Kills on Road & Street
A juz poraz 2 objechalem toyote celice w okularze, silnik 2.0 cos kolo 170KM. Za kazdym razem po przekroczniu 120km/h zaczynam wychodzic na prowadzenie 
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
To juz znam przyczyne czemu te auta powyzej 120 km/h zaczynaja zostawac w tyle za mna. Moje cos kolo 40NM wiecej robi swoje. W koncu natne sie na ta wersje 4x4 i bede mial pozamiatane 

Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
pawlak32 napisał(a):Gratuluje wygranej a ja głupi chcialem sie K8 z taką brać
Zdrowe K8 w MX3 nie jest bez szans
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
łatwo poznać GT-Four bo ma grill nad zderzakiem ale grunt to próbować, startować tylko w tych wyścigach w ktorych się na pewno wygra to przeciez bez sensu
CTR i ITR też maja stosunkowo mało momentu obrotowego a chyba nie były by bez szans z KL ;–)
CTR i ITR też maja stosunkowo mało momentu obrotowego a chyba nie były by bez szans z KL ;–)
Co dziwne juz 2 razy scigalem sie z zoltymi toyotami na xenonach chyba 8000K bo niebiesko przed nimy zawsze bylo. Obie takze mialy maske z wlotami jak GT-Four ale to nie byly napewno te wersje bo widzialem GT-Four w akcji i start z 4 kopyt
Dzisiaj scigalem sie z seatem leonem ale niewiem co tam siedzialo.. Wydech chyba seryjny z duza dwururka. Chyba byl remis.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Dzisiaj scigalem sie z seatem leonem ale niewiem co tam siedzialo.. Wydech chyba seryjny z duza dwururka. Chyba byl remis.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Ravo, ale zauważ że G60 nie bylo w budzie III generacji, no chyba ze ktoś zrobil sobie swapa. Poza tym ten silnik gwarantowal przyspieszenie do 100 w 8.2 zdaje sie, a wiec zadna rewela jak na 160 koni. Ale bez kompresora ten silnik mial 115 PS, wiec coś on tam jednak dał 
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
bez kompresora chodziło mu o GTI 1.8 8V bez kata miał 115 koni, a ten sam silnik w GTI G60 miał 160 koni oczywiscie był odprężony więc bez dmuchawy właśnie takie mizerne wyniki osiąga.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gościu Mondeo (94-96) zajechał mi droge (byłem na gównej) a później próbował odskoczyć (żeby niby pokazać że miał powód).. Madzia objechała go przy pomocy pierwszych trzech biegów dość sprawnie.
(znowu na LPG silnik kręci mi do 7000 spoko) niewiem czyżby to że chłodniej.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever napisał(a):znowu na LPG silnik kręci mi do 7000 spoko
jako,ze jestem ciekawski to mam pytanko czy uwazasz, ze przy 7 tys te auto dalej przyspiesza tak samo sprawnie jak bys zmienil bieg na wyzszy ?
no to w końcu sprawdziłem moj silnik po dłuższej przerwie spowodowanej zerwaniem paska i robieniem silnika od nowa . Poległy z fiatem : volvo v40 140km duza moja wygrana, bmw e30 1.8 115km tak samo duza moja wygrana i mitsu lancer 1.6 w starej budzie duza moja wygrana
-
Pyton162
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje