SWAP Z5 na BP-DOHC – Mazda 323F BA
Pewnie tak, B seria to B seria
ale pewnie roboty więcej, jednak jest to jak najbardziej możliwe, widziałem gdzieś takie auto
Znalazłem tego co ja widziałem, niżej masz link
http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=10750
http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=10750
Ja polecam ten stary silnik BP jest doskonalszy; jest dobrze wyważony – pięknie chodzi na wysokich obrotach
Poza tym jest odczuwalnie mocniejszy, z tym ze ja miałem ta wersję najmocniejszą chociaż w mizernej kondycji (brał olej).
Poza tym jest odczuwalnie mocniejszy, z tym ze ja miałem ta wersję najmocniejszą chociaż w mizernej kondycji (brał olej).
Mam pytanie do punktu 4.5 (Immobiliser, oraz komputer silnika):
W jaki sposób połączyć nowe ECU i immobilizer ze starym kluczykiem? Czyli mówiąc inaczej, jak zaprogramować stary kluczyk w "nowym" systemie? Czy to jest w ogóle możliwe?
W jaki sposób połączyć nowe ECU i immobilizer ze starym kluczykiem? Czyli mówiąc inaczej, jak zaprogramować stary kluczyk w "nowym" systemie? Czy to jest w ogóle możliwe?
the right man in the wrong place...
Paweł napisał(a):Mam pytanie do punktu 4.5 (Immobiliser, oraz komputer silnika):
W jaki sposób połączyć nowe ECU i immobilizer ze starym kluczykiem? Czyli mówiąc inaczej, jak zaprogramować stary kluczyk w "nowym" systemie? Czy to jest w ogóle możliwe?
Mam wrażenie, że ASO lub tzw. "specjaliści"
Musisz znać słowo klucz. Tylko ASO.
Wysyłane z mojego HTC Sensation za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego HTC Sensation za pomocą Tapatalk 2
Rzeczywiście, ale jeśli mam dwa kluczyki oryginalne (od nowego zestawu), to nie potrzeba słowa-klucza. Idąc dalej mam jednak pytanie, czy kluczyk który był sparowany ze "starym" autem uda się przypisać do "nowego" immobilizera, czy wraz z jego kodowaniem jest w nim coś zapisywane na stałe i nie ma szans na jego ponowne użycie (jak to jest podobno w przypadku ECU i modułu immo)?
the right man in the wrong place...
Pastylka w kluczyku jest wielorazowego zapisu. Jezeli znasz PIN jestes w stanie zakodowac kolejny kluczyk w zaciszu domowego garazu.
Mozesz rozwinac?
Paweł napisał(a):Rzeczywiście, ale jeśli mam dwa kluczyki oryginalne (od nowego zestawu), to nie potrzeba słowa-klucza.
Mozesz rozwinac?
Do wejścia w tryb programowania systemu MIS wymagane jest albo słowo-klucz, albo dwa wcześniej sparowane kluczyki. Mówiąc inaczej – pierwszy i drugi kluczyk można przypisać tylko posiadając cyfrowy kod, a każdy następny już na podstawie tych dwóch wcześniejszych.
Ciekawe, czy jest jakiś sposób, żeby od nowa zestawić ze sobą moduł immobilizera z ECU? Jeśli, to pewnie tylko przez bezpośrednią ingerencję w układ na płytce...?
Ciekawe, czy jest jakiś sposób, żeby od nowa zestawić ze sobą moduł immobilizera z ECU? Jeśli, to pewnie tylko przez bezpośrednią ingerencję w układ na płytce...?
the right man in the wrong place...
Paweł napisał(a):Ciekawe, czy jest jakiś sposób, żeby od nowa zestawić ze sobą moduł immobilizera z ECU? Jeśli, to pewnie tylko przez bezpośrednią ingerencję w układ na płytce...?
Tak
W Szczecinie robi to np Mazda na Madalińskiego, więc inne serwisy też pewnie soie z tym poradzą
Oficjalnie nie ma jednak takiej możliwości – oczywiście jeśli chodzi o MIS, bo nie wiem jak w przypadku PATS. Tzn. na pewno nie można tego zrobić żadnym "kluczykowaniem", czy komputerem serwisowym, więc pewnie mają tam jakiegoś sprytnego elektronika (czyli jednak nie w każdym ASO :P)
the right man in the wrong place...
Jak dobrze myślę to można zamienić pestkę w kluczyku
jeżeli oczywiście posiada się z "nowego" ecu kluczyk z pestką
a może wystarczy zamienić sam moduł wczytywania kodu, to pudełeczko nad ECU (Temic)
jeżeli oczywiście posiada się z "nowego" ecu kluczyk z pestką
a może wystarczy zamienić sam moduł wczytywania kodu, to pudełeczko nad ECU (Temic)
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje