Kills on Road & Street

Postprzez promyczek001 » 23 paź 2007, 11:23

A juz poraz 2 objechalem toyote celice w okularze, silnik 2.0 cos kolo 170KM. Za kazdym razem po przekroczniu 120km/h zaczynam wychodzic na prowadzenie :)
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez pawlak32 » 23 paź 2007, 23:02

Celica w okularniku ma dokladnie 175 PS ale stosunkowo niski moment obrotowy bo coś kolo 180 NM. Daje jej to 8.1 sec do 100. Gratuluje wygranej a ja głupi chcialem sie K8 z taką brać <lol> Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez promyczek001 » 24 paź 2007, 00:21

To juz znam przyczyne czemu te auta powyzej 120 km/h zaczynaja zostawac w tyle za mna. Moje cos kolo 40NM wiecej robi swoje. W koncu natne sie na ta wersje 4x4 i bede mial pozamiatane <lol>
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Pyton162 » 24 paź 2007, 07:03

dokładnie wersja 4x4 ładnie jedzie, ale na 240km prelude kolesia nie wystarczyło
Pyton162
 

Postprzez brii » 24 paź 2007, 10:11

pawlak32 napisał(a):Gratuluje wygranej a ja głupi chcialem sie K8 z taką brać

Zdrowe K8 w MX3 nie jest bez szans :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pawlak32 » 24 paź 2007, 16:14

hehe dokładnie, zobaczymy jak to bedzie w końcu do odważnych świat należy, ale obstawiam spore plecy :) ale nie sztuką jest mocniejszym autem objechać matiza tylko słabszym podołać mocniejszemu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez brii » 24 paź 2007, 17:52

<spoko>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 24 paź 2007, 23:47

łatwo poznać GT-Four bo ma grill nad zderzakiem ale grunt to próbować, startować tylko w tych wyścigach w ktorych się na pewno wygra to przeciez bez sensu :D

CTR i ITR też maja stosunkowo mało momentu obrotowego a chyba nie były by bez szans z KL ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez promyczek001 » 25 paź 2007, 00:45

Co dziwne juz 2 razy scigalem sie z zoltymi toyotami na xenonach chyba 8000K bo niebiesko przed nimy zawsze bylo. Obie takze mialy maske z wlotami jak GT-Four ale to nie byly napewno te wersje bo widzialem GT-Four w akcji i start z 4 kopyt :]

Dzisiaj scigalem sie z seatem leonem ale niewiem co tam siedzialo.. Wydech chyba seryjny z duza dwururka. Chyba byl remis.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez xXx » 25 paź 2007, 12:12

Ustawiony wyścig z Golfem III Turbo, jakieś 160-170 KM, dostał straszne baty...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Morder » 25 paź 2007, 12:24

xXx napisał(a):Ustawiony wyścig z Golfem III Turbo, jakieś 160-170 KM, dostał straszne baty...


1.4 turbo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez ravo » 25 paź 2007, 15:01

jakim turbo ? g60 ? to nie turbo :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez pawlak32 » 25 paź 2007, 17:30

Ravo, ale zauważ że G60 nie bylo w budzie III generacji, no chyba ze ktoś zrobil sobie swapa. Poza tym ten silnik gwarantowal przyspieszenie do 100 w 8.2 zdaje sie, a wiec zadna rewela jak na 160 koni. Ale bez kompresora ten silnik mial 115 PS, wiec coś on tam jednak dał :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez ravo » 25 paź 2007, 17:44

pawlak32 napisał(a):Ale bez kompresora ten silnik mial 115 PS, wiec coś on tam jednak dał

bez kompresora ( z popsutym ) ten silnik ma 75-80KM :) nie wiem skad Twoje dane :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 25 paź 2007, 19:30

bez kompresora chodziło mu o GTI 1.8 8V bez kata miał 115 koni, a ten sam silnik w GTI G60 miał 160 koni oczywiscie był odprężony więc bez dmuchawy właśnie takie mizerne wyniki osiąga.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 25 paź 2007, 21:58

Gibsong napisał(a):bez kompresora chodziło mu o GTI 1.8 8V

chyba, ze tak, nie zrozumielismy sie :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez pawlak32 » 25 paź 2007, 22:27

No bo chyba to ten silnik czyli GTI 1.8 115 koni na jednym wałku był bazowym motorem do budowy G60. Specem od VW nie jestem wiec moge sie mylić oczywiscie, ale wydaje mi sie ze w tym przypadku akurat nie :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez MadziaForever » 27 paź 2007, 17:04

Gościu Mondeo (94-96) zajechał mi droge (byłem na gównej) a później próbował odskoczyć (żeby niby pokazać że miał powód).. Madzia objechała go przy pomocy pierwszych trzech biegów dość sprawnie.
:] (znowu na LPG silnik kręci mi do 7000 spoko) niewiem czyżby to że chłodniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez ravo » 27 paź 2007, 17:19

MadziaForever napisał(a):znowu na LPG silnik kręci mi do 7000 spoko

jako,ze jestem ciekawski to mam pytanko czy uwazasz, ze przy 7 tys te auto dalej przyspiesza tak samo sprawnie jak bys zmienil bieg na wyzszy ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pyton162 » 27 paź 2007, 17:37

no to w końcu sprawdziłem moj silnik po dłuższej przerwie spowodowanej zerwaniem paska i robieniem silnika od nowa . Poległy z fiatem : volvo v40 140km duza moja wygrana, bmw e30 1.8 115km tak samo duza moja wygrana i mitsu lancer 1.6 w starej budzie duza moja wygrana
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje