Czytałem coś o podkręceniu turbinki do 1bara, jak to zrobić
CHIP Tuning – DIESEL
Barthez napisał(a):realne jest i 180KM ale czy gra jest warta świeczki? (nakłady przekroczą wartość budy)
na pewno do wymiany wtryski, turbo z M6 i wystroić to czymś trzeba
sienkie napisał(a):Hmm jeżeli nie można zrobić chipa w tym modelu, to co można
zaczynasz mnie chłopie z deka drażnić...
przecież pisałem/dawałem do zrozumienia że w rf2 masz do wyboru boxa lub opornik tuning!!!
jeśli box to jedź do v-techu do krakowa to ci założą
jeśli opcja druga to przeczytaj odpowiedni temat (a masz tam opisane jak krowie na rowie) i bierz się do roboty samemu.
Co ty chcesz tuningować? wiesz jaką masz bazę? jedź na hamownię i sprawdź bo może zamiast tuningu potrzebujesz reanimacji do serii!!!
Neonixos666 napisał(a):na pewno do wymiany wtryski, turbo z M6 i wystroić to czymś trzeba
wszystko do wymiany
Barthez napisał(a):wszystko do wymianyod pompy w baku po ICek
heheh a w baku nie ma pompy
venom200 napisał(a):szoszon1983 napisał(a):Raflo napisał(a):
Czyli możesz ten RaceChipPro polecić ? probowales juz ustawienia performance 1 (D,1) i Performance 2 (E,2)? jak mozesz to spoboj i daj mi zanc czy czuc jaks roznice
Czy polecic? Jak na razie tak, ale jeden dzien jazdy to chyba zamalo. Jak zrobie wiecej km, kilka zbiornikow paliwa to bede mial jakies zdanie. Teraz jechalem do pracy i poza miastem, na wyzszych biegach jest wyrazna roznica na +, auto nie ma moze znacznie lepszego maxa, ale po prostu jedzie chetniej i kulturalniej. Mysle, ze za ta cene warto. Wiekszosc tych boxow mozna oddac w ciagu 14 dni, wiec mozna zamowic i probowac, ale ja swojego zostawiam, jeszcze przydalo by sie wywalic DPF i byloby bosko.
Dzis i jutro mam duzo pracy, we wtorek szkolenie, a w srode jedziemy na urlop i przed poczatkiem marca nie bede mogl sie pobawic ustawieniami.
Zawsze moge wyjac boxa i zabrac ze soba do Polski, a Ty jak nie masz za daleko, to mozesz podjechac i sprawdzic.
i co jak z upływem czasu chip sie sprawuje
po blisko trzech miesiącach mogę polecić ten box. Nie mam z autem żadnych problemów, wypalanie filtra tez przebiega jak wczesniej, spalanie spadło średnio o 0,7l-na tyle wskazują moje notatki.
Jeszcze nie miałem okazji pobawić się ustawieniami, ale przyrost momentu nawet z ustawieniami fabrycznymi, czyli niby na +20%, jest wyraźny, szczególnie odczuwalny na autostradzie
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
Nie. Ja mam u siebie http://www.racechip.de/
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
venom200 napisał(a):szoszon1983 napisał(a):Nie. Ja mam u siebie http://www.racechip.de/
no to czyli to co ja pisałem
Dopiero teraz zalapalem, ze maja tez te race chip pro w sprzedazy.
Podales link do strony glownej, a nie do produktu, o ktory sie rozchodzi
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

The Love Is Back...
http://forum.mitsumaniaki.pl
http://forum.mitsumaniaki.pl
- Od: 2 kwi 2005, 18:16
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CITD 136 kucy 2004 rok .
wygląda to jak połączenie chipowania z BOXem
PS. z silnika o mocy 121 KM wyciąga 167 bez żadnej różnicy w spalaniu(dym),zużyciu paliwa(nawet niby mniejsze) itp...
osobiście nie wierzę... ale niech się wypowie ktoś,kto ma coś takiego u siebie
PS. z silnika o mocy 121 KM wyciąga 167 bez żadnej różnicy w spalaniu(dym),zużyciu paliwa(nawet niby mniejsze) itp...

osobiście nie wierzę... ale niech się wypowie ktoś,kto ma coś takiego u siebie
seba1977 napisał(a):http://moto.allegro.pl/chip-tuning-mazda-6-2-0-cd-common-rail-i2294006626.html a czy ktos miał stycznośc z czymś takim ?
Ja mam cos takiego. I do tego programator, mogę sobie zmieniać parametry. Nie chcialo mi sie jeszcze pomierzyc jak to wyglada jesli chodzi o moc, w miescie pali raczej tyle co palil, jesli chodzi o moc, to jak odlaczylem po jakims czasie, to baardzo bolalo. Na autostradzie rozpedzilem sie do 230 (licznikowe).
- Od: 21 paź 2009, 13:15
- Posty: 15
- Skąd: Galway
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 121KM 2005 przedlift
ryniuniu napisał(a):Na autostradzie rozpedzilem sie do 230 (licznikowe).
ja mam boxa i niby 147KM(zmierzone na hamowni) i idzie 200kilka ...
Update do opinii o racechip pro w mazdzie 6 gh 2.0mzr.cd:
Zrobilem z tym boxem juz 9kkm i chyba moge wyrazic opinie. Przez dluzszy czas jezdzilem z ustawieniami fabrycznymi i wielkiej roznicy nie bylo, ale przyrost momentu miedzy 1800 a 3000obr odczuwalny, szczegolnie na wyzszych biegach. Wypalanie DPF w normie.
Jakis czas temu podkrecilem troszke ten box, konkretnie o 2 stopnie, czyli jeszcze daleko do max. Silnik stal sie wyraznie mocniejszy, reakcja na gaz agresywniejsza, ale... No wlasnie, przy dynamicznej jezdzie. W miescie wypalanie filtra moze startowc nawet co 30km, czyli silnik kopci.
Podsumowujac: nie.wrto doplacac do.wersji pro, jesli nie bedziemy go uzywac na max. Lepij dolozyc pare pln i jechac na remap, a jesli ma byc tanio, lub auto na gwarancji, to kupujemy wersje podstawowa.
Zrobilem z tym boxem juz 9kkm i chyba moge wyrazic opinie. Przez dluzszy czas jezdzilem z ustawieniami fabrycznymi i wielkiej roznicy nie bylo, ale przyrost momentu miedzy 1800 a 3000obr odczuwalny, szczegolnie na wyzszych biegach. Wypalanie DPF w normie.
Jakis czas temu podkrecilem troszke ten box, konkretnie o 2 stopnie, czyli jeszcze daleko do max. Silnik stal sie wyraznie mocniejszy, reakcja na gaz agresywniejsza, ale... No wlasnie, przy dynamicznej jezdzie. W miescie wypalanie filtra moze startowc nawet co 30km, czyli silnik kopci.
Podsumowujac: nie.wrto doplacac do.wersji pro, jesli nie bedziemy go uzywac na max. Lepij dolozyc pare pln i jechac na remap, a jesli ma byc tanio, lub auto na gwarancji, to kupujemy wersje podstawowa.
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
szoszon1983 napisał(a):Update do opinii o racechip pro w mazdzie 6 gh 2.0mzr.cd:
Zrobilem z tym boxem juz 9kkm i chyba moge wyrazic opinie. Przez dluzszy czas jezdzilem z ustawieniami fabrycznymi i wielkiej roznicy nie bylo, ale przyrost momentu miedzy 1800 a 3000obr odczuwalny, szczegolnie na wyzszych biegach. Wypalanie DPF w normie.
Jakis czas temu podkrecilem troszke ten box, konkretnie o 2 stopnie, czyli jeszcze daleko do max. Silnik stal sie wyraznie mocniejszy, reakcja na gaz agresywniejsza, ale... No wlasnie, przy dynamicznej jezdzie. W miescie wypalanie filtra moze startowc nawet co 30km, czyli silnik kopci.
Podsumowujac: nie.wrto doplacac do.wersji pro, jesli nie bedziemy go uzywac na max. Lepij dolozyc pare pln i jechac na remap, a jesli ma byc tanio, lub auto na gwarancji, to kupujemy wersje podstawowa.
to chyba jednak dołożę parę PLN i zrobię chip tuning w firmie SKN tuning zawsze to lepsze rozwiązanie od boxa
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
Cześć.
Chcąc sobie chipnąć Mazdę (M6, 2.0 MZR-CD, 2007, kombi) zawitałem na hamowni. Wyszło 140,3 KM i 303 Nm. O ile obniżka mocy w stosunku do serii jest niewielka, to już z maksymalnym momentem wyraźnie jest jakiś problem (powinno być 360 Nm, rajt?).
Macie jakiś pomysł, co może być przyczyną?
Kilka informacji:
– przebieg 113 tys. (zbliża się wymiana rozrządu);
– regenerowana niedawno turbina;
– brak kiedykolwiek jakichkolwiek awarii poza turbiną ostatnio.
Po zmianie programu sterownika hamownia pokazała 150 KM i 345 Nm, czyli zdecydowanie zbyt niski przyrost.
Z góry dzięki za opinie.
Chcąc sobie chipnąć Mazdę (M6, 2.0 MZR-CD, 2007, kombi) zawitałem na hamowni. Wyszło 140,3 KM i 303 Nm. O ile obniżka mocy w stosunku do serii jest niewielka, to już z maksymalnym momentem wyraźnie jest jakiś problem (powinno być 360 Nm, rajt?).
Macie jakiś pomysł, co może być przyczyną?
Kilka informacji:
– przebieg 113 tys. (zbliża się wymiana rozrządu);
– regenerowana niedawno turbina;
– brak kiedykolwiek jakichkolwiek awarii poza turbiną ostatnio.
Po zmianie programu sterownika hamownia pokazała 150 KM i 345 Nm, czyli zdecydowanie zbyt niski przyrost.
Z góry dzięki za opinie.
pozdrawiam,
Krasus
Krasus
- Od: 20 gru 2009, 13:13
- Posty: 25
- Skąd: Mysiadło / Warszawa
- Auto: M6, 2.0 MZR-CD, 143KM, '07, kombi
Dzięki za przeniesienie, nie byłem pewien, w którym dziale umieścić temat.
O ile dobrze rozumiem to:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Dies ... _MZR-CD.29
High Power 105 kW (143 PS; 141 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 360 Nm (270 lb·ft) at 2000 rpm.
Mowa tu o 360 Nm.
Podobnie ma użytkownik forum kulca w tym wątku: viewtopic.php?f=102&t=42101 – jemu w ogóle wyszło prawie 380 Nm, a pisze o serii 360.
O ile dobrze rozumiem to:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Dies ... _MZR-CD.29
High Power 105 kW (143 PS; 141 hp) at 3500 rpm and a maximum torque of 360 Nm (270 lb·ft) at 2000 rpm.
Mowa tu o 360 Nm.
Podobnie ma użytkownik forum kulca w tym wątku: viewtopic.php?f=102&t=42101 – jemu w ogóle wyszło prawie 380 Nm, a pisze o serii 360.
pozdrawiam,
Krasus
Krasus
- Od: 20 gru 2009, 13:13
- Posty: 25
- Skąd: Mysiadło / Warszawa
- Auto: M6, 2.0 MZR-CD, 143KM, '07, kombi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje