnych niedociągnieć , zmieniamy średnicę maf na większą z ekranem lub bez -to zależy od średnicy przy maf i robimy remap

brzmi zachęcająco... :)

Mazda utrudniła majstrowanie w ECU do granic... <glupek2>
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez rymko » 24 sie 2014, 12:11

Post przez brodaM6 » 23 sie 2014 wczoraj 19:07
Kolektor jest odkręcany :P , już fabrycznie w silniku L3 USA nie ma tych dodatkowych wezykow do filtra i z powrotem do silnika a potem do Purge vavele seloid ,jest tylko on PVS,wiec można poprawić Japończyków :P i nie przez specjalistów od syrenki .
Rymko 2 raz już ze mnie szydzisz – więcej tego nie rób


broda M6 odrobinę dystansu do samego siebie i innych – gdybym pisał konkretnie o Tobie użyłbym sformułowania "specjalista od syrenki" – jak się poczułeś dotknięty to sorki :)
Piszesz o usunięciu pewnych elementów z M6 więc napisz jeszcze co pozytywnego wniosą one do pracy silnika i co na tym zyskasz ? leonidas konkretnie opisał algorytm modyfikacji, co samo z siebie jest ciekawe i pomimo braku wykresów z hamowni można uwierzyć , że zadziała – spróbuj zrobić tak samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 24 sie 2014, 19:14

Jaki koleś ,próbuje ci powiedzieć ze w naszych silnikach nie ma tego ustrojstwa co 2.3L Eu,mamy inny dolot trochę .
Leonidas pisze już o dość sporej ingerencji ,ja zrobiłem to co wszyscy w 3.0 by-pasy Tb i podlaczylem dodatkowe zero do przepustnicy ,a co to daje ,satysfakcję ,głupie wyjęcie klapek VTCS. . <czytaj> .
A tu to dopiero poprawili Japończyków i ich układ dolotowy :D
Załączniki
image.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rymko » 26 sie 2014, 01:16

Czyli jak zwykle coś zrobiłeś lub ktoś ci zrobił – tylko nie wiesz po co <lol>
Usuń jednak ten dolot – większa część – większa satysfakcja <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 26 sie 2014, 15:54

Ja wiem i pewnie większość na forum ,a tobie zostaje <nauka> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 1 wrz 2014, 17:13

Mała aktualizacja :) silnik L3 us 06r nie posiada wszystkich tych elementów oznaczonych na fotce L3 bo ma to wszystko L3 eu z przed jak i poliftingu :D.
Załączniki
image.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 1 wrz 2014, 17:20

no dobra, ale jaki z tego morał ? :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 1 wrz 2014, 18:26

Tak mi sie wydaje ze szybciej i prościej jest podłączyć stozek z rorką <lol> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje