Kills on Road & Street

Postprzez BratCukierka » 2 kwi 2008, 21:17

pawlak32 napisał(a):1989 Mazda 323 GTX 8.7 16.7


to chyba dane 140 konnej BF GTX
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Fiveopac » 2 kwi 2008, 21:18

pawlak32 napisał(a):Możesz mi to wytłumaczyć ? byłbym wdzięczny? usmiech

Prosze bardzo – oznaczenie ktore widzisz, to model pod jakim sprzedawana byla mx3 z silnikiem k8 na rynku amerykanskim.
pawlak32 napisał(a):Five mam kilka katalogów na rok 92 93 94 95 96 97 98 itd i w każdym (a są one różnych wydawnictw) podają dla MX-3 V6 8.5 sec, a ta strona to chyba jedyna strona gdzie piszą 9.2 i

Nie takie rzeczy pisano, by sprzedac auta, niestety nie zawsze ma to sie do rzeczywistosci. Sam chcialem w to wierzyc, ale niestety k8 ma przyspiesznie do 100 w okolicach 9. Piekny silnik, ale nie do scigania i bardzo nierozwojowy.

pawlak32 napisał(a):sorki ale nie moge sie powstrzymać jak widze takie coś:
1989 Mazda 323 GTX 8.7 16.7 hahaha Five Ty poważnie w te dane wierzysz ? KL ma 7.4 a GTX 8.7 zeby

Kolego, nadrób braki w wiedzy, np tutaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_323_GTX
rzeczony gtx ma 143 konie z 1.6 turbo. Pomerdalo ci sie z 1.8 t....

KANAL ostrzegalem cie 3 razy. Temat zostal zakonczony. Przyjedz na zawody do Ornety to zobaczysz argumenty w wynikach na wlasne oczy.

A tak wogule to temat sobie snujcie tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=24059 bo zaraz poleca kolejne posty...
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez pawlak32 » 2 kwi 2008, 21:30

Fiveopac napisał(a):Pomerdalo ci sie z 1.8 t....

bardzo możliwe, zasugerowałem sie tym ze w 89 były juz BG ale wygląda na to ze GTX BPT wyszedl dopiero w 90 roku, a na tej strone niestety nie pisze czy to BF czy BG także przyznaje sie do błędu :D aczkolwiek wiele innych modeli mazdy mi ta,m nie odpowiada ale wystarczy OT :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez grodek » 3 kwi 2008, 08:33

Witam a ja własnie przed chwila nie dałem sie hondzie civic V :] pewnie miała ten 90KM zreszta miejsca było tylko na 2 bieg ciekaw jestem jak było by dalej:P
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez MadziaForever » 5 kwi 2008, 18:00

Przedchwilą walczyłem bezskuteknie z wymianą łącznika stabilizatora... By troche ochłonąć pojechałem się przejechać... i właśnie z 90km civikiem miałem przyjemność :) sprałem go niemiłosiernie.. i odrazu mi się poprawiło <lol>

niewiem ile one mają do setki.. ale na dłuższą mete mógłby chyba z 1,5 DOHC podjąć walkę, z FSem są bez szans pomimo lekkości :]
Zauważyłem jeszcze coś dziwnego.. silnik nawet na benzynie kręci mi się do 6500, 7000rpm i naprawde ciągnie. Tam musi być coś zdłubane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez grodek » 5 kwi 2008, 19:14

no właśnie mnie korci zeby jakiegoś 90 konnego civica dopasc:P nie wiem czy koleś ze skzoły nie ma własnie takiego tylko V| ciekawe czy chciałby przeprowadzic taki eksperyment:]
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez Bartg » 6 kwi 2008, 03:17

Ja dzis z kumplem pare razy stanalem ( civic coupe 1.5 + stozek i wydech ) i dostalem do 120 ze 2.5 dlugosci ( mokro bylo wiec szalenstw nie bylo ).
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Pyton162 » 6 kwi 2008, 10:40

ja sie tam nie dziwie
Pyton162
 

Postprzez Gib » 6 kwi 2008, 12:33

Taki mały OT z mojej strony, elastyczność silnika 60-100 IV, 80-120 Vb. Jak się to mierzy? Gaz do dechy? Jak moja madzia przy 80 na 5b ma ze 2000 obr i jej depne to przeciez panewki dostaja strasznie w tylek. Po co takie testy?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 6 kwi 2008, 12:43

a jak testujesz od 0-100 to nie dostaje nic po tylku ? po co taki test ? po to, ze wiekszosci sie tu nudzi, chce miec najszybsze auta itp itd :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 6 kwi 2008, 13:24

jak testuje 0-100 to auto na niskich obrotach jest wyłącznie na 1 biegu nie sądzisz, pewnie że wykorzystywanie maksimum osiagów auta pozytywnie sie na jego podzespolach nie odbija ale przytoczony test co ma tak naprawde pokazac? 80-120 prosze bardzo na 3b wtedy jest szybko i bezboleśnie dla korb.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 6 kwi 2008, 14:06

Moja od 80 do 120 na 5biegu stoi w miejscu.. ziemia się kręci, a ona nienadanża <lol>
tu potrzebna jest trójka.
chciałbym widzieć jak wygląda takie wyprzedzanie :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Kryształ » 6 kwi 2008, 14:15

grodek napisał(a):no właśnie mnie korci zeby jakiegoś 90 konnego civica dopasc:P nie wiem czy koleś ze skzoły nie ma własnie takiego tylko V| ciekawe czy chciałby przeprowadzic taki eksperyment:]
jeżeli ten civic nie jest zajechany to nie masz niestety żadnych szans
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez ravo » 6 kwi 2008, 15:26

Gibsong napisał(a):nie sądzisz,

sadze ale docisk dostaje straznie, jak i przeguby itp itd

a na powaznie test jest po to by sprawdzic elatycznosc silnika przy jezdzie na trasie, ja np przy tej predkosci nie musze machac reka i zmieniac na 4 czy 3 tylko sobie wyprzedzam chyba, ze chce sobie troche sprawc frajdy to wtedy 3
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 6 kwi 2008, 15:37

bo masz suszarke i ciągnie od 3000 obr albo i niżej, a tak testuje sie wszystkie samochody, to standardowy test elastycznosci, ja nie mam nic przeciwko zmianie biegów nawet w trakcie wyprzedzania, ostatnio robiłem taki test elastyczności, nie dość że wyszło strasznie wolno, w 2 osoby na LPG coś koło 20 sek to jeszcze pomyślałem jak w tylek dostają korby i panewki. Sprzęgło, docisk, przeguby to się i tak zużyje prędzej czy później, a panewki i korby chyba z założenia wieczne mają być.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcinkosky » 6 kwi 2008, 16:13

Gibsong napisał(a):bo masz suszarke i ciągnie od 3000 obr albo i niżej,


nie potrzebna jest suszarka pod maszka zeby od przykladowo 80 km/h na 5 biegu spokojnie wyprzedzic bez redukowania tira czy nawet rzaadek tirow ;) . jak mialem mx-6 z 2.5 V6 pod maska to silniczek miale bardzo elastyczny i na spokojnie wyprzedzalem ;) . W 323F tez nie mam tego poblemu nawet na 5 biegu :)
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Gib » 6 kwi 2008, 16:55

słuchajcie, u mnie też daje rade ale nikt mi nie wmowi że na 5b lepiej niz na 3. To że 2.5 V6 będzie sie lepiej zbierać od 2.0 też wiadomo, dla kogoś może to byc już wystarczające, chodziło mi o coś innego, jak się taki test robi? 3.2.1 i gaz do dechy, czy to coś da poza gięciem korb?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcinkosky » 6 kwi 2008, 17:06

Gibsong napisał(a):jak się taki test robi? 3.2.1 i gaz do dechy, czy to coś da poza gięciem korb?


a czy jak palujesz ostro to korby sie nie moga pogiac??
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Gib » 6 kwi 2008, 17:10

nie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Marek2Mazda323f » 6 kwi 2008, 17:26

dzisiaj miałem killa na A4 z Golfem III GTI 2.0 16V 150KM i został przy 210 ja dobiłem do 220 i to był koniec! więc ogólnie było ciężko jednak ja mam 1.6 on 2.0 wiec różnica w momencie jest, ale liczy się że wygrałem!a co do elastyczności to na 4 od 60-100 mam 8s a na 5 od 80-120 11s!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje