Zwiekszenie mocy Mazda 323F BA GT 2.0 V6
1, 2
Mimo wszystko polecam ci wrzucić tam Kla, najlepiej wyjętego z automatu. Ja swój kupiłem kompletny z cronosa w automacie za 1000 zł, a okazał się w naprawdę bardzo zacnym stanie, przynajmniej jeśli chodzi o olejożerność i dynamikę auta (poniżej 7s do setki). Spalanie porównywalne z K8 za to dynamika o wiele lepsza. Zresztą przy spokojnej jeździe k-seria pali podobnie, dlatego nie wiem Ramzesie skąd wziąłeś informację, że KL pali dużo więcej niż KF.
kolega mial forda probe walsie z tym silnikiem i 15 jadlo 
a niechce mi sie wierzyc ze za 1000 zl kupie silnik ktory nie bedzie wymgal remontu (czyli nie bedzie palil oleju, bez wyciekow itp) jak by tak bylo to oczywiste ze robie swapa
6-2-1 czy kf czy kl i tak bym wsadzal wiec bez znaczenia
remont robie to glowice czy wsadze ta czy inna to kazda tzreba obrobic a stara mozna sprzedac
generalnie remont mnie bedzie kosztowal z 1200 zl mniej wiecej a silniki raczej kl chyba cos kolo 4 tys kosztuja
i do tego koszt remontu 1200 zl
gdyby to mil byc samochod na dluzej i do czegos innego jak najbardziej ale kobiecie wystarczy
p.s. fotki juz dzialaja w tematach na forum hondy
mysle za ponad tydzien filmik z pierwszego odpalenia
a niechce mi sie wierzyc ze za 1000 zl kupie silnik ktory nie bedzie wymgal remontu (czyli nie bedzie palil oleju, bez wyciekow itp) jak by tak bylo to oczywiste ze robie swapa
6-2-1 czy kf czy kl i tak bym wsadzal wiec bez znaczenia
remont robie to glowice czy wsadze ta czy inna to kazda tzreba obrobic a stara mozna sprzedac
generalnie remont mnie bedzie kosztowal z 1200 zl mniej wiecej a silniki raczej kl chyba cos kolo 4 tys kosztuja
gdyby to mil byc samochod na dluzej i do czegos innego jak najbardziej ale kobiecie wystarczy
p.s. fotki juz dzialaja w tematach na forum hondy
mysle za ponad tydzien filmik z pierwszego odpalenia
- Od: 19 lip 2011, 22:38
- Posty: 15
- Skąd: Gliwice
- Auto: 323F BA GT 2.0V6 1995
4-5kzł to sobie wołają za KLZE, a my mówimy o KL-DE który był w MX-6, Xedos 9. Wg. mnie jest to lepsza opcja, a koszt takiego silnika to 800-1500zł.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Skrzynia podejdzie z każdej K-serii, jedną różnicą są przełożenia, a co do ceny to przypuszczam jest to kwestia dogadania się, bo wiem że za tą cenę można nawet kompletny silnik dorwać.
Na K-serii się nie znam ale z tego co kojarzę to kolektory wydechowe są takie same, a różnica może być w ssącym bo tam chyba inny kształt był, ale o to najlepiej się podpytaj osób które przekładały KF na KL.
Na K-serii się nie znam ale z tego co kojarzę to kolektory wydechowe są takie same, a różnica może być w ssącym bo tam chyba inny kształt był, ale o to najlepiej się podpytaj osób które przekładały KF na KL.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Akurat kolektory wydechowe to się mogą różnić, dlatego przy swapie polecałbym przełożyć z kfa ten od strony grodzi. Tyle że jeśli wrzucasz 6-2-1 to kwestia kolektorów wydechowych nie ma znaczenia. Kolektor dolotowy jest zdaje się inny, ale nie powinien to być wielki problem.
15 litrów? To chyba jak go pałował/jeździł tylko w korkach/miał zwalone sondy. Mi KL żre w mieście mniej więcej tyle ile jadł K8, przy normalnej jeździe. Przy pałowaniu jest wir w baku. Jeździ się bardzo przyjemnie, silnik ciągnie z samego dołu. Choćby tylko z tego powodu warto wrzucić KL zamiast modzić KF.
Co do kosztów 4-5k za KLZE to chyba za takie po remoncie. W Japan Korea Moto gdy pytałem ich o KLZE jakieś półtora roku temu to mieli po około 2,2 – 2, 4k zł. Miałem też możliwość kupna KL po kapitalce za około 3, 5k. Ostatecznie kupiłem KLa z Cronosa w automacie, przynajmniej nie musiałem ściągać silnika z drugiego końca Polski;) Za silnik z osprzętem dałem 1000. Olej pije acz w umiarkowanych ilościach, HLA nie klekocze, przezornie wymieniłem kompletny rozrząd plus duperele jak uszczelki pod deklami zaworów itp. Ile ma mocy nie wiem, nie byłem na hamowni, ale mxa rozpędza do setki poniżej 7s, więc tragedii nie ma.
15 litrów? To chyba jak go pałował/jeździł tylko w korkach/miał zwalone sondy. Mi KL żre w mieście mniej więcej tyle ile jadł K8, przy normalnej jeździe. Przy pałowaniu jest wir w baku. Jeździ się bardzo przyjemnie, silnik ciągnie z samego dołu. Choćby tylko z tego powodu warto wrzucić KL zamiast modzić KF.
Co do kosztów 4-5k za KLZE to chyba za takie po remoncie. W Japan Korea Moto gdy pytałem ich o KLZE jakieś półtora roku temu to mieli po około 2,2 – 2, 4k zł. Miałem też możliwość kupna KL po kapitalce za około 3, 5k. Ostatecznie kupiłem KLa z Cronosa w automacie, przynajmniej nie musiałem ściągać silnika z drugiego końca Polski;) Za silnik z osprzętem dałem 1000. Olej pije acz w umiarkowanych ilościach, HLA nie klekocze, przezornie wymieniłem kompletny rozrząd plus duperele jak uszczelki pod deklami zaworów itp. Ile ma mocy nie wiem, nie byłem na hamowni, ale mxa rozpędza do setki poniżej 7s, więc tragedii nie ma.
Panowie trzymamy się tematu dyskusji
Temat dotyczący zmiany KFa na KLa w BA: viewtopic.php?f=102&t=621&hilit=swap+BA
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje