ale u mnie zawsze sie inaczej konczy opowiesc
Kills on Road & Street
hehehe ładne zderzaki
a co do pojedynku z roverem to 1.4 bez gazu 100 pare koni, jest tam zrobiony układ wydechowy i pare rzeczy moze z 110 będzie nawet fajnie jeździ jak na 1.4
120 konną alfe 145 lub 146 nie pamiętam modelu tą krutką 3D objeżdza bez żadnego problemu 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
jechalem z takim roverem do przodu dla mnie bez problemu, .Wczoraj w drodze do pracy napatoczył sie na mnie golf 3 z łysym karkiem za kiera , 1 ja delikatnie on ostro , wiec szybko dobiłem do niego a na 2 to juz go porobiłem bez problemu
-
Pyton162
hmmm skąd ja to znam... martwi mnie jedna rzecz... widziałem takiego osobnika w mx3Pyton162 napisał(a):... napatoczył sie na mnie golf 3 z łysym karkiem za kiera , 1 ja delikatnie on ostro , wiec szybko dobiłem do niego a na 2 to juz go porobiłem bez problemu
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
Kolejny raz Octavia..
1,9Tdi
1,9Tdi
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Octavia nie jest dla fsa żadnym zagrożeniem, już czwarta moja spinka z tymi samochodami i wszystko dla mazdy..
Ja swoją kręce od 4 do 6,5tys więc idzie to dość sprawnie.. a z fabią to już była by zagwozdka.. ten sam silnik, ale samochód nieważy jak czołg zapewne..
nigdy niemiałem okazji...
Ja swoją kręce od 4 do 6,5tys więc idzie to dość sprawnie.. a z fabią to już była by zagwozdka.. ten sam silnik, ale samochód nieważy jak czołg zapewne..
nigdy niemiałem okazji...
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):Octavia nie jest dla fsa żadnym zagrożeniem, już czwarta moja spinka z tymi samochodami i wszystko dla mazdy..
Ja swoją kręce od 4 do 6,5tys więc idzie to dość sprawnie.. a z fabią to już była by zagwozdka.. ten sam silnik, ale samochód nieważy jak czołg zapewne..
nigdy niemiałem okazji...
widać że mało jeszcze widziałeś

Udesky napisał(a):do puki nie natniesz sie na taka po wirusie, albo w 1.8T
dokladnie – wiadomo disele musza byc mocne zeby z miejsca dac rade mocnej benzynie choc fs zaliczam do jednostek srednio dynamicznych delikatnie rzecz biorąc ale na 1.9 Tdi wystarczy
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
ciągle tylko czytam 1.9TDI, mam dziwne wrażenie że zapominacie że 1.9TDI ma w zależności od wersji od 90 do 163KM fabrycznie
że o przeróżnych programach nie wspomne
chciałbym zobaczyć jak Primera GT wystarcza na taką Ibizę 1.9TDI w tej wersji 163KM 



ciągle tylko czytam 1.9TDI, mam dziwne wrażenie że zapominacie że 1.9TDI ma w zależności od wersji od 90 do 163KM fabrycznie że o przeróżnych programach nie wspomne chciałbym zobaczyć jak Primera GT wystarcza na taką Ibizę 1.9TDI w tej wersji 163KM
znam silniki tdi ale w wersji 1.9 skoda jednak nie posiada takiej mocy a jest mowa o skodzie
jezli mamy sie przeliczać to chciałbym zobaczyć seta ibize 1.9TDI w wersji 163km w stosunki do Primery GT 2.0 bez turbo produkowane na rynek japonski z silnilem neo vvl

- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
MAXX napisał(a):ciągle tylko czytam 1.9TDI, mam dziwne wrażenie że zapominacie że 1.9TDI ma w zależności od wersji od 90 do 163KM fabrycznie że o przeróżnych programach nie wspomne chciałbym zobaczyć jak Primera GT wystarcza na taką Ibizę 1.9TDI w tej wersji 163KM
znam silniki tdi ale w wersji 1.9 skoda jednak nie posiada takiej mocy a jest mowa o skodzie
wystarczy że zrobisz program w 130tce i będzie posiadała taką moc

mówimy o seryjnych autach a nie zawirusowanych, gros octavii mk.1 (nie licze tej z lat 60) to wersje 90 / 110 KM i te bez modów raczej nie maja co fikać z benzynowymi 2.0. Nie każdy kto ma diesla zaraz go chipuje, z drugiej strony jeśli nie chipuje to po co przyjmuje wyzwanie od 626, toż to żaden sleeper.
Na SR.pl już się naczytałem o szybkich dieslach szczególnie TDI ale zastanawiam się ile z jeżdżących po polskich drogach jest dlubane.
Co do fabii to prędkość startowa była około 80 kmh, ja byłem na 5 i mimo redukcji na 4 widziałem jak ta mała cholera odjeżdża. Ze startu zatrzymanego myślę że nic 1.9 TDI poniżej 130 KM raczej nie ma się co ścigać z FS, winą jest masa, długie przełożenia i wąski zakres efektywnej pracy.
Tyle teorii reszta na drodze.
Również nie uważam że 626 2.0 to jest jakiś szatan na drodze ale co objedzie to jego ;–)
Swoją drogą ciekawe czy dałby radę Octavii 1.8/2.0 125/115 KM ? probował ktoś?
Na SR.pl już się naczytałem o szybkich dieslach szczególnie TDI ale zastanawiam się ile z jeżdżących po polskich drogach jest dlubane.
Co do fabii to prędkość startowa była około 80 kmh, ja byłem na 5 i mimo redukcji na 4 widziałem jak ta mała cholera odjeżdża. Ze startu zatrzymanego myślę że nic 1.9 TDI poniżej 130 KM raczej nie ma się co ścigać z FS, winą jest masa, długie przełożenia i wąski zakres efektywnej pracy.
Tyle teorii reszta na drodze.
Również nie uważam że 626 2.0 to jest jakiś szatan na drodze ale co objedzie to jego ;–)
Swoją drogą ciekawe czy dałby radę Octavii 1.8/2.0 125/115 KM ? probował ktoś?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje