tco_tm napisał(a):Dobrze myslales, mazda z USA to shit.
ja Ci dam shit

a co do MX-6 to wziol bym to autko
a jesli chcesz autko na 1/4 mili to tez bym wziol, ale trzeba miec pelno kasy. wstawil biturbo i ojoj dopiero by sie dzialo
www.mazdaspeed.pl
tco_tm napisał(a):Dobrze myslales, mazda z USA to shit.
no_name napisał(a):...jesli chcesz autko na 1/4 mili to tez bym wziol, ale trzeba miec pelno kasy. wstawil biturbo i ojoj dopiero by sie dzialo
no_name napisał(a):wstawil biturbo i ojoj dopiero by sie dzialo
Boris86 napisał(a):Już moce rzędu 250 km przy napędzie na przednią os zaczynają mijać sie z celem...
Piotruś napisał(a):.baaaardzo dużo kasy:
turbo x 2
wałki x 4 oczko
planowanie głowic też podwójne
Piotruś napisał(a):do 1/4 mili po mojemu:
CRX i jakiś wesoły silniczek od Integry (jedna taka lubi mnie zamiatać hehe)
Golf I/II i swap na 1.8T ze stajni VW (najlepiej z Audi TT)
tomekrvf napisał(a):Ale tak swoją drogą to wyścig na 1/4 mili to kiepska zabawa
zakręty, wiraże, esy, łuki... to jest to co tygrysy lubią najbardziej
no_name napisał(a):nawet na seryjnym zawieszeniu
Piotruś napisał(a):...ten CRX, o którym pisałem w poprzednim poście właśnie ma moc tego rzędu
Boris86 napisał(a):Felgi, zawias i hamulce
Boris86 napisał(a):zwłaszcza ze mx-6 stylistycznych zestawów nie potrzebuje...
Puhcio napisał(a):Wersja na europę ma 163 – 167 KM.
Wersja USA ma 170 KM.
Pozatym są jakieś minimalne różnice w budowie, recykulacji spalin (inne normy), itp.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje