CHIP Tuning – DIESEL
zmiana oporności na czujniku temperatury zapewne
W dzisiejszych czasach gdy dobry program do diesla można mieć za rozsądne pieniądze nie opłaca się kupować ,,boxów mocy" bo najzwyczajniej efekty nie będą ani zadowalające ani bezpieczne. Takie skrzyneczki można montować przy autach gdy nie możemy ingerować w program (np. na gwarancji) ale i w tym przypadku musimy dostosować parametry do silnika (hamownia i pomiary pracy silnika) a to robią renomowane firmy bez druciarstwa. Poza tym przed profesjonalną modyfikacją wykonywana jest diagnostyka czy silnik nadaje się do podniesienia mocy. Mamy gwarancję i spokojny sen że silnik nagle nie odmówi nam posługi.
W dzisiejszych czasach gdy dobry program do diesla można mieć za rozsądne pieniądze nie opłaca się kupować ,,boxów mocy" bo najzwyczajniej efekty nie będą ani zadowalające ani bezpieczne. Takie skrzyneczki można montować przy autach gdy nie możemy ingerować w program (np. na gwarancji) ale i w tym przypadku musimy dostosować parametry do silnika (hamownia i pomiary pracy silnika) a to robią renomowane firmy bez druciarstwa. Poza tym przed profesjonalną modyfikacją wykonywana jest diagnostyka czy silnik nadaje się do podniesienia mocy. Mamy gwarancję i spokojny sen że silnik nagle nie odmówi nam posługi.
Dzięki więc chyba zostanie tylko opcja podjechania do http://www.cartronic.pl/ w Białymstoku, dzięki za odpowiedzi p.s kiedyś miałem boxa vtech-u założony był w Focusie 1.6 tdci i podnosił moc o 16 km
no ale jego cena była kilka razy większa.
- Od: 12 cze 2014, 20:35
- Posty: 7
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 GY Sport Wagon 2.0 CiTD 136 KM 2005 r.
Byłem wczoraj na 'mapie'. Seryjnie wydmuchała mi 155 koni i ok 330Nm.
Podejrzewam, że to kwestia nowego IC, nowego wydechu i fabrycznego bonusa.
Zeby nie przeginać zrobiliśmy na razie delikatną mapkę i jedzie bardzo przyjemnie.
Przy większym IC można zrobić więcej, pozostaje tylko kwestia trwałości wtrysków.

170km 372Nm
Robione w TURBOELITA.PL w Gdańsku. Polecam, wiedzą co robią. A walki z moim autem było nie mało, bo OBD i CAN odmówiły współpracy.
Podejrzewam, że to kwestia nowego IC, nowego wydechu i fabrycznego bonusa.
Zeby nie przeginać zrobiliśmy na razie delikatną mapkę i jedzie bardzo przyjemnie.
Przy większym IC można zrobić więcej, pozostaje tylko kwestia trwałości wtrysków.

170km 372Nm
Robione w TURBOELITA.PL w Gdańsku. Polecam, wiedzą co robią. A walki z moim autem było nie mało, bo OBD i CAN odmówiły współpracy.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kiepsko to wyszło, moim zdaniem program jest do dopracowania bo te auta generują przyrosty rzędu 25-30Hp...chyba, że cos z samochodem jest nie tak, na co wykres serii raczej nie wskazuje
W Żukczynie masz mahę obciążeniową, podjedź sobie do Szymona i zweryfikuj co tam tak naprawdę masz zmodzone...widać poleciałeś na cenę, a nie jakość
W Żukczynie masz mahę obciążeniową, podjedź sobie do Szymona i zweryfikuj co tam tak naprawdę masz zmodzone...widać poleciałeś na cenę, a nie jakość
Akurat z tego co ja słyszałem, to Turboelita ma dobre opinie 
A skoro miało być delikatnie, bezpiecznie i trwało – to chyba i tak jest w porządku? 170km to jest wynik wystarczający do żwawego poruszania się
A skoro miało być delikatnie, bezpiecznie i trwało – to chyba i tak jest w porządku? 170km to jest wynik wystarczający do żwawego poruszania się
Jasna sprawa, ważne, że klient zadowolony, a Mazda się lepiej odpycha bez brzydkich bąków
Bardziej chodziło mi o to:
Po prostu z tego co się orientuję po okolicznych warsztatach, to Turboelita jest ok....a jako przykład dam kolegę, który ostatnio robił gdzieś na wiosce chipa za 300 zł...bez hamowni, bez strojenia porządnego. No a w Turboelicie raczej chyba wszystko było zgodnie ze sztuką, goście się znają na robocie więc myślę, że i jakość dobra.
Bardziej chodziło mi o to:
kmink napisał(a):widać poleciałeś na cenę, a nie jakość
Po prostu z tego co się orientuję po okolicznych warsztatach, to Turboelita jest ok....a jako przykład dam kolegę, który ostatnio robił gdzieś na wiosce chipa za 300 zł...bez hamowni, bez strojenia porządnego. No a w Turboelicie raczej chyba wszystko było zgodnie ze sztuką, goście się znają na robocie więc myślę, że i jakość dobra.
Witam. Mam pytanie czy u was też po zmianie mapy przekłamuje komputer pokładowy ? u mnie po zmianie średnią pokazywał mi na kom 6,1 a rzeczywiste wyszło 6,8wcześniej pokazywał dokładnie różnica było do max 0,2 L
U mnie jest wszystko w najlepszym porządku. dokładność na poziomie +– 0,05l/100 km
Kasowałeś dane po zmianie mapy?
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Tak co tankowanie kasuję . Według kompa spalanie spadło w rzeczywistości średnia 6,7 czyli nie źle tylko na kompie pokazuje 6,1 przed zmianą mapy zawsze się zgadzało spalanie z komputerem . Czy mogli coś źle wgrać ?
Ja mam tak samo, z tym że w tych ukrytych opcjach komputera nic nie zmieniałem, jest ustawione +/– 0 %
Średnio pokazuje mi około 6,1 a faktycznie po zatankowaniu na full wychodzi koło 6,8 -7,0 
- Od: 26 paź 2013, 14:02
- Posty: 34
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 6 2.0 143 KM 352 Nm 2006 r. prod.
Chip 01.2014 = 166 KM 407 Nm ;))
Tak czy siak ja bym się nie przejmował. Przecież to tylko orientacyjne wskazania komputera
Ja tak jeżdżę już 2,5 roku i jak widzę że wskazuje koło tych 6 to wiem że jest wszystko okej i nawet tego nie zmieniam w ustawieniach ( już się przyzwyczaiłem że w rzeczywistości i tak te 0,7 trzeba doliczyć )
Pozdrawiam.
Ja tak jeżdżę już 2,5 roku i jak widzę że wskazuje koło tych 6 to wiem że jest wszystko okej i nawet tego nie zmieniam w ustawieniach ( już się przyzwyczaiłem że w rzeczywistości i tak te 0,7 trzeba doliczyć )
Pozdrawiam.
- Od: 26 paź 2013, 14:02
- Posty: 34
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 6 2.0 143 KM 352 Nm 2006 r. prod.
Chip 01.2014 = 166 KM 407 Nm ;))
Witam. Chciałbym w swojej maździe podnieść moc do około 220/250 KM.
Mazda 3 2008 rok hatchback 1.6 diesel 90 KM
Zainteresował mnie tuning mechaniczny po przejażdżce z moim kolegą, który ma seata ibizę II FL
230KM/490NM, ale to całkiem inna półka...
Co należy wymienić/podmienić? Jaki jest koszt poszczególnych części?
Jeżeli miałbym robić taką modyfikacje to chodzi mi już tutaj o wszystko: układ hamulcowy, układ zawiesznia, układ
wydechowy itd.
A może ten egzemplarz się nie nadaje do tuningu na taką moc?
Jeżeli ktoś posiada wiedzę na ten temat to bardzo proszę o pomoc
Mazda 3 2008 rok hatchback 1.6 diesel 90 KM
Zainteresował mnie tuning mechaniczny po przejażdżce z moim kolegą, który ma seata ibizę II FL
230KM/490NM, ale to całkiem inna półka...
Co należy wymienić/podmienić? Jaki jest koszt poszczególnych części?
Jeżeli miałbym robić taką modyfikacje to chodzi mi już tutaj o wszystko: układ hamulcowy, układ zawiesznia, układ
wydechowy itd.
A może ten egzemplarz się nie nadaje do tuningu na taką moc?
Jeżeli ktoś posiada wiedzę na ten temat to bardzo proszę o pomoc
-
zielonka094
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje