Zwiekszanie mocy w K8
1, 2
walker miał/ma k8T
wybaczcie ale nie do końca rozumiem... po co inwestować w kolektory 3-2-1 jeśli jest w planach T? przecież pod T kolektor jest inny (chyba że się mylę i w K-serii jest inaczej)
Kurczak85 napisał(a):w planie mam wydech dolot jakieś tam podniesienie mocy ale poprzez elektronikę a w dalszych planach jest turbo lub twinturbo
jarek.ZE napisał(a):Jeżeli chcesz się bawić w mx3 z turbo – prawidłowa kolejność to:
1)Swap na KL-DE
2)Dolot
3)Wydech + kolektory
4)Ecumaster + strojenie
wybaczcie ale nie do końca rozumiem... po co inwestować w kolektory 3-2-1 jeśli jest w planach T? przecież pod T kolektor jest inny (chyba że się mylę i w K-serii jest inaczej)
Kurczak85 napisał(a):hehe ale widzisz to właśnie jest to czego niechce robić żadnego przeszczepu silnika bo to wszyscy robią a ja chce zostać w oryginale zrobić 1.8 tak żeby wymiatałopozdrawiam
Wydasz worek kasy, a będzię to latać trochę lepiej niż KLDE, będzie szybko ale wymiatać nie będzie
Barthez napisał(a):wybaczcie ale nie do końca rozumiem... po co inwestować w kolektory 3-2-1 jeśli jest w planach T? przecież pod T kolektor jest inny (chyba że się mylę i w K-serii jest inaczej)
Aż tak bardzo się nie zagłębiałem
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
to nie temat o turbo a o kolektorze. o U turbianiu jest inny temat tam proszę ciągnąć ten temat 
szczerze wszystko bede sam robił wiec tylko silnik jak narazie wszystkie wiazki i komputer jesli sie na to zdecyduje szczerze super opcja tylko zastanawiam sie czy to wykonalne bo widzialem ile miejsca zajmuje ten silnik razem z osprzetem czy pasuje na mocowania K series jak skrzynia bo on pracuje w auto ehhh ale projekt byl by konkretny a jak to nie wypali to przerabiam k8 ale trzeba byc pozytywnie nastawionym ,silnik wiazki i komputer okolo 3500 dzis gosc mi powiedzial okolo
- Od: 22 sty 2011, 14:06
- Posty: 10
- Auto: Mazda Mx3 1.8 V6
zmusiliście mnie do połączenia tematów. bo się rozpisaliście w złą stronę.
co do X9 z milerem. to czy przypadkiem one nie były tylko z automatem?
do tego mocowania są inne silnik jest duży i nie wiem czy to w ogóle upchasz pod maską.
co do X9 z milerem. to czy przypadkiem one nie były tylko z automatem?
do tego mocowania są inne silnik jest duży i nie wiem czy to w ogóle upchasz pod maską.
People_Hate_Me napisał(a):do tego mocowania są inne silnik jest duży i nie wiem czy to w ogóle upchasz pod maską.
chyba w Angli albo Japonii lata 323BJ z millerem
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zakładaj turbo. Zrobisz sam to nie będzie drogo. Na graty do 200KM w 2tys zmieścisz się.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje