SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
Jak olejesz ten czujnik to będzie Ci się wentylator dmuchawy załączał cały czas
W poliftowych wersjach robili już jeden czujnik temperatury zamiast dwóch
Ale jest na to prosty sposób bez specjalnego paprania się z wiązką. http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-other- ... -94-a.html Przechodziłem przez to samo w mx-3 Pozdrawiam!
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Czyli nie taka prosta sprawa olac go fajnie ze mamy tu mala dyskusje heh i wymiane doswiadczen a co z czujnikiem stukowym ( czy przeciwstukowym? ) jest potrzebne jego podlaczenie jezeli kl na wiasce od kf i kompie kf69? No i temat ktory mi podeslales dotyczy klze i innych kompow czy to raczej nie ma znaczenia ze mam kompa kf69? Tak czy inaczej musze ten drugi czujnik temp podlaczyc? Dzieki za odpowiedz
witek napisał(a):Jak olejesz ten czujnik to będzie Ci się wentylator dmuchawy załączał cały czasW poliftowych wersjach robili już jeden czujnik temperatury zamiast dwóch
mówisz o BA czy EC
bo w BA z tego co widac nie było go..


a czujnika stuku w KF BA nie było, a przynajmniej nie słyszałem. W k8 i Kl tak
Harnas19 napisał(a):Tak czy inaczej musze ten drugi czujnik temp podlaczyc
jak nie masz drugiej wtyczki to po co i do czego
No wlasnie tez tak mysle bo komp w ba wtedy czyta tylko z tego jednego bo jest od kf w ktorym tylko jeden czujnik byl ale warto pytac jak to mowia kto pyta nie bladzi heh ale silnik ktory wkladam to kl i reasumujac mysle ze skoro wiaska i komp od kf to komp nie ogarnia tego czujnika tak czy inaczej
Mój błąd
Myślałem że wkładasz kompa od kl
Wtedy byś musiał dołożyć ten czujnik, ale jak będziesz latał na kompie od kf w którym tych czujników nie było to tak jak kolega wyżej pisał olewasz sprawę bo komputer i tak nie wykorzysta tych dodatkowych czujników 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
No i sprawa jasna dzieki chlopaki wielkie i jeszcze tak wtyczka do aparatu zaplonowego z wiaski kl ma 3 kable a z kf ma tylko dwa czy na aparacie od kl moge smigac czy to zadziala tj odpali czy tez aparat dac od kf?
Czy czujnik stuków wpływa jakoś na moc KL-a czy mam się tym nie przejmować ?
Wymieniłem 2.0 na 2.5 wszystko jest na wiązce z 2.0 a reszta z 2.5.
Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Wymieniłem 2.0 na 2.5 wszystko jest na wiązce z 2.0 a reszta z 2.5.
Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
- Od: 20 sty 2011, 22:50
- Posty: 253
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Mazda 323f BG GT
Jest Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL
MIRU napisał(a):no jakbys nie podpiał czujnika a było miejce w wiązce...wtedy jakies tam błędy bedzie łapało
No tak błąd jest tylko czy to wpływa jakoś na silnik jeśli nie jest to podpięte czy zromałem sprzedając wiąske z Kl-a?
- Od: 20 sty 2011, 22:50
- Posty: 253
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Mazda 323f BG GT
Jest Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL
Ma ktos moze jakies namiary na kogos kto posiada wiaski przewodow do mazdy 323f v6 ? wlasnie mi jedna wiaska doszla gosciu sie chyba pomylil czy co jakas masakra wszystko zlozone i wgl a kabli brak....
Witam! mam takie pytanie...
mam xedosa 6 z KL-em od x9 z instalacją z czójnikem stuku auto jeżdzi na sterowniku od 2.0 moje pytanie jest takie: jaki komp od 2.5 podejdzie pod moją instalacje?
mam xedosa 6 z KL-em od x9 z instalacją z czójnikem stuku auto jeżdzi na sterowniku od 2.0 moje pytanie jest takie: jaki komp od 2.5 podejdzie pod moją instalacje?
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
TEL: 607832825
Dobra wiec tak mazda pali i jeździ ale pojawił się problem bo po dodaniu gazu dusi się wymieniłem kopulke i palec niby lepiej ale dalej to samo przeplywki mam dwie i na obu to samo jak by lewe powietrze ale wszystko jest szczelne wsadziłem klde na osprzecie z kf. Druga sprawa to sonda lambda pierwsza mam 4ry piny i wtyczka na wiasce jest taka sama za to druga sonda jest także 4ro pinowa ale wtyczka na wiasce jest 3 pinowa. Ktoś to przerabial juz? Wiem ze najlepszym sposobem będzie wymiana sondy na taką jaką mam wtyczkę na wiasce lecz może jednak jest sposób to przerobić. Aha wiaski mam od kf ale cały silnik z kolektorem jest od kl tylko przeplywka i aparat od kf. Wiem ze był sposób na sprawdzenie błędów za pomocą diody tylko w jaki sposób przy tym zestawieniu to robic czy zasada jest ta sama? Tz Ten -gn itp? Czy ktoś wie jak to ogarnąć? I na koniec czy koniecznie potrzebuje zainstalować ecumaster? czy to jego brak może być przyczyną duszenia się silnika ? Bo sam tego juz nie ogarnę. Z góry dzięki za odpowiedzi..... I pomoc
Dobra sonda podpięta zmieniłem tylko wiaske kap błędów nie ma rozrząd sprawdziłem wszystko na znakach jak być powinno iskra jest benzyna tez a auto nie pali albo ciężko mu z tym strasznie brak mi pomysłów narazie dzisiaj grzebie dadalej. Nowa kopulka poszła,palec,świeczki na auto. A ona nie pali wcześniej chodziła dobrze a teraz zaczęła coś odwalac. Czy bez deta i strojenia powinna palić normalnie?
pompa działa i paliwo daje sprawdzałem rozrzad wczoraj jest ok na znakach jak powinno być ustawiłem zaplon w trybie serwisowym na odpalonym błędów nie ma jak zgasze jest błąd 46 ale to vris z paleniem czy odplaniem za wiele wspólnego chyba nie ma ciężko odpala a raz odpali od kopa kable nowe świeczki nowe przewody tez ok po dodaniu gazu jak juz jest odpalona dusi się jak by lewe powietrze ale dolot cały sprawdziłem na wolnych jak juz odpali chodzi [tiiit] tylko po dodaniu gazu się dusi i próbowałem już w różnych ustawieniach aparatu i ciągle to samo sam zrobiłem swapa z 1.8 16v na kl trochę mnie to kosztowało bo łapy od 2.0 po wiaske do polski specjalnie jechałem sam zdemontować żeby była cała i wszystko grało juz mi brak siły nie jestem mechanikiem raczej pasjonata ale cos o autach wiem tylko ze nie długo osiwieje....
teraz ja odpalaLem chodziła bez zmian dalej po dodaniu gazu przygasa dusi się zgasiłem ja kody nic prucz 46 próba odpalenia i juz nie odpala kod błędu 03 i teraz który to czujnik tan przy kole pasowym? Mam całego kf na części także będę wymieniał i próbował . Jakaś masakra
teraz ja odpalaLem chodziła bez zmian dalej po dodaniu gazu przygasa dusi się zgasiłem ja kody nic prucz 46 próba odpalenia i juz nie odpala kod błędu 03 i teraz który to czujnik tan przy kole pasowym? Mam całego kf na części także będę wymieniał i próbował . Jakaś masakra
Właśnie tego się obawiam iskre daje na wszystkie cylindry pytanie tylko czy aby napewno w odpowiednim momencie czy czujnik w nim bo tam jakiś jest czy nie jest walniety a nie wiem jakim sposobem sprawdzić aparat ręce mi już opadają bezpieczniki wszystkie hulaja pompa paliwo dale iskra jest IMO działa bo lampka gaśnie a ta ...... hmmm dalej nie pali .Wie ktoś jak sprawdzić aparat zapłonowy ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje