Megasquirt dla opornych (początkujących)

Postprzez mlody1921 » 17 sty 2011, 23:49

A możesz mi mniej wiecej naświetlić co i jak z tym termowłącznikiem ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 18 sty 2011, 00:08

jest sobie termowłącznik od poloneza bodajże zamontowany w obieg wody i zamyka on obwód przy około 90st. Uruchamia tym samym wentylatory ;) Pamiętać należy o tym, aby zrobić obwód z przekaźnikami, a nie bezpośrednio przez termowłącznik ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez mlody1921 » 19 sty 2011, 01:54

Lukster a moge zrobić tak żeby zostawić Ecu fabryczne do sterowania elektryka w aucie wentylatorami i tak dalej a MS zeby sterował silnikiem ?

a jak zostawie vrisy (1 otwarty przy odpaleniu ) drugi przy 4,5 tyś czy coś sie stanie jak turbo zacznie wstawać przy 3,5 tys a drugi vris otworzy sie przy 4,5 czy to będzie zamulacz dla silnike ??

czy poprostu zaspawać kable zostawić luźno od ECU, a EGR też można wywalić ? i kabel luźno zostawić w ECU który będzie służył do Klimy i elektyrki w Aucie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 9 mar 2011, 01:04

panowie mam pytanie żeby ustawić Triggera trzeba ustawić go względem najwyższego położenia tłoka, rozumieć sie ma że 1 tłok ma być w najwyższym położeniu montujemy koło i odpowienio ustawiamy triggera, a jeszcze jaka ma byc odległość vr od triggera ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 16 sie 2011, 21:40

Panowie zapiołem MS I byl problem z komunikacja ale już sie komunikują pytanie jak to skonfigurować, krok po kroku chodzi o ustawienia w MegaTune Bassic Settings

bo dla mnie to czarna magia a ja chcialbym po podłączeniu popratu odpalic auto na MSI, kwestie trigger,cewki i inne rzeczy odkładam na dalszy plan
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 27 sie 2011, 14:32

Auto odpaliło wolne obr były, przejechało z garażu do garaż i już nie odpaliło :/ przy ori ecu pali od tyku na MS niema iskry :/
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 12 lis 2011, 22:11

Ciekawa alternatywa:
Obrazek
http://www.stratifiedauto.com/index.php ... dph8oj6am1

Podobno P&P chociaż z doświadczenia wiem, ze różnie z tym bywa ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 13 lis 2011, 23:51

DObre dobre na podstawie MSII tylko 600 dolarów sporo plus przesyłki cła, może lepiej kupić taki ale kit do polutowania ? może by taniej wyszło
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje