Kills on Road & Street

Postprzez Kanies » 29 paź 2007, 20:53

ahaa...i z tego co sie niemyle...to twoj faicik...nawet przed modami mial troszke wiecej konikow niz B6
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez majorkca » 29 paź 2007, 21:13

Gdyby fiacik Pytona nie mial takich modow jakie ma to by tylko spalinki wachal ... bo 1.8 fiata nie daje rady ...Ale Pelen szacunek dla Pytona ladnie ci ciagnie ta fiacina na filmiku :) jak dobrze licze to cos kolo 9 s ??? a co do bmw to dopiero od 2.0 dostalem i to tez nie jakies kolosalne odleglosci niecale pol auta
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Kanies » 29 paź 2007, 21:27

zreszta Pyton czuje ze przedmodami twoj fiacik niedal by rady mojej 323F...no ale kto wie.. :D
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez Pyton162 » 29 paź 2007, 21:52

na dzien dzisieszy nawet nie staje z takimi mazdami na 400m bo i po co wiadomo jaki bedzie wynik, choc chcialbym sie kiedys naciac na szybkie mazdowskie 1.6. Z mx3 1.6 107km robie co chce wiec i 88km w 323f bg mi nie straszne
Pyton162
 

Postprzez ravo » 29 paź 2007, 23:38

scigalem sie z siena 1.6 16V( boze chyba najgrosze auto swiata ) moja efke. Mazda nie ma zadnych szans :) Oczywiscie mowie o sytuacji gdy silniki sa w pelni oryginalne
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 29 paź 2007, 23:52

Siena ma lekką budę a z silnikiem 1.6 to wręcz fruwa – nie jeden "poważny" samochód dostanie od Sieny 1.6 w pupę :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Pajko » 29 paź 2007, 23:57

majorkca napisał(a): co do bmw to dopiero od 2.0 dostalem i to tez nie jakies kolosalne odleglosci niecale pol auta

to chyba z podtlenkiem elpidżi , jezeli oczywiscie mowa o aucie z podpisu czyli MX3 z 1,6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez pawlak32 » 29 paź 2007, 23:59

Ojciec ma GE FS a brat BG B6 i wiem że FS idzie lepiej. A co do sieny to może mieć nawet dwie suszarki. Fiata nie chce za darmo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 30 paź 2007, 08:11

sienna wazy 1050kg, wiec az taka lekka znów nie jest w porównaniu do efki bg
Pyton162
 

Postprzez majorkca » 30 paź 2007, 08:19

Pajko napisał(a):
majorkca napisał(a): co do bmw to dopiero od 2.0 dostalem i to tez nie jakies kolosalne odleglosci niecale pol auta

to chyba z podtlenkiem elpidżi , jezeli oczywiscie mowa o aucie z podpisu czyli MX3 z 1,6

Moge powiedziec tak kumpel ma bmw 316 i 318 obie zdrowe ustawilismy sie najpierw z 1.6 to od 1 biegu juz byl za mna ... 1.8 szla lepiej i wygralem tak o pol dlogosci. natomiast raz na swiatlach z 320 o tej o ktorej pisalem noi niestety porazka .... i wracajac to moje b6 tez nie jest standartowe....
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Pajko » 30 paź 2007, 09:31

majorkca jezeli oczywiscie mowimy o E36 to niedziw sie 316 ma 101 koni i wazy tyle co maly czołg , 318 zywkle nie IS ma 115 ale tez nie idzie a 320 na Vanosie 150 i gwarantuje ci ze nie dalbysm mu rady 1,6 nawet lekko podlubanym , trzeba brac pod uwaqe to ze 316 i 318 to lipne 4 cylindrówki a od 320 w zwyz to juz 6 garczkowe silniki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez majorkca » 30 paź 2007, 09:58

no przeciez ja nie powiedzilem ze dalem mu rady ... dostalem w tylek ale lekko moze byla w lpg i to jeszcze moze nie zbytnio zdrowa albo kierownik to jak przyslowie mowi pi... :P a przypadkiem 316 nie jest 8v ???
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Pajko » 30 paź 2007, 10:31

majorkca napisał(a):a przypadkiem 316 nie jest 8v

nie wiem byc moze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez MadziaForever » 30 paź 2007, 12:25

Kanies napisał(a):323F BG B6 990 Kg z kierownikiem ok. 1070 kg
a 626 GE FS 1160 Kg z kierownikiem ok. 1240 kg


moja waży 1140 ze mną w środku.. tak żeby niebyło niedopowiedzeń.. sedan ma luźniejszą konstrukcję na to wychodzi.. ale powtażam ja mam LPG więc szanse dla f'ki by były..

Cóż dzisiaj dostałem leciutkie baty od BMW 320.. kierownik jechał przedemną ktoś skręcał w lewo przed nim.. i on start z piskiem.. a ja za nim.. (na tej zasadzie)
Na trasie 300m.. uciekł Madzi na jakiś 1,5-2,0m stwierdził że nawet niewidział tego w lusterku.. i był w lekkim szoku że siedze mu na zdeżaku, on dusi a tu nic.. ale ja jednak widziałem te lekkie odchodzenie bety..
Short Shifter którym może pochwalić sie moja 626stka (jedyna chyba) działa fantastycznie. Polecam wszystkim, i jeszcze raz ukłony w strone MX-MENa za pomysł.
majorkca napisał(a):Moge powiedziec tak kumpel ma bmw 316 i 318 obie zdrowe ustawilismy sie najpierw z 1.6 to od 1 biegu juz byl za mna ... 1.8 szla lepiej i wygralem tak o pol dlogosci. natomiast raz na swiatlach z 320 o tej o ktorej pisalem noi niestety porazka .... i wracajac to moje b6 tez nie jest standartowe....


Sprawa jest oczywista.. to co w takich ustawkach jest przekleństwem BMW, w normalnych warunkach jest błogosławieństwem tych samochodów.. Mowa oczywiście o całym układzie tylnego napędu, wał, most i całe te żelastwo waży ciut :] więcej niż dwa przeguby..
To że ide krok w krok za betą z 2,0l silnikiem nieprzyćmiewa mi jednak faktu że na trasie ten samochód z napędem na słuszniejszą oś.. odstawi mnie i to sporo.
Bo to jest zupełnie inna jazda w zakrętach, ci co prowadzili wiedzą o czym mówię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Brt » 30 paź 2007, 13:36

ostatnio udało sie pokonać dość wyraźnie:
– S60 T5
– Nissan Murano 3,5 V6
– Mini Cooper S

na A2 musiałem za to uznać wyższość Mondziaka ST 220, co prawda wsiadłem mu na tyłek przy prędkości 160 ale jak się pod&*&^%ił to przyznaję że delikatnie mi odjeżdżał, no ale wtedy jechałem na Pb95 a i skrzynia 5 vs 6 w Mondziaku robi swoje :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez pawlak32 » 30 paź 2007, 13:43

Auto: mx-3 92r 1.6 16v OHC


Nie OHC Tylko SOHC, a to jest różnica...

Madziaforever FS może być nawet w gazie ale i tak pogoni 323f B6, a jak zalozysz blosa to juz wogole inna bajka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Pyton162 » 30 paź 2007, 14:21

bmw 316 i compact bo z takim np jechałem na 400m, ma moc coś kolo 105km , kolo podchodził do mnie ze 3 razy ,za każdym razem bardzo dużo przegrywał. Z honda civic 1.5 w starej budzie ta kanciasta po modach i cala wybebeszona , obecnie wazy 750kg mam juz duze problemy. Jednak honda to honda
Pyton162
 

Postprzez Gib » 30 paź 2007, 23:36

316i w E36 to w zasadzie silnik ten sam co w E30 1.6 4-cyl 8V 100-102 KM a może tylko 102. Co do compacta to czworooki mógł mieć i 105 kuni ale to był silnik 1.9 bez vanosa zasadniczo oba nie są to auta do ścigania się jak się jeździ bawarką. Co do 320i to dane fajne silnik 150 koni 190 Nm prześliczna kultura pracy ale w sprincie się to chyba za dobrze nie sprawdza, zastanawiam się ile ma mocy na kołach skoro BMW twierdzi że do setki 9,9 sek (chyba najgorszy wynik w klasie 150 KM) ale jak to jest w praktyce to nie wiem bo nie jechalem.

Osobiście swoim FS skilowałem Golfa III GTI (więc pewnie 2.0 115 KM) właściwie to chyba nawet roll był bo ruszyliśmy pomału a potem kolega obok wcisnał to ja też i madzia wygrała ale nie jakoś tak super.

btw. nie wiem czym się różni OHC od SOHC, zwykle jak już ktoś ma dwa wałki to się chwali DOHC a jak mówi że ma OHC to wiadomo że tam SOHC siedzi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez iiyama » 31 paź 2007, 00:13

znowu wyścig w plecy, tym razem golf III vr6 2.8L 94r.
będzie jakieś 2 długości auta.
dla swojego samopoczucia, przestaje się ścigać z mocniejszymi autami.

(hmm a z 5 miechów temu takiego samego golfa innego koleszki objechałem o 0,5 auta – widać różnice w jakości silników – ten ostatni nie był zajeżdzony)
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Brt » 31 paź 2007, 01:53

iiyama napisał(a):znowu wyścig w plecy, tym razem golf III vr6 2.8L 94r.
będzie jakieś 2 długości auta.
dla swojego samopoczucia, przestaje się ścigać z mocniejszymi autami.


zdecydowanie odradzam :)
frajda jest dopiero wtedy gdy takiego objedziesz mimo że ma więcej kucy pod maską...

ja tam staję z każdym, a że czasami w palnik dostaję ... trudno... czasami się jednak opłaca, bo naprawdę od kierownika dużo zależy szczególnie jak nawierzchnia nie jest sucha i brak czterech łap
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje