Wkład filtra powietrza K&N
Witam na forum. Poproszę Ciebie o zapoznanie się z REGULAMINEM FORUM. Doklejam Twój temat do istnjeącego...
A macie ktos moze jakis link gdzie kupic takie wkladki filtra powietrza ,zamiast fabrycznego
??
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
proszę bardzo
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=114
w sklepie występuje pod symbolem 33-2134, ale lepiej napisz maila żeby się upewnić...
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=114
w sklepie występuje pod symbolem 33-2134, ale lepiej napisz maila żeby się upewnić...
-
Gość
thx a cena 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Wkładki Simota http://www.mtuning.pl/ , wkładki K&Nsps-snipers napisał(a):A macie ktos moze jakis link gdzie kupic takie wkladki filtra powietrza ,zamiast fabrycznego

Drogo jak za wkladke .A ciekawe czy da to taki sam pomruk? Jednak pobawie sie w swojej Madzce w zrobienie stozka i calego ukladu dolotowego.Tym bardziej ,ze waz jest sparcialy i owiniety tasma izolacyjna wiec taniej i ladniej mnie to wyjdzie niz kupienie nowego gumowego dolotu 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
http://www.mtuning.pl/sklep/product_inf ... cts_id=225sps-snipers napisał(a):ednak pobawie sie w swojej Madzce w zrobienie ukladu dolotowego.
ArtX napisał(a):http://allegro.pl/item250100824_filtr_powietrza_k_n_mazda_okazja_super_cena.html .
taka sama w sklepie kosztuje 130...
-
Gość
KEEL napisał(a):taka sama w sklepie kosztuje 130...
Ja płaciłem bodajże 123 zł z przesyłką w sklepmoto.pl
Dzwięku nie zmienia, ale zaraz po założeniu zauważyłem nieco lepszą (szybszą) reakcję na wciskanie pedału gazu i tak jakby troszke lepiej się zbierał.
Dodam tylko że po katalizatorze mam samą puszkę, a w miejsce tłumika środkowego strumienicę
Pozdrawiam
Poznasz głupiego po postach jego


- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
Czyli szkoda kasy na to.Juz zrobilem wymiary i dzis wale na nocke .A tam moj ulubiony i zdolny i dobry mechanik utrzymania ruchu.Ktory zapewne zrobi mi idealny dolot w chromie z dwoma wyjsciami jak to niektorzy mowia na "odme" powygina zrobi to jak trzeba.Da zlaczki i bedzie git.A to wszystko bedzie mnie kosztowac na przyslowiowa flache .A co tam dam mu na 0.7
noi pozniej kupie najprostszy stozek oczywiscie dobrany do mojej pojemnosci 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ja slyszalem same dobre opinie o tym wkladzie i jest to duzo lepsze rozwiazanie od stozka , w moim aucie w polaczeniu z airboxem z wersju uturbionej 20vt daje zauwazalne roznice
mam nadzieje, ze zdaze na ryki
ravo napisał(a):ja slyszalem same dobre opinie o tym wkladzie i jest to duzo lepsze rozwiazanie od stozka , w moim aucie w polaczeniu z airboxem z wersju uturbionej 20vt daje zauwazalne roznice usmiech mam nadzieje, ze zdaze na ryki
No właśnie, ja też słyszałem dużo opinii że w przeciwieństwie do stożka ona coś daje. A nie tak jak stożek, masz wrażenie, że daje a w rzeczywistości pogarsza
sps-snipers jakby co to mam praktycznie nowy stożek, nie wiem jakiej marki ale raczej dobrej jakości i całkiem nieźle wykonany, także jakbyś chciał mogę Ci go sprezentować za jaką przysłowiową dobrą flaszkę
Pozdrawiam
Poznasz głupiego po postach jego


- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
Właśnie jestem świeżo po wymianie filtra na wkład K&N z sklepu http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=114
Po zdjęciu starego było sporo piachu i kurzu na filtrze i w puszcze więc widać że stary spełnił swoją role.
Po założęniu nowego i odpaleniu silnika pełna radość.
Co zauważyłem i czego oczekiwałem od tego filtra do szybka reakcja na pedał przyśpieszenia. Wcześniej po szybkim wciśnięciu gazu był moment zawahania (jakby zdławienie silnika) a po chwili motorek wchodził na obroty. Teraz jest inaczej bo natychmiast wskazówka śmiga jak oszalała na czerwone pole obrotmierza.
Jak już ktoś wcześniej pisał dźwięk sie nie zmienił. No może nie do końca bo teraz niema charczenia z tłumika gdy silnik sie dławił poniżej 2000 obr. Teraz po 3500 obr/min głos wydechu jest bardziej wściekły
tak mi sie wydaje. Najlepiej będą wiedzieć jednak sąsiedzi którzy dziś pewnie odczuli jak testowałem mazdke
Do pełni szczęścia brakuje wolnego przepływu za sprawą katalizatora bo końcowy Ulter całkiem ładnie chodzi.
Nie będe sie oszukiwał i pisał że przybyło koników bo akurat wkładka w tym nie pomoże.
No może odzyskałem jakąś 1/4 części jednego fabrycznego konika z tych 88
Większe stadko pewnie powróci jak zrobie remoncik Z5
Polecam wkładke wszystkim którzy nie myślą o stożku.
Dzięki KEEL za pomoc w wyborze tego filtra
Po zdjęciu starego było sporo piachu i kurzu na filtrze i w puszcze więc widać że stary spełnił swoją role.

Po założęniu nowego i odpaleniu silnika pełna radość.

Co zauważyłem i czego oczekiwałem od tego filtra do szybka reakcja na pedał przyśpieszenia. Wcześniej po szybkim wciśnięciu gazu był moment zawahania (jakby zdławienie silnika) a po chwili motorek wchodził na obroty. Teraz jest inaczej bo natychmiast wskazówka śmiga jak oszalała na czerwone pole obrotmierza.
Jak już ktoś wcześniej pisał dźwięk sie nie zmienił. No może nie do końca bo teraz niema charczenia z tłumika gdy silnik sie dławił poniżej 2000 obr. Teraz po 3500 obr/min głos wydechu jest bardziej wściekły
Do pełni szczęścia brakuje wolnego przepływu za sprawą katalizatora bo końcowy Ulter całkiem ładnie chodzi.
Nie będe sie oszukiwał i pisał że przybyło koników bo akurat wkładka w tym nie pomoże.
No może odzyskałem jakąś 1/4 części jednego fabrycznego konika z tych 88
Polecam wkładke wszystkim którzy nie myślą o stożku.
Dzięki KEEL za pomoc w wyborze tego filtra
- Od: 28 lut 2007, 16:24
- Posty: 373
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: MAZDA 6 GJ 2.5 2016
MAZDA 6 GH 2.0 2009 MAZDA 323F BA 1.5 1996
mirek123 napisał(a):Do pełni szczęścia brakuje wolnego przepływu za sprawą katalizatora bo końcowy Ulter całkiem ładnie chodzi.
wywal wkład z pierwszego kata środkowy zostaw w spokoju... a do filtra daj dolot zimnego powietrza i będzie cacy
pozdrówki
-
Gość
mirek123 napisał(a):Polecam wkładke wszystkim którzy nie myślą o stożku.
cóż myślałem o stożku... i gadałem z paroma osobami z zakładów tuningowych na temat wkładów... i bardzo duzo osob mowi iż są lepsze (jezeli chodzi o bardziej amatorski tuning) gdyż nie tzreba sie pierdzielic z wyciaganiem stożka bóg wie gdzie... jedyne co to wkładasz do puszki i dziekuje... jeszcze jest opcja dla odwaznych iż mozna w odatku porobić dziury w plastikowej obudowie(byle nie od strony silnika) wtedy ponoc efekt 2razy lepszy xD
ja osobiscie w tym tygodniu prawdopodobnie bede kupowal wklade i robił dziury xD
- Od: 15 lip 2008, 17:57
- Posty: 377
- Skąd: Lódź
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16V 96r
hopek napisał(a):gratuluje pomysłowosci łoł zapewne doda to sporo wigoru dla twojego 13letniego auta, a w szczególności te dodatkowe otwoty ysz ysz
Dziekuje bardzo miło ze mnie rozumiesz


- Od: 15 lip 2008, 17:57
- Posty: 377
- Skąd: Lódź
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16V 96r
Dziury dadza a) wiejski efekt pod maska b) ostry dzwiek seryjnego dolotu zasysajacego powietrze przez dziury, mocy Ci dziury nie dodadza. Jedynie zniszczysz sobie obudowe.Wloz sama wkladke i nic wiecej nie ruszaj.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje