Kills on Road & Street

Postprzez ravo » 11 mar 2008, 22:47

buheheh widze, ze kazdy facet jest taki sam :P
ale u mnie zawsze sie inaczej konczy opowiesc :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Mr.M » 11 mar 2008, 22:49

anonimka napisał(a):uhuhuh ale fajne ma zderzaki


to masz jakies przerabiane zderzaki w mazdzie ? <diabełek>

Pozdrawiam
Mazda 6 User :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 21:32
Posty: 308
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6

Postprzez ravo » 11 mar 2008, 22:51

Mr.M napisał(a):to masz jakies przerabiane zderzaki w mazdzie ?

ojjj takkkkk



kiedy five albo piotrus mi cos zrobia :P ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez krakusik mx-3 » 12 mar 2008, 11:16

hehehe ładne zderzaki :] a co do pojedynku z roverem to 1.4 bez gazu 100 pare koni, jest tam zrobiony układ wydechowy i pare rzeczy moze z 110 będzie nawet fajnie jeździ jak na 1.4 ;) 120 konną alfe 145 lub 146 nie pamiętam modelu tą krutką 3D objeżdza bez żadnego problemu ;)
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 21:19
Posty: 1549
Skąd: Nowa Huta /KRK
Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P

sprzedam alu ramki do mx3/323

Postprzez Pyton162 » 12 mar 2008, 11:21

jechalem z takim roverem do przodu dla mnie bez problemu, .Wczoraj w drodze do pracy napatoczył sie na mnie golf 3 z łysym karkiem za kiera , 1 ja delikatnie on ostro , wiec szybko dobiłem do niego a na 2 to juz go porobiłem bez problemu
Pyton162
 

Postprzez Kryształ » 12 mar 2008, 16:39

Pyton162 napisał(a):... napatoczył sie na mnie golf 3 z łysym karkiem za kiera , 1 ja delikatnie on ostro , wiec szybko dobiłem do niego a na 2 to juz go porobiłem bez problemu
hmmm skąd ja to znam... martwi mnie jedna rzecz... widziałem takiego osobnika w mx3 :( także bedzie robić obciach Madziarką...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez MadziaForever » 13 mar 2008, 22:34

Kolejny raz Octavia..
1,9Tdi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 13 mar 2008, 23:45

spróbuj z rolki :) ja któregoś dnia probowałem za fabią TDI nadążyć, gdzie tam, może była po virusie może nie ale odjechała równo.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 14 mar 2008, 00:16

Gibsong napisał(a):probowałem za fabią TDI nadążyć, gdzie tam, może była po virusie może nie ale odjechała równo.

<diabełek>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Kryształ » 14 mar 2008, 15:52

no z startu z 2. biegu (a jeszcze gorzej z wyższych) zwłaszcza jak nie mamy odpowiednich obrotów to klekoty ostro odjeżdżają i pozniej trzeba odrabiać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez MadziaForever » 14 mar 2008, 22:51

Octavia nie jest dla fsa żadnym zagrożeniem, już czwarta moja spinka z tymi samochodami i wszystko dla mazdy..
Ja swoją kręce od 4 do 6,5tys więc idzie to dość sprawnie.. a z fabią to już była by zagwozdka.. ten sam silnik, ale samochód nieważy jak czołg zapewne..
nigdy niemiałem okazji...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez DISItune » 14 mar 2008, 23:14

MadziaForever napisał(a):Octavia nie jest dla fsa żadnym zagrożeniem, już czwarta moja spinka z tymi samochodami i wszystko dla mazdy..
Ja swoją kręce od 4 do 6,5tys więc idzie to dość sprawnie.. a z fabią to już była by zagwozdka.. ten sam silnik, ale samochód nieważy jak czołg zapewne..
nigdy niemiałem okazji...


widać że mało jeszcze widziałeś <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Udesky » 15 mar 2008, 00:06

misiekwaw napisał(a):widać że mało jeszcze widziałeś


MadziaForever napisał(a):Octavia nie jest dla fsa żadnym zagrożeniem

do puki nie natniesz sie na taka po wirusie, albo w 1.8T :P
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 15 mar 2008, 00:15

MadziaForever napisał(a):Octavia nie jest dla fsa żadnym zagrożeniem


:D nie był bym tego taki pewien.... :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez MAXX » 15 mar 2008, 00:28

Udesky napisał(a):do puki nie natniesz sie na taka po wirusie, albo w 1.8T


dokladnie – wiadomo disele musza byc mocne zeby z miejsca dac rade mocnej benzynie choc fs zaliczam do jednostek srednio dynamicznych delikatnie rzecz biorąc ale na 1.9 Tdi wystarczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez DISItune » 15 mar 2008, 00:51

ciągle tylko czytam 1.9TDI, mam dziwne wrażenie że zapominacie że 1.9TDI ma w zależności od wersji od 90 do 163KM fabrycznie <lol> że o przeróżnych programach nie wspomne <zeby> chciałbym zobaczyć jak Primera GT wystarcza na taką Ibizę 1.9TDI w tej wersji 163KM <głaszcze>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez MAXX » 15 mar 2008, 01:02

ciągle tylko czytam 1.9TDI, mam dziwne wrażenie że zapominacie że 1.9TDI ma w zależności od wersji od 90 do 163KM fabrycznie że o przeróżnych programach nie wspomne chciałbym zobaczyć jak Primera GT wystarcza na taką Ibizę 1.9TDI w tej wersji 163KM



znam silniki tdi ale w wersji 1.9 skoda jednak nie posiada takiej mocy a jest mowa o skodzie

jezli mamy sie przeliczać to chciałbym zobaczyć seta ibize 1.9TDI w wersji 163km w stosunki do Primery GT 2.0 bez turbo produkowane na rynek japonski z silnilem neo vvl <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez Udesky » 15 mar 2008, 01:25

zaczyna sie OT <diabełek>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez DISItune » 15 mar 2008, 09:37

MAXX napisał(a):
ciągle tylko czytam 1.9TDI, mam dziwne wrażenie że zapominacie że 1.9TDI ma w zależności od wersji od 90 do 163KM fabrycznie że o przeróżnych programach nie wspomne chciałbym zobaczyć jak Primera GT wystarcza na taką Ibizę 1.9TDI w tej wersji 163KM



znam silniki tdi ale w wersji 1.9 skoda jednak nie posiada takiej mocy a jest mowa o skodzie


wystarczy że zrobisz program w 130tce i będzie posiadała taką moc :) zresztą moja miała 190KM i bardzo mnie bawiły takie opowieści jak te które tutaj czytam <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 15 mar 2008, 11:44

mówimy o seryjnych autach a nie zawirusowanych, gros octavii mk.1 (nie licze tej z lat 60) to wersje 90 / 110 KM i te bez modów raczej nie maja co fikać z benzynowymi 2.0. Nie każdy kto ma diesla zaraz go chipuje, z drugiej strony jeśli nie chipuje to po co przyjmuje wyzwanie od 626, toż to żaden sleeper.
Na SR.pl już się naczytałem o szybkich dieslach szczególnie TDI ale zastanawiam się ile z jeżdżących po polskich drogach jest dlubane.
Co do fabii to prędkość startowa była około 80 kmh, ja byłem na 5 i mimo redukcji na 4 widziałem jak ta mała cholera odjeżdża. Ze startu zatrzymanego myślę że nic 1.9 TDI poniżej 130 KM raczej nie ma się co ścigać z FS, winą jest masa, długie przełożenia i wąski zakres efektywnej pracy.
Tyle teorii reszta na drodze.
Również nie uważam że 626 2.0 to jest jakiś szatan na drodze ale co objedzie to jego ;–)
Swoją drogą ciekawe czy dałby radę Octavii 1.8/2.0 125/115 KM ? probował ktoś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje