Kills on Road & Street

Postprzez Fiveopac » 2 lis 2007, 21:13

Nie to zebym codziennie przegladal ten dzial, ale wiem, ze jak raz na jakis czas przeczytam o tym jak sie ludzie łudza ze wygrywaja z autami o rząd wielkosic mocniejszymi to od razu poprawi mi sie humor.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni a jak to bywa z kilkunastoletnimi autami jest 10% perełek i 90% gruzu.... oszczedniejszy bym byl w rajcowaniu sie wygrana z mocniejszymi autami, pozwala to uniknac niemiłych rozczarowań.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez marcinkosky » 2 lis 2007, 21:14

promyczek001 napisał(a):To bylo dokladnie e36 coupe vanos


to nie bylo 328 tylko 323 i seryjnie ten silnik ma 170 koni o ile sie nie myle <faja>
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Puhcio » 2 lis 2007, 21:21

328 w E36 są dość szybkie z rolowanego.

C70 T5 4AT vs. 328 E38 .... BMW tylko nieznacznie zostawało na prostej.
Albo BMW podkręcone, albo volviak nie działa. :D
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez xXx » 2 lis 2007, 21:22

Five ja tam wiem co mówię, skillowałem ostatnio Ikarusa i wiem, że nawet jakby wyjechał z fabryki to nie miałby ze mną szans <lol>

P.S. Jechałem jako pasażer "trolejbusu" hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Sokool » 2 lis 2007, 21:57

Mnie raz trajtek skillował :|
Dokładnie Solaris Trollino 12.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Pajko » 2 lis 2007, 23:26

Gibsong napisał(a):W E36 były 2 silniki 19x KM najpierw od początku produkcji 2.5 192 KM a potem bodajże od 95 czy 96 roku pojawił się 2.8 193 KM ale sporo większy moment 280 do 245 i bodaj troche niżej.

do 95 roku 2,5 mialo 192 a 2,8 193 a po 95 2,5 mialo 170 a 2,8 193
marcinkosky napisał(a):to nie bylo 328 tylko 323 i seryjnie ten silnik ma 170 koni o ile sie nie myle

tak jak wyzej pisalem po 95 2,5 mialo 170 koni i nosilo oznaczneie 323 a nie 325
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez ravo » 2 lis 2007, 23:31

Fiveopac napisał(a):Nie to zebym codziennie przegladal ten dzial

hihihi tak tak

ten temat jest jednym z moich ulubionych na forum :) bardzo go cenie :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez marcinkosky » 3 lis 2007, 11:35

Pajko napisał(a):tak jak wyzej pisalem po 95 2,5 mialo 170 koni i nosilo oznaczneie 323 a nie 325


w BMW a konkretnie w serii 3 silniki 2.5 12V mial 170 koni (przed 94 rokiem i ten silnik nie byl montowany w e36).
w e36 byl montowany 2.5 popularnie zwany VANOSEM czyli 24V mi mial moc (w zaleznosci od zrodla ;) ) 192 lub 193 konie.
silnik 2.3 mial moc chyba 170 koni a 2.0 12v 130 (chyba), a VANOS 2.0 mial 150.
w e36 byly montowane same VANOSY nie byly montowane fabrycznie silniki 12 zaworowe. 12 zaworowe byly montowane w e30 (seria 3) i w e34 (seria 5) do 94 roku ;)

to tyle w tym temacie o ile dobrze pamietam :] zawsze moge sie mylic
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Fiveopac » 3 lis 2007, 13:29

xXx napisał(a):Five ja tam wiem co mówię, skillowałem ostatnio Ikarusa i wiem, że nawet jakby wyjechał z fabryki to nie miałby ze mną szans łoł
P.S. Jechałem jako pasażer "trolejbusu"


Eee tam, trolejbus to hybryda <diabełek> nie liczy sie! Ikarusem jechal pewnie Ravo ;)

328 w E36 są dość szybkie z rolowanego.

Zgadza sie, bardzo sluszny silnik w tym nadwoziu. Zdrowy niezagazowany egzemplarz to calkiem ostry wyjadacz.

ravo napisał(a):ten temat jest jednym z moich ulubionych na forum usmiech bardzo go cenie usmiech

To pochwal sie co skilowałes ostatnio? Moze jakis trolejbus? ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez pawelMX6 » 3 lis 2007, 13:40

Ja kiedys skilowalem na rowrze Zuka! Oczywiscie tylko na starcie przez jakies 2 pierwsze metry ale zawsze cos <lol> smiech byl niesamowity bo kierownik Zuka dawal mu po garach na starcie a jak strzelil ze sprzegla to nawet jedno tylno kolo zrobilo takie "płłłiiii" tutaj kolo oderwalo sie od asfaltu <lol> i znowu "płi" <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez ravo » 3 lis 2007, 15:12

Fiveopac napisał(a):Ikarusem jechal pewnie Ravo

hehe szczerze to nie pamietam kiedy ostatni raz siedzialem w srodkach komunikacji miejskiej:P


Fiveopac napisał(a):To pochwal sie co skilowałes ostatnio?

nic :((((((((((((((((((
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MadziaForever » 3 lis 2007, 20:18

Blosa widziałem, już go mam.. lekka zwężka jest.. a co będzie dalej zobaczymy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 3 lis 2007, 20:32

marcinkosky napisał(a):
Pajko napisał(a):tak jak wyzej pisalem po 95 2,5 mialo 170 koni i nosilo oznaczneie 323 a nie 325


w BMW a konkretnie w serii 3 silniki 2.5 12V mial 170 koni (przed 94 rokiem i ten silnik nie byl montowany w e36).
w e36 byl montowany 2.5 popularnie zwany VANOSEM czyli 24V mi mial moc (w zaleznosci od zrodla ;) ) 192 lub 193 konie.
silnik 2.3 mial moc chyba 170 koni a 2.0 12v 130 (chyba), a VANOS 2.0 mial 150.
w e36 byly montowane same VANOSY nie byly montowane fabrycznie silniki 12 zaworowe. 12 zaworowe byly montowane w e30 (seria 3) i w e34 (seria 5) do 94 roku ;)

to tyle w tym temacie o ile dobrze pamietam :] zawsze moge sie mylic


rozmawiamy o E36 a nie o E30 i E34, silniki 12V były stosowane w BMW 5 E34 ale tylko na początku produkcji tzn. do wprowadzenia DOHC 24V i faktycznie 520i 12V miało 129 KM a 525i 12V 170 koni do tego 530i 12V 188 KM i 535i 12V 211 KM, po wprowadzeniu do produkcji silników DOHC 24V zostały 520i 24V 150 KM, 525i 24V 192 KM i 535i 12V (potem zastąpiony przez V8 530i).

Natomiast w E36 od początku produkcji 320i 150 KM 325i 192 KM, a w 1995 czy 1996 roku wraz z wprowadzeniem nowego BMW 5 E39 do E36 trafily silniki właśnie z niego, 320i pozostał niezmieniony, 323i to zdławiona wersja 2.5 do 170 KM a jako topowy model serii 328i z pojemnością 2.8 i mocą 193 KM, wydaje mi się że chodziło o niespełnianie norm czystości dlatego musieli zmienić gamę.

Co do Vanosa to nie stosował bym go wymiennie z DOHC 24V bo to chyba chodzi o silniki ze zmiennymi fazami rozrządu i kiedyś przeczytałem na jakiejś stronce o BMW że były silniki 24V które to miały lub nie.

Wcale nie jestem fanem BMW tylko się troche tym interesuje ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pawlak32 » 3 lis 2007, 22:47

Też gdzieś czytalem ze VANOS to właśnie zmienne fazy rozrządu i nie każda beta 24V to wlasnie vanos.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Udesky » 4 lis 2007, 00:05

pawlak32 napisał(a):VANOS

A to nie ten silnik montowany jest w E36 Coupe, np. 1.8 który w Coupe ma chyba 140KM, a w sedanie 115KM.

I VANOS to na pewno zmienne fazy, a i podobno najbardziej wytrzymały silnik BMW.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Pajko » 4 lis 2007, 00:19

Udesky napisał(a):A to nie ten silnik montowany jest w E36 Coupe, np. 1.8 który w Coupe ma chyba 140KM, a w sedanie 115KM.

bylo 1,8 115 i 1,8 IS 140
co do silników beemek Mój dobry przyjaciel jest wielkim pasjonatem i fanem marki Bmw i wiem co nieco o tych autach jak i silnikach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Gib » 4 lis 2007, 02:47

różnica jest w głowicy:
115 KM – 1796cc SOHC 8V – 318i
140 KM – 1796cc DOHC 16V – 318is (podobno także w sedanie)
140 KM – 1895cc DOHC 16V – 318is późniejszy

i masz racje nie słyszałem żeby w Coupe E36 był 1.8 SOHC seryjnie montowany.

co do Vanosów klikamy http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Brt » 9 lis 2007, 23:28

a ja mam takie pytanie do szanownych forumowiczów,
z okolic wawy ma ktoś g-techa?
chętnie umówiłbym się na maly pomiar, w końcu bym się dowiedział jak jeździ moja żmija,
będę wdzięczny za każdą propozycję (dotyczącą g-tech'a oczywiście ;) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez brii » 10 lis 2007, 00:20

Skoda Fabia 1.9TDi (110KM) dostała w pupę (niewiele, ale jednak), a ja jechałem tylko do 4000rpm :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez xXx » 10 lis 2007, 02:23

brii napisał(a):a ja jechałem tylko do 4000rpm zeby



<diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje