orzech55 napisał(a):Najbliższe plany to założenie skrzyni od 1,3 (f5m-r) do tego silnika który jest teraz (właśnie te skrzynie f5m-r to w jakich mazdach były po za 323 F BG 1,3

i gdzie na skrzyni jest jej kod ?).
F5M-R to oznaczenie skrzyni, która występowała w 1.3, 1.6 oraz 1.8 SOHC czyli we wszystkich 323 oprócz GT i GTX. Z zewnątrz chyba nie da rady odróżnić z jakiej ona jest wersji. Ja już 2 razy kupowałem na Allegro i uwierzyłem sprzedawcy na słowo, że to jest od 1.3 i jak narazie nie oszukałem się. Przy okazji kup odrazu koło zamachowe od 1.3
orzech55 napisał(a):Później wałki i regulowane koła zębate (właśnie skąd je wyczarować ?).
Ja je zamawiałem od użytkownika Dr Red Devil na racingforum.pl a jackkpl kupował na ebay'u. Aczkolwiek mi "fachowiec" od strojenia powiedział, że regulacja nimi nic nie dawała i tylko zmniejszała moc. Teraz z perspektywy czasu oceniając jego strojenie jestem przekonany, że poprostu nie chciało mu się tego robić i nawet ich nie dotknął.
misiekwaw napisał(a):kluczem do sukcesu jest głównie niska waga

co do koni N/A i doładowanych... ciekawa teoria... ja z tego co widzę to nie chodzi o konie a o moment, którego w N/A praktycznie nie ma przez co pojęcie problemów z trakcją praktycznie nie istnieje
No jak to? A przecież wielu twierdzi, że jeździ się momentem

i że to on jest najważniejszy jeśli chodzi o wyścigi i przespieszanie
