Kills on Road & Street
Nie to zebym codziennie przegladal ten dzial, ale wiem, ze jak raz na jakis czas przeczytam o tym jak sie ludzie łudza ze wygrywaja z autami o rząd wielkosic mocniejszymi to od razu poprawi mi sie humor.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni a jak to bywa z kilkunastoletnimi autami jest 10% perełek i 90% gruzu.... oszczedniejszy bym byl w rajcowaniu sie wygrana z mocniejszymi autami, pozwala to uniknac niemiłych rozczarowań.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni a jak to bywa z kilkunastoletnimi autami jest 10% perełek i 90% gruzu.... oszczedniejszy bym byl w rajcowaniu sie wygrana z mocniejszymi autami, pozwala to uniknac niemiłych rozczarowań.
Less roof, more fun


promyczek001 napisał(a):To bylo dokladnie e36 coupe vanos
to nie bylo 328 tylko 323 i seryjnie ten silnik ma 170 koni o ile sie nie myle
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Gibsong napisał(a):W E36 były 2 silniki 19x KM najpierw od początku produkcji 2.5 192 KM a potem bodajże od 95 czy 96 roku pojawił się 2.8 193 KM ale sporo większy moment 280 do 245 i bodaj troche niżej.
do 95 roku 2,5 mialo 192 a 2,8 193 a po 95 2,5 mialo 170 a 2,8 193
marcinkosky napisał(a):to nie bylo 328 tylko 323 i seryjnie ten silnik ma 170 koni o ile sie nie myle
tak jak wyzej pisalem po 95 2,5 mialo 170 koni i nosilo oznaczneie 323 a nie 325
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko napisał(a):tak jak wyzej pisalem po 95 2,5 mialo 170 koni i nosilo oznaczneie 323 a nie 325
w BMW a konkretnie w serii 3 silniki 2.5 12V mial 170 koni (przed 94 rokiem i ten silnik nie byl montowany w e36).
w e36 byl montowany 2.5 popularnie zwany VANOSEM czyli 24V mi mial moc (w zaleznosci od zrodla
silnik 2.3 mial moc chyba 170 koni a 2.0 12v 130 (chyba), a VANOS 2.0 mial 150.
w e36 byly montowane same VANOSY nie byly montowane fabrycznie silniki 12 zaworowe. 12 zaworowe byly montowane w e30 (seria 3) i w e34 (seria 5) do 94 roku
to tyle w tym temacie o ile dobrze pamietam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
xXx napisał(a):Five ja tam wiem co mówię, skillowałem ostatnio Ikarusa i wiem, że nawet jakby wyjechał z fabryki to nie miałby ze mną szans łoł
P.S. Jechałem jako pasażer "trolejbusu"
Eee tam, trolejbus to hybryda

328 w E36 są dość szybkie z rolowanego.
Zgadza sie, bardzo sluszny silnik w tym nadwoziu. Zdrowy niezagazowany egzemplarz to calkiem ostry wyjadacz.
ravo napisał(a):ten temat jest jednym z moich ulubionych na forum usmiech bardzo go cenie usmiech
To pochwal sie co skilowałes ostatnio? Moze jakis trolejbus?
Less roof, more fun


Ja kiedys skilowalem na rowrze Zuka! Oczywiscie tylko na starcie przez jakies 2 pierwsze metry ale zawsze cos
smiech byl niesamowity bo kierownik Zuka dawal mu po garach na starcie a jak strzelil ze sprzegla to nawet jedno tylno kolo zrobilo takie "płłłiiii" tutaj kolo oderwalo sie od asfaltu
i znowu "płi" 



Fiveopac napisał(a):Ikarusem jechal pewnie Ravo
hehe szczerze to nie pamietam kiedy ostatni raz siedzialem w srodkach komunikacji miejskiej:P
Fiveopac napisał(a):To pochwal sie co skilowałes ostatnio?
nic
Blosa widziałem, już go mam.. lekka zwężka jest.. a co będzie dalej zobaczymy.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
marcinkosky napisał(a):Pajko napisał(a):tak jak wyzej pisalem po 95 2,5 mialo 170 koni i nosilo oznaczneie 323 a nie 325
w BMW a konkretnie w serii 3 silniki 2.5 12V mial 170 koni (przed 94 rokiem i ten silnik nie byl montowany w e36).
w e36 byl montowany 2.5 popularnie zwany VANOSEM czyli 24V mi mial moc (w zaleznosci od zrodla) 192 lub 193 konie.
silnik 2.3 mial moc chyba 170 koni a 2.0 12v 130 (chyba), a VANOS 2.0 mial 150.
w e36 byly montowane same VANOSY nie byly montowane fabrycznie silniki 12 zaworowe. 12 zaworowe byly montowane w e30 (seria 3) i w e34 (seria 5) do 94 roku![]()
to tyle w tym temacie o ile dobrze pamietamzawsze moge sie mylic
rozmawiamy o E36 a nie o E30 i E34, silniki 12V były stosowane w BMW 5 E34 ale tylko na początku produkcji tzn. do wprowadzenia DOHC 24V i faktycznie 520i 12V miało 129 KM a 525i 12V 170 koni do tego 530i 12V 188 KM i 535i 12V 211 KM, po wprowadzeniu do produkcji silników DOHC 24V zostały 520i 24V 150 KM, 525i 24V 192 KM i 535i 12V (potem zastąpiony przez V8 530i).
Natomiast w E36 od początku produkcji 320i 150 KM 325i 192 KM, a w 1995 czy 1996 roku wraz z wprowadzeniem nowego BMW 5 E39 do E36 trafily silniki właśnie z niego, 320i pozostał niezmieniony, 323i to zdławiona wersja 2.5 do 170 KM a jako topowy model serii 328i z pojemnością 2.8 i mocą 193 KM, wydaje mi się że chodziło o niespełnianie norm czystości dlatego musieli zmienić gamę.
Co do Vanosa to nie stosował bym go wymiennie z DOHC 24V bo to chyba chodzi o silniki ze zmiennymi fazami rozrządu i kiedyś przeczytałem na jakiejś stronce o BMW że były silniki 24V które to miały lub nie.
Wcale nie jestem fanem BMW tylko się troche tym interesuje ;–)
pawlak32 napisał(a):VANOS
A to nie ten silnik montowany jest w E36 Coupe, np. 1.8 który w Coupe ma chyba 140KM, a w sedanie 115KM.
I VANOS to na pewno zmienne fazy, a i podobno najbardziej wytrzymały silnik BMW.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):A to nie ten silnik montowany jest w E36 Coupe, np. 1.8 który w Coupe ma chyba 140KM, a w sedanie 115KM.
bylo 1,8 115 i 1,8 IS 140
co do silników beemek Mój dobry przyjaciel jest wielkim pasjonatem i fanem marki Bmw i wiem co nieco o tych autach jak i silnikach
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
różnica jest w głowicy:
115 KM – 1796cc SOHC 8V – 318i
140 KM – 1796cc DOHC 16V – 318is (podobno także w sedanie)
140 KM – 1895cc DOHC 16V – 318is późniejszy
i masz racje nie słyszałem żeby w Coupe E36 był 1.8 SOHC seryjnie montowany.
co do Vanosów klikamy http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
115 KM – 1796cc SOHC 8V – 318i
140 KM – 1796cc DOHC 16V – 318is (podobno także w sedanie)
140 KM – 1895cc DOHC 16V – 318is późniejszy
i masz racje nie słyszałem żeby w Coupe E36 był 1.8 SOHC seryjnie montowany.
co do Vanosów klikamy http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
a ja mam takie pytanie do szanownych forumowiczów,
z okolic wawy ma ktoś g-techa?
chętnie umówiłbym się na maly pomiar, w końcu bym się dowiedział jak jeździ moja żmija,
będę wdzięczny za każdą propozycję (dotyczącą g-tech'a oczywiście
)
z okolic wawy ma ktoś g-techa?
chętnie umówiłbym się na maly pomiar, w końcu bym się dowiedział jak jeździ moja żmija,
będę wdzięczny za każdą propozycję (dotyczącą g-tech'a oczywiście
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Skoda Fabia 1.9TDi (110KM) dostała w pupę (niewiele, ale jednak), a ja jechałem tylko do 4000rpm 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje