Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
w stanach:
– kyb gr-2 65$ sztuka
– tokico hp 83$ sztuka
ja bede zamawiał za tydzień ze stanów, zobaczymy co z tego wyjdzie, jakie koszty wysyłki, cło, czas czekania.. jak bede wiedział to zdam relacje
– kyb gr-2 65$ sztuka
– tokico hp 83$ sztuka
ja bede zamawiał za tydzień ze stanów, zobaczymy co z tego wyjdzie, jakie koszty wysyłki, cło, czas czekania.. jak bede wiedział to zdam relacje
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
o dzieki wielkie michasiek!!, jezeli wszystko bedzie ok to moze i ja zamowie:), z tym ze sprezynki -40 juz czekaja na mnie ale zastanawiam sie czy nie zostawic standardowych do czasu zakupow amorków... A moze w koncu znajde moja upragniona 323gtx 1.9t:), wtedy mx3 niestety bedzie do sprzedania:), albo stety.....
- Od: 19 kwi 2008, 19:53
- Posty: 26
- Skąd: tarnów
- Auto: mazda mx3 1.8v6 93'
jak zalozysz sprezyny a amorki masz juz troche wyruchane to napewno zdechną szybciej niż myslisz
ja gdybym wiedział, że moje amorki tak szybko padną to bym zaczekał ze sprężynami... a tak to teraz sie tlucze na kazdej dziurze
ja gdybym wiedział, że moje amorki tak szybko padną to bym zaczekał ze sprężynami... a tak to teraz sie tlucze na kazdej dziurze
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
michasiek napisał(a):ja gdybym wiedział, że moje amorki tak szybko padną to bym zaczekał ze sprężynami... a tak to teraz sie tlucze na kazdej dziurze
a nie mówiłem
heheheh MarciNku no cóż
i tak byly juz umierajace, ja im tylko pomogłem żeby się nie męczyły 
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
hehehehe bardzo skutecznie im pomogles:P, moje maja 82% przod i 76% tyl wiec mi ich szkoda, a standard zawieszenie to swietna alternatywa na zime, przynajmniej w moich okolicach gdzie sniegu nie brakuje.... a wiosna zaloze sprezynki z tym ze amorki pewnie tez beda potrzebne, dlatego czekam "michasiek" jak tam pojdzie u Ciebie ze sciaganiem tych amorkow z usa:)
- Od: 19 kwi 2008, 19:53
- Posty: 26
- Skąd: tarnów
- Auto: mazda mx3 1.8v6 93'
w prawdzie nie jest to temat o 323f bg ale pisze tutaj zeby jakis sz.p moderator znow nie wyrzucil mi tematu do kosza... mianowicie tez szukam sprezyn obnizajacych ale tez amortyzatorow chodzi mi o caly komplet przod i tyl ale nie chce kupic calego kompletu razem moge go po troche uzbierac tylko problem na co patrzec czy od innych modeli amory tez podejda do BG i najlepiej jakies z regulacja w miare przystepnej cenie chcialbym sie zmiescic w 1500 ZL za calosc jak ktos moze naprowadzic mnie na jakies dobre amortyzatory chociaz dla przykladu to bede wdzieczny... dzieki!
- Od: 16 paź 2007, 21:52
- Posty: 25
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 323f 93r 1,6 16v
amory koni specjal maja regulacje twardosci lecz sa przeznaczone do zwyklych sprezyn i sa to wkladay (tzn.musisz miec stare amory wycicac z nich srodek i wsadzic koni). do bg do obnizopnych sprezyn dostepne sa z tego co wiem tylko tokico hp.wyjatkiem sa gtr i gtxsy gdzie jest sporo roznych zawieszen lacznie z kompletem regulowanym lacznie z pochyleniem kol D2.ale tam jest inne zawieszenie specjalnie dla 4x4.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
aha mniej wiecej czaje ale te tokico to sa sprezyny, czy amortyzatory pasujace do sprezyn obnizajacych bo nie czaje
a co powiesz na takie cos ?
http://moto.allegro.pl/item383371961_sp ... 4_tyl.html
http://moto.allegro.pl/item391486573_am ... _jap_.html
bedzie to jakos wygladalo ze obnizone jest i czy te amory da sie regulowac ?
a co powiesz na takie cos ?


bedzie to jakos wygladalo ze obnizone jest i czy te amory da sie regulowac ?
- Od: 16 paź 2007, 21:52
- Posty: 25
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 323f 93r 1,6 16v
tokico to amory.sprezyn to jest mnostwo.amorow do nich prawie wcale.sprezyny te co podales link to na ich temat sa rozne opinie.ja polecam jednak renomowanych producentow,glownie niemieckich a nie polskie.a amory do ktorych link podales beda dobre ale do seryjnych sprezyn do obnizanych to tokico hp.pewnie okolo 350 zl za sztuke ale w polsce sa ciezko dostepne.troszke bedziesz musial poszukac na necie.ogolnie mowiac mazda 323 bg jest niefortunnym samochodem do jakichkolwiek zmian mechanicznych,chodz wcale nie znaczy ze jest kiepski.jest wrecz bardzo dobry lekki zawieszenie wielowahaczowe z tylu,dobry uklad kierowniczy.ale po prostu niewiele firm europejskich cokolwiek do niego produkuje.lepszym wyborem jest kupno mx5 lub mx6.wtedy kupisz gwint lub zestaw zawieszenia wielu producentow.lacznie z grubszymi stabilizatorami i poliuretanowymi tulejami. do madzi tylko na zamowienie u pana wulkanizatora (hahaha).a o gwincie mozesz zapomniec. 
Dzisiaj założyłem sprężyny JAMEX -45mm. Przód ładnie zszedł w dół, natomiast z tyłu nic się nie zmieniło (widać to na zdjęciach). Mechanik, który je zakładał, powiedział, że trzeba w tych tylnych sprężynach zcisnąć jeszcze dwa zwoje ze sobą (nie wiem czym) i będzie dobrze, gdyż tył tego auta jest za lekki i dlatego nic nie dała wymiana sprężyn. Czy wolno robić coś takiego ? Jeśli tak, to czym zacisnąć te sprężyny żeby można było z tym jeździć
PRZED
PO

PRZED

PO

- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
jacks napisał(a):Mechanik, który je zakładał, powiedział, że trzeba w tych tylnych sprężynach zcisnąć jeszcze dwa zwoje ze sobą (nie wiem czym) i będzie dobrze, gdyż tył tego auta jest za lekki i dlatego nic nie dała wymiana sprężyn
Nie rób tego. Zwymyślaj mechanika, że chce Cię zabić. Miał na myśli pewnie "klamry obniżające" – robiło to furorę na rynku tuningowym jakieś 8 lat temu.
po 1 zmien mechanika ! bo to jakis ze tak juz brzydko powiem idiota . 2 green ostatnio zmienial zawieche zapytaj sie jego bo mu to fajnie wyszlo
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
...jeszcze jedno – nowe sprężyny po wymianie "układają się" jakiś czas (nawet do 2 tyg.).
- Od: 24 maja 2005, 14:10
- Posty: 510
- Skąd: MALBORK
- Auto: MAZDA mx3 BP-T
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje