Kills on Road & Street
a co mi tam , jeszcze z roverami sie nie ścigałem , chciałem zobaczyć jak jada angliki z silnikami od hondy
2.0 rovera ma moc 130km , ja mam na chwile obecna 110km , rover od startu do mety nie mial ze mna szans
filmik z mojego najgorszego przejazdu ale i tak wygrany
http://pl.youtube.com/watch?v=xnxKPrHFedQ
2.0 rovera ma moc 130km , ja mam na chwile obecna 110km , rover od startu do mety nie mial ze mna szans
filmik z mojego najgorszego przejazdu ale i tak wygrany
http://pl.youtube.com/watch?v=xnxKPrHFedQ

-
Pyton162
110KM w brawie.. no niemam pytań
Mam wrażenie że rover powinien mieć lepszy start.. i tylko dzięki temu że wiesz co robisz niemusiałeś go pierwsze 50m gonić. Gratuluje Pyton.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mam wrażenie że rover powinien mieć lepszy start.. i tylko dzięki temu że wiesz co robisz niemusiałeś go pierwsze 50m gonić. Gratuluje Pyton.
Ostatnio edytowano 26 lis 2007, 19:54 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
ja dziś miałem wyścigowy powrót do domu, pierwsze światła Opel Tigra i uwaga dziewczyna za kierownicą, stanąłem grzecznie na światełkach i obiecuje sobie chill a tu słysze pomruk z boku i już wiadomo. Nie startowałem z obrotów bo mi szkoda przegubu no i opelek przegrał nie wiem co to było czy 1.4 czy 1.6
a co do roverków 620 to były dwie wersje 115 konna i 130.
a co do roverków 620 to były dwie wersje 115 konna i 130.
ta była 130km ,akurat ten wyścig na filmie wygralem o długość auta , 3 pozostałe jakie miałem z tym roverem były wieksze wygrane
-
Pyton162
chyba pierwszy ,,wyścig'' spod świateł moja mazda ;] octavia z czapeczkami na pokładzie szybko została w tyle, głośniejsze jak szybsze
Twoja firma szuka sposobu na poradzenie sobie z odpadami? Sprawdź naszą ofertę http://eko-prasy.pl
- Od: 21 lis 2007, 16:12
- Posty: 87
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6 2.0 D kombi
Pyton162 napisał(a):dzis załapałem sie na spota klubu rovera w zg który zorganizowal miedzy innymi nasz byly klubowicz Viniu , mimo mokrej nawierzchni i problemów z trakcja polataliśmy na 400m
fiat kontra rover 620 , 4 razy jechaliśmy za każdym razem fiat wygrywał
fiat – rover 618 – 3 razy jechaliśmy , wynik taki sam jak z wersja 2.0
heh kolego bez rewelacji te rowery maja 11sek do paczki...

http://www.roverki.pl/article.php?sid=26#specif

ps. jesli chcesz to zmierz się ze starym roverem 216gsi (taki z wyglądu jak kadet)
możesz się zdziwić
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
z k8 tez mogę sie ustawić i wiem ze wstydu sobie nie zorbie, co do rovera to nie wiem ile ma do 100 malo mnie to obchodzi , przecież nie będę sie pytał co i jak ma w aucie, staje na kresce i jade .
Co do rovera o którym piszesz wiem co to za auto i wiem jaki ma silnik d16 z hondy , bardzo przyjemy silnik, z chęcią bym sie z takim roverem ustawił bez różnicy na wynik
2.0 ma 10s do 100, 130km i 178NM , JA mam 110kmi 156Nm i pojemność 1.6
wiec jak na 1.6 to nie jest zle skoro sobie radze z takimi pojemnościami o mocy znacznie większej i znacznie większym momencie. Wygrane były zazwyczaj znaczne
Co do rovera o którym piszesz wiem co to za auto i wiem jaki ma silnik d16 z hondy , bardzo przyjemy silnik, z chęcią bym sie z takim roverem ustawił bez różnicy na wynik
2.0 ma 10s do 100, 130km i 178NM , JA mam 110kmi 156Nm i pojemność 1.6
wiec jak na 1.6 to nie jest zle skoro sobie radze z takimi pojemnościami o mocy znacznie większej i znacznie większym momencie. Wygrane były zazwyczaj znaczne
-
Pyton162
nie miałem przyjemności z taka Brava jechać, ale 1.8 ma 115km i jest cięższa od mojej wiec myślę ze bym wygrał
-
Pyton162
nie miałem przyjemności z taka Brava jechać, ale 1.8 ma 115km i jest cięższa od mojej wiec myślę ze bym wygrał , moja wazy 1090kg
-
Pyton162
sorki jeśli gdzieś na 90 stronach już o tym jest ale czy startowałeś kiedyś tą bravą oficjalnie chodzi mi o profesjonalnie zmierzony czas na 1/4? czemu brava 1.8 miałaby być cięższa zazwyczaj takie silniki to bliźniaki różniące się skokiem tłoka, nie wiem czy tu tak jest. Różnica bardziej istotna może być w przełżeniach skrzyni i wyposażeniu wpływającemu na masę.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Pyton162 napisał(a):2.0 ma 10s do 100, 130km i 178NM , JA mam 110kmi 156Nm i pojemność 1.6
wiec jak na 1.6 to nie jest zle skoro sobie radze z takimi pojemnościami o mocy znacznie większej i znacznie większym momencie. Wygrane były zazwyczaj znaczne
chyba najlepszy w tej sytuacji do oceniania auta i wogole ich porownywania sa przeliczniki wagi auta do mocy – pojemnosci to jest odrębny temat
mimo wszystko pasja do fiata i cierpliwośc jest imponująca
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Pyton162 napisał(a):z k8 tez mogę sie ustawić i wiem ze wstydu sobie nie zorbie...
zależy od silnika w jakim jest stanie no i jak kierowca ogarnia
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a 216 gsi fajnie jezdzi ale jest wciagane przez k8... przynajmniej przez moje
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Objechany Golf 4 Variant 1.9 TDI z jedną czerwoną literką. wyskoczył jeszcze na żółtym i ogień, to ja za nim i sie zastanawiam czy jak pogonie FSa to dam rade go dogonic, udało sie.
Ale potem to takie baty że wstyd :–) audi A4 avant quattro 2.0 TDI nie wiem jaka wersja czy 140 czy piezo 170, w każdym razie rury po obu stronach, normalnie mimo cisniecia mazdy wogole sie do niego nie dało zbliżyc
nie był to wyścig nawet różnica kolosalna do tego na mokrym 
Ale potem to takie baty że wstyd :–) audi A4 avant quattro 2.0 TDI nie wiem jaka wersja czy 140 czy piezo 170, w każdym razie rury po obu stronach, normalnie mimo cisniecia mazdy wogole sie do niego nie dało zbliżyc
jadę dziś w nocy przez Warszawę ulica Kasprzaka ( 3 pasmówka) stanąłem na światłach, patrze w prawo a tu podjeżdza czarna Calibra.. myślę sobie
wymieniłem spojrzenia z kierownikiem Cali i czekałem na zmiane światła... był mokry asfalt więc jak zapaliło się pomarańczowe ruszyłem spokojnie ale w miarę dynamicznie i tu moje zdziwienie.. kierownik Cali zrezygnował 

Gdzieś już było że Cali przyjmuje baty nawet od mazdy 1,5
Obstawiam że człowiek był już poprostu nauczony doświadczeniem i oszczędził tego 15letniemu silnikowi.
Mam pytanie troche z poza tematu.. Gibson zdaje się kiedyś poruszał kwestię prawdziwej różnicy między 1,8DOHC, a 2,0 DOHC ..że skok tłoka jest tam inny czy cośtam. I teraz pytanie.. Miałem swapa z FP na FS.. (taką kupiłem) ale ktoś ograniczył się do zmiany samej jednostki, a komputer został od 1,8.. Chla mi paliwo jak popieprzona.. (odkryłem to jak montowałem wskaźnik AFR dający rzeczywisty obraz składu mieszanki) a mocy z tego może ze 2KM (116 na LPG) ..da się to jakoś dostroić? czym różnią sie komputery przy tych silnikach?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Obstawiam że człowiek był już poprostu nauczony doświadczeniem i oszczędził tego 15letniemu silnikowi.
Mam pytanie troche z poza tematu.. Gibson zdaje się kiedyś poruszał kwestię prawdziwej różnicy między 1,8DOHC, a 2,0 DOHC ..że skok tłoka jest tam inny czy cośtam. I teraz pytanie.. Miałem swapa z FP na FS.. (taką kupiłem) ale ktoś ograniczył się do zmiany samej jednostki, a komputer został od 1,8.. Chla mi paliwo jak popieprzona.. (odkryłem to jak montowałem wskaźnik AFR dający rzeczywisty obraz składu mieszanki) a mocy z tego może ze 2KM (116 na LPG) ..da się to jakoś dostroić? czym różnią sie komputery przy tych silnikach?

- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje