Zwiekszanie mocy w K8

Postprzez Kurczak85 » 8 cze 2012, 07:34

hehe ale widzisz to właśnie jest to czego niechce robić żadnego przeszczepu silnika bo to wszyscy robią a ja chce zostać w oryginale zrobić 1.8 tak żeby wymiatało ;) pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 22 sty 2011, 14:06
Posty: 10
Auto: Mazda Mx3 1.8 V6

Postprzez Barthez » 8 cze 2012, 08:36

walker miał/ma k8T ;)

Kurczak85 napisał(a):w planie mam wydech dolot jakieś tam podniesienie mocy ale poprzez elektronikę a w dalszych planach jest turbo lub twinturbo

jarek.ZE napisał(a):Jeżeli chcesz się bawić w mx3 z turbo – prawidłowa kolejność to:

1)Swap na KL-DE
2)Dolot
3)Wydech + kolektory
4)Ecumaster + strojenie


wybaczcie ale nie do końca rozumiem... po co inwestować w kolektory 3-2-1 jeśli jest w planach T? przecież pod T kolektor jest inny (chyba że się mylę i w K-serii jest inaczej)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Rafał_ » 8 cze 2012, 10:49

Kurczak85 napisał(a):hehe ale widzisz to właśnie jest to czego niechce robić żadnego przeszczepu silnika bo to wszyscy robią a ja chce zostać w oryginale zrobić 1.8 tak żeby wymiatało ;) pozdrawiam

Wydasz worek kasy, a będzię to latać trochę lepiej niż KLDE, będzie szybko ale wymiatać nie będzie :D
Barthez napisał(a):wybaczcie ale nie do końca rozumiem... po co inwestować w kolektory 3-2-1 jeśli jest w planach T? przecież pod T kolektor jest inny (chyba że się mylę i w K-serii jest inaczej)

Aż tak bardzo się nie zagłębiałem :P Jak najbrdziej można go wykorzystać, najlepiej już wcześniej zaplanowć i ogarnąć flansze pod downpipe :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez People_Hate_Me » 8 cze 2012, 16:14

to nie temat o turbo a o kolektorze. o U turbianiu jest inny temat tam proszę ciągnąć ten temat :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Kurczak85 » 8 cze 2012, 19:25

korcze znalazłem fajną opcje czy ktoś możę robił swapa silnika tego z milleni 2.3 kompresor 210 koni do mx3 ??? wogole jest to mozliwe bo to chyba najlepsza opcja wtedy KLZE by niedało rady :D
Początkujący
 
Od: 22 sty 2011, 14:06
Posty: 10
Auto: Mazda Mx3 1.8 V6

Postprzez Barthez » 8 cze 2012, 19:42

widziałeś może millera w X9 ? kompresor z IC trochę miejsca potrzebują ;)
jaki budżet przewidujesz na modyfikację? ile kuni chcesz uzyskać? do czego ma to służyć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Kurczak85 » 8 cze 2012, 20:18

szczerze wszystko bede sam robił wiec tylko silnik jak narazie wszystkie wiazki i komputer jesli sie na to zdecyduje szczerze super opcja tylko zastanawiam sie czy to wykonalne bo widzialem ile miejsca zajmuje ten silnik razem z osprzetem czy pasuje na mocowania K series jak skrzynia bo on pracuje w auto ehhh ale projekt byl by konkretny a jak to nie wypali to przerabiam k8 ale trzeba byc pozytywnie nastawionym ,silnik wiazki i komputer okolo 3500 dzis gosc mi powiedzial okolo
Początkujący
 
Od: 22 sty 2011, 14:06
Posty: 10
Auto: Mazda Mx3 1.8 V6

Postprzez People_Hate_Me » 9 cze 2012, 10:52

zmusiliście mnie do połączenia tematów. bo się rozpisaliście w złą stronę.

co do X9 z milerem. to czy przypadkiem one nie były tylko z automatem?
do tego mocowania są inne silnik jest duży i nie wiem czy to w ogóle upchasz pod maską.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MariuS » 9 cze 2012, 19:05

People_Hate_Me napisał(a):do tego mocowania są inne silnik jest duży i nie wiem czy to w ogóle upchasz pod maską.



chyba w Angli albo Japonii lata 323BJ z millerem ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez janiszzz_mx3 » 12 cze 2012, 00:11

Zakładaj turbo. Zrobisz sam to nie będzie drogo. Na graty do 200KM w 2tys zmieścisz się.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje