LPG a turbo
ogólnie to jak wszytko jest dobrze zestrojone to nie ma problemu żeby LPG działało w samochodzie z turbosprężarką. Tylko te spalanie, znając apetyt silników z turbo na paliwo trzeba zakładać duuży zbiornik na gaz. no i oczywiście każde rozstrojenie instalacji może skutkować całkowitym zniszczeniem silnika a nawet wybuch.
spalanie, znając apetyt silników z turbo na paliwo trzeba zakładać duuży zbiornik na gaz.
Mam 48 litrowy zbiornik. Przy spalaniu 13 litrów gazu w mieście spokojnie starczy.
Neonixos666 napisał(a):każde rozstrojenie instalacji może skutkować całkowitym zniszczeniem silnika
Dokładnie te same efekty mogą być w silniku nie doładowanym przy ubogiej mieszance.
Dlatego staram się kontrolować często mapy.
no 48 Litrów to spory zbiornik i można sporo śmigać nie martwiąc się o tankowanie. W przypadku wolnossących zbyt uboga mieszanka może wypalić gniazda zaworów albo przedmuchać uszczelkę głowicy, ale w silnikach z turbo może dojść do prawdziwej eksplozji.
Neonixos666 nic ponad to co może się stać w silniku N/A się nie stanie, tyle tylko, że do takiej sytuacji może dojść łatwiej.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
hehe trewor to napisz coś co według ciebie nie jest bzdurą.
Neonixos666 napisał(a):hehe trewor to napisz coś co według ciebie nie jest bzdurą.
To może ja za trewora
Neonixos666 napisał(a): a nawet wybuch.
chociaż w sumie chłopak ma rację u mnie w silniku ciągle coś wybucha i to we wszystkich garach
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
pytanie tylko o sens.po co turbo skoro sie wozi balast dodatkowy 100kg czyli butla wtrski weze sruby itd. totalna paranoja.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):pytanie tylko o sens.po co turbo skoro sie wozi balast dodatkowy 100kg czyli butla wtrski weze sruby itd. totalna paranoja.
Taka totalna paranoja to nie jest:
Jacek176 napisał(a):Kiedyś mistrzem polski w sprincie na 1/4 mili w klasie mini + został koleś który jeździł Civiciem turbo na LPG właśnie.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kazdy ma co nieco prawdy, ale na lpg łtwie o regulacje kompa, kolegi probe 2,2t jeździ juz troche czasu na LPG i jest ostro ładuje 1,3 bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Wszyscy tylko cały czas o turbo, a okazuje się, że we współczesnych konstrukcjach pojemność waży mniej niż turbo (w przeliczeniu na konia mechanicznego) ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sokool napisał(a):Żeby mieć mocne i dynamiczne auto, a przy okazji nie bankrutować podczas wizyty przy dystrybutorze
Dokładnie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A jak wolniej przyspiesza przez butle w bagażniku to mi to całkowicie obojętne.
A ten temat to mi ni jak nie pasuje do tuningu
bardziej do eksploatacji lub LPG
Bo chyba założenie lpg nie jest tuningiem
nie zrozumielismy sie.paranoja bo majc do wyboru takie bp np bez turbo czyli 1,8 dohc 128 koni i bez lpg
a bpturbo czyli 163 konie z gazem to z tych 163 moc skurczy sie do 150 dalej przez to ze lpg wazy to tak jakbysmy mieli nie 150 a 130 koni bo to tak jakysmy ciagle tosciowa wozili.wiec autko pali 15 litrow lpg a ma osiagi autka wolnnosacego palacego 8 litrow bp95.i jaki to ma sens?dodagtkowo prrzeglady na gaz wymiana czestrza swiec czy innych materialow padajacych w instalacji gazowej plus gorsze heble uklad kierownicazy i gorsze skrecanie.i chodzi mi wlasnie o ten nonsens.oczywiscie jest sens gazowania samochodow ale samochody te nie beda nigdy szybkie.albo tanio albo szybko.
a bpturbo czyli 163 konie z gazem to z tych 163 moc skurczy sie do 150 dalej przez to ze lpg wazy to tak jakbysmy mieli nie 150 a 130 koni bo to tak jakysmy ciagle tosciowa wozili.wiec autko pali 15 litrow lpg a ma osiagi autka wolnnosacego palacego 8 litrow bp95.i jaki to ma sens?dodagtkowo prrzeglady na gaz wymiana czestrza swiec czy innych materialow padajacych w instalacji gazowej plus gorsze heble uklad kierownicazy i gorsze skrecanie.i chodzi mi wlasnie o ten nonsens.oczywiscie jest sens gazowania samochodow ale samochody te nie beda nigdy szybkie.albo tanio albo szybko.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo widze, ze malo obeznany jestes z LPG
odejmujac tak konie mijasz sie z prawda, jest wiele imprez osiagajacych na LPG wieksze moce niz na BP
poprostu sie stroi komp i juz
a instalka to chyba 40 kg ? wiec nie przesadzajmy, wszystko sie da z glowa
ja bym zalozyl LPG ale przy przebiegach rzedu 10 tys rocznie nie ma sensu tego robic w takim aucie
choc napewno by sie po 1.5-2 latach zwrocilo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje