Domowy tuning Mazdy 323F BG GT – kompresor str. 11

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 14:57

KoKo napisał(a):Uważasz ze masz w tej chwili 145km ?


Tak wlasnie uwazam. Nastepny piatek lub sobota bedzie to potwierdzone glejtem z hamowni. Nie chce tutaj sie rozpisywac, dlaczego tak uwazam,ale mam solidne podstawy tak sadzic.

A jeszcze jedna ciekawostka, seryjny k8 na zlocie zrobil mnie o 1/2 dlugosci auta, gdy jechalem na LPG shamowanym na 126 koni :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez KoKo » 4 lis 2009, 15:01

No to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć potwierdzenia tych domysłów na hamowni. Czyli auto jedzie w tej chwili podobnie do auta jacka176 który ma tylko 6km więcej ? Czy coś przeoczyłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 15:07

Nie do konca. Jacek ma 151 koni, ale juz przy 7200rpm. Ja przy podobnych obrotach powinienem miec te ~145 koni. U mnie po zmianie biegu laduje w granicach 120 koni, a on jedzie jeszcze 1 tys rpm i tam ma ~145 koni. Po zmianie laduje znowu w graniach 140 koni. Dlatego jemu wlasnie to auto tak zapier... pomimo dosc niskiej mocy maksymalnej. Ale jak policzyc srednia moc z zakresu uzywanego przy sciganiu, to u niego bedzie to ponad 140 koni, a u mnie bedzie niezle, jak wyjdzie 125.

I tutaj widac wyraznie, ze liczy sie przebieg mocy , a nie tylko jego wartosc szczytowa. Jacka176 nie mam szans dogonic i nawet nie bede probowal.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 4 lis 2009, 15:44

jackkpl napisał(a):Jacek ma 151 koni, ale juz przy 7200rpm. Ja przy podobnych obrotach powinienem miec te ~145 koni. U mnie po zmianie biegu laduje w granicach 120 koni, a on jedzie jeszcze 1 tys rpm i tam ma ~145 koni. Po zmianie laduje znowu w graniach 140 koni.

Tutaj z pomocą też przychodzi króciutka skrzynia od 1.3 :D
Gdyby nie to, że u ciebie trzeba by było wymienić też półosie to byłby to bardzo tani mod bo skrzynie od 1.3 można za 200PLN na Allegro kupić :)
Do tego przesunąć odcinkę i wsadzić też zamach od 1.3 i szła by prawie jak moja ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 4 lis 2009, 16:01

chcesz jechac na hamke przed zmiana afr na nizszy?bez sensu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 16:06

Po zmianie. Przeciez jacek ma mi wyslac FPR-a . A ja mowie o przyszlym piatku,a nie tym :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 4 lis 2009, 16:13

wrzuc ostatni log
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 20:18

piwo napisał(a):wrzuc ostatni log


Jak sobie zyczysz mistrzu :P

Obrazek


Nawet ladnie mi wyszlo to porownanie. Przy pomiarze z 11-02 sygnal przeplywki idacy do komputera byl nizszy (wiecej paliwa powyzej 6 tys rpm) anizeli przy poprzednim pomiarze.

A tutaj wykres z hamowni (czerwony), ktory powinien pokrywac sie z wykresem z ecumastera z 09-25

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 5 lis 2009, 16:31

pieknie to wyglada.ciekw jestem po korekcie afr jak sie to ulozy ostatecznie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 16 lis 2009, 11:38

Bylem we czwartek na hamowni V-TECH w Olsztynie, ale wyniki jakie wyplula sa conajmniej niepokojace. Ponad 8 koni mniej, niz na hamowni w Kossakowie (LPG i PB). Faktem jest,ze niedomaga uklad zaplonowy (szarpanie przy niskich obrotach i nierowna praca na jalowym), ale nie wiem, czy mozna na to zwalic az tak duza roznice w pomiarach.

Jedyna pocieszajaca informacja to pomiar g-techem (3 krotnie na mokrym asfalcie).
<object width="384" height="241"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Uvb4eTL3xjo&hl=pl_PL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Uvb4eTL3xjo&hl=pl_PL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="384" height="241" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

To byl najlepszy wynik, pozostale dwa byly 7.5 oraz 7.53sek.

Pomiar na 1/4 wyszedl 15,89.

Wyniki te odbyly sei bez fotela pasazera , tylnej kanapy i z pusttym bagaznikiem.Na minus – zalozony blos oraz zalane pol baku LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 16 lis 2009, 15:51

piekne czasy.oby do wiosny.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 16 lis 2009, 17:33

No nareszcie jakieś "męskie" czasy ;)
Oby tak dalej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 16 lis 2009, 17:36

no kurcze pozbyc sie butli z gazem i tej zwezki w dolocie zwanej wyzej blosem i bedzie 15,5 i kolo 7 s do setki :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 16 lis 2009, 17:37

Jacek176 napisał(a):No nareszcie jakieś "męskie" czasy ;)
Oby tak dalej :D


Okazuje sie,ze wcale moc nie jest potrzebna do takich czasow :P. Wystarczy schudnac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 16 lis 2009, 17:40

piwo napisał(a):no kurcze pozbyc sie butli z gazem i tej zwezki w dolocie zwanej wyzej blosem i bedzie 15,5 i kolo 7 s do setki :)

Nie przesadzajmy z tym hura optymizmem :P
Ja z pełnym wyposażeniem robię 15.35 a w wydmuszce 15.25, także aż tak gigantycznej różnicy nie ma :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 16 lis 2009, 17:51

Jacek176 napisał(a):
piwo napisał(a):no kurcze pozbyc sie butli z gazem i tej zwezki w dolocie zwanej wyzej blosem i bedzie 15,5 i kolo 7 s do setki :)

Nie przesadzajmy z tym hura optymizmem :P
Ja z pełnym wyposażeniem robię 15.35 a w wydmuszce 15.25, także aż tak gigantycznej różnicy nie ma :D


Dlatego ja licze,ze jak realnie wyjdzie 15.7-15.8 na suchym asfalcie, to bedzie niezle (przy wydmuszcze). Jak juz gdzies wczesniej napisalem, z Toba nie mam zamiaru konkurowac, bo musialbym wydac worek kasy na remont silnika :D.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 16 lis 2009, 18:07

jackkpl napisał(a):z Toba nie mam zamiaru konkurowac, bo musialbym wydac worek kasy na remont silnika

A co ja mam takiego kosmicznego zrobione? :|
Mam tylko tłoki o TROCHĘ większym stopniu sprężania niż twoje, no i wałki od Świątka (które też nie są jakieś hardcorowe).
Ty za to masz rurowy kolektor wydechowy, konwersję na Map sensor i wałek wydechowy jako ssący.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 16 lis 2009, 18:12

Oj dobra, masz duzo narobione. Skrzynia krotsza, przesuniecie odciny, sprzeglo , lzejsze kolo zamachowe. Poza tym laikom sie wydaje,ze 1/4 to tak wciskasz gaz i jedzie, a niestety skilla tez trzeba miec, zeby wykorzystac potencjal samochodu.

Twoje mody sa juz pohamowane i widac efekty, moje jeszcze nie :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Piciek » 16 lis 2009, 21:27

Jak to jest w końcu z wymiarami stożka żeby wszedł zaraz za przepływke ? Są jakieś konkretne wymiary o które trzeba się opierać przy zakupie takie filtra ?
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2009, 21:26
Posty: 38
Skąd: Bielawa
Auto: Mazda 323F BG 1.8 16V SOHC '91

Postprzez piwo » 17 lis 2009, 00:22

bardzo smieszne.rozmiar nie ma znaczenia.liczy sie figlarnosc.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje