marcin255 napisał(a):no to ładnie ,ładnie
Napewno jest sie z czego cieszyć, ale wciąż potzrebuję info, co z tymi obrotami
www.mazdaspeed.pl
marcin255 napisał(a):no to ładnie ,ładnie
Barthek1983 napisał(a):Auto : Mazda Xedos 6 2.0 V6, 1992r.
Modyfikacje : CAI
Wynik pomiaru :
PB95: 126 KM @ 6397 / 153 Nm @ 5300
LPG: 125 KM @ 6234 / 151 Nm @ 5400
Uwagi : (Słaba drukarka – dopisane długopisem) Koła 205/45/17 Spójrzcie proszę i postawcie diagnozę co tak słabo – czy załączają mi się Vrisy (bo dźwigienki działają...) bo u kolegi sq2jul jest wyraźny wzrost po 3500 i 4500 a u mnie prawie nic.
[/b]
jackkpl napisał(a):jakos malo koni jak na 2.0. Inzynierowie sie nie postarali
jacobs napisał(a):PHM – 17,031
piwo napisał(a):tekkenfan jaki masz przebiieg?z 400 tys?masz instalacje gaz?sprawdz czy auto chodzi na 4 garach .
Grzyby napisał(a):ale to MX a nie 626, drobna różnica
Grzyby napisał(a):No i czytaj co napisałem post wyżej
jackkpl napisał(a):Wykres bardzo marny. 153 nm na 2.0V6? Cos jest bardzo nie tak. Moze zatkany kat?
Instalacja sekwencyjna Versus – pomiar zrobiony na beznynie przed założeniem gazu, a swoją drogą gaz założony jest bardzo dobrze bo prawie nie ma strat. Jest tylko jedno ale – trzeba znaleźć co Xeda boli...Jacek176 napisał(a):A jaka instalacja gazowa? Jak z mikserem to może zwężka w dolocie robi swoje?
Barthek1983 napisał(a):No właśnie szukam przyczyny... coś go dławi już od samego początku na wykresie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje