Kills on Road & Street

Postprzez marcinkosky » 21 wrz 2007, 21:47

majorkca napisał(a):prosze was zebyscie sie nie smiali ale jadac z kumplem jego mazda 323f 1.6 16v dostalismy baty od daci logan poprostu zalamka na maxa .....


zdarza sie <lol>
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez radekkm » 21 wrz 2007, 21:56

majorkca napisał(a):zaczynam watpic w mazdzie


zapraszam na przejazdzke po modach <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez majorkca » 21 wrz 2007, 22:01

na szczescie to nie byla moja mazdzia :P ale na przyszly rok i tak sie szykuje na male conieco :P zobaczymy co z tego wyjdzie. az musialem wyjsc i sprawdzic swoja mazdzie :P pierwsza proba civic 1.5(v-tec) 93r moja wygrana :) puzniej ustawka z bratem i jego passatem 2003r tdi (130km) do 130 wygrywalem puzniej niestety zaczol mnie doganiac i przy 170 wyprzedzal mnie gdzies o dlogosc auta :P ale i tak sie podbudowalem heheh musze sie kiedys przejechac moja mazda na hamownie i spr dokladnie co tam w niej drzemie bo jak juz pisalem to jak na 88km to ona za dobrze sie sprawuje
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez marek » 22 wrz 2007, 00:30

ravo napisał(a):nic nie trzeba tylko IC od iveco i chip i na tym koniec


+ pompa paliwa, SMT6, wzkazniki EGT, AFR coby nie spalic silnika i wiele innych gfratow ale do zrobienia jest.


Wstępnie planuję parę modów tak na 250 koni, może 280, a jak bedzie mi mało to zakuje silinik i wtedy moge 500 koni zrobic bez probelemu a w setupie do jazdy na codzien 400km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez radekkm » 22 wrz 2007, 03:12

marek napisał(a):Wstępnie planuję parę modów tak na 250 koni, może 280, a jak bedzie mi mało to zakuje silinik i wtedy moge 500 koni zrobic bez probelemu a w setupie do jazdy na codzien 400km


<jupi>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez ravo » 22 wrz 2007, 13:31

marek napisał(a):+ pompa paliwa, SMT6, wzkazniki EGT, AFR coby nie spalic silnika i wiele innych gfratow ale do zrobienia jest.


przesadzasz :) na samym chipie i IC bez niczego masz 263KM ( Wykres z hamowni ) i to 16VT a nie 20VT ktory jest duzo mocniejszy. Oczywiscie autko normalnie jezdzi juz troche czasu
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez marek » 22 wrz 2007, 14:54

ravo napisał(a):jezdzi


jeszcze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez MadziaForever » 23 wrz 2007, 16:24

Madzia uznaje wyższość Swifta 1,3gti <ściana> PORACHA :(
Odkąd zmieniłem skrzynie na te od hetchbecka samochód stracił pazur.. 2s w plecy na 100km!!!
Ktoś potrafi mi to wytłumaczyć?
Ostatnio edytowano 27 wrz 2007, 12:11 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Pyton162 » 23 wrz 2007, 20:08

swift gti ma do paki 8,2 s jak pamiętam wiec sie nie dziw ze cie pogonil , kolo w zg ma takie swifta ale podkręconego do 146km przy wadze 700kg mozesz sobie wyobrazić jak to jedzie
Pyton162
 

Postprzez MadziaForever » 24 wrz 2007, 00:48

OK seryjnie Swift ma 101KM, ale i tak będe upierał się że nową skrzynie mam do pupy.
Wcześniej ze 146konną CUPRĄ Tdi kupmla spokojnie wstydu niemiałem, jakieś pół długości samochodu na 1/4mili w pupę to niejest chyba źle... a ten seacik wiesz jak wygląda, też niezaduży
Znalazłem problem.. puszka od filtra powietrza na tyle sprężynowała że mi zaczepy potrzaskały i silnik dostawał lewe...
Ostatnio edytowano 27 wrz 2007, 12:12 przez MadziaForever, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gość » 25 wrz 2007, 15:39

stoje na szybkim fast-foodzie na sobieskiego w rybniku a obok kolesie w escorcie 1,8 a co dalej miał ten haziel to niewiem i poszlismy razem w kierunku szpitala po mieście szliśmy równo trzymał sie nonstop na zderzaku próbował i próbował ale nie wypróbował Madzia górą i to 1,5 zielona żabka niezawiodła mnie ani razu – nie licze potworów crx-y chociaż nie raz pękła w moich oparach
Gość
 

Postprzez MadziaForever » 27 wrz 2007, 12:18

Pierwsze koty za płoty, BMW 318i 96r. poszło w siuś :P Drugi raz gościu obwieszony spojlerami dał sie naciąć na madzie... hahaha Tym razem już niebyło mi tak łatwo, muszę sprawdzić instalacje LPG <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 2 paź 2007, 23:38

tydzień temu byłem w Krzyżach i nie powiem troche nudno było jakbym wiedział że nieopodal takie wypasione GE FS jest byśmy się jakoś spot'kali
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 2 paź 2007, 23:48

Wracając do tematu. SS GTI jest szybki ale nie aż tak seria to jakies 8,6-8,8 sek do setki, myśle że teraz jest to około 9 sek (swoje lata mają raczej się ich nie oszczędza). Są dość wrażliwe na mase, odelżenie daje super efekty ale już komplet pasażerów nieźle zamula w sumie nie dziwota silnik 1300 moment 114 Nm.
Egzemplarz 142 KM Gunia zmienił właściciela i jest szybki z tego co pamiętam chyba poniżej 7 sek do setki. Były i szybsze drogowe GTI ale Turbo, jakieś pół roku temu do sprzedania za dobre pieniądze 220 KM który na ćwiartke zostawiał podobno M3 E36. To tyle o swiftach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Dr_Astic » 3 paź 2007, 10:09

Ostatnio miałem mały race od świateł do...fotoradaru :D (zobaczymy czy udokumentowany) z Peugeotem 205.
Skubany musiał być kręcony i na pewno był lżejszy, ale odpadłem na 2-gim biegu o pół długości i spieprzyłem zmianę biegu na 3 i juz zostało pół długości dla francuza.
Swoją drogą pozdrowionka dla kierownika i dzięki ;)
Może się jeszcze spotkamy na małym rewanżu <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2007, 10:08
Posty: 159
Skąd: Krakooff
Auto: biała 323F BJ 1.8GT 16V DOHC

Postprzez iiyama » 7 paź 2007, 10:52

przegrałem kilkanaście razy z 323 BA xXxa :(
ale na osłode z taką samą łatwością jak Patryk mnie pokonuje , objechałem golfa Gti, hehe :D
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez promyczek001 » 7 paź 2007, 11:48

a ile dlugosci mniejwiecej dostajesz jesli mozna wiedziec?
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez xXx » 7 paź 2007, 12:21

Wszystko jest zależne od dystansu, na 400 metrów to myślę że koło 10 ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez promyczek001 » 7 paź 2007, 14:04

50m??
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez iiyama » 7 paź 2007, 14:16

promyczek001 napisał(a):50m??


gdzieś tak będzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje