LPG a turbo

Postprzez Neonixos666 » 30 wrz 2009, 20:37

zagazować samochód z Turbo to nie problem ale sztuką jest założenie instalacji turbo, LPG i NOS do Wankla:P
Jednocześnie oczywiście
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Pit » 30 wrz 2009, 21:45

Neonixos666 napisał(a):...sztuką jest założenie instalacji turbo, LPG i NOS do Wankla:P
Jednocześnie oczywiście

Słucham?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Barthez » 30 wrz 2009, 23:11

Pit napisał(a):Neonixos666 napisał:
...sztuką jest założenie instalacji turbo, LPG i NOS do Wankla:P
Jednocześnie oczywiście

Słucham?

Pit wszystko przd Toba – bedziesz pionierem w Polsce hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Gib » 1 paź 2009, 00:44

Gaz ma jedną fajną zaletę, w teorii wyższą liczbę oktanową (słyszałem że 102) więc nie będzie takiej tendencji do stukania jak na benzynie, z kolei nie można zapominać o tym że jesteśmy w polsce i różne rzeczy można zatankować szczególnie do zbiornika z gazem. Masz N/A auto gorzej jedzie i więcej pali, przy turbo mogą spłynąć tłoki.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 1 paź 2009, 08:25

W komorze spalania rzeczywiści ma mniejszą tendencję do stukania, ale za to w dolocie trochę większą ;) :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 1 paź 2009, 08:26

Gibsong napisał(a):Masz N/A auto gorzej jedzie i więcej pali

Akurat LPG tak dziwnie się zachowuje że po zatankowaniu syfu nie czuć różnicy w jeździe.
Widać ją dopiero w spalaniu (dużo wyższe).
Mnie FS syfiastego LPG potrafił spalić nawet 26l przy normalnej jeździe. I nie czuło się że ma mniejszą moc – wszystko było ok.
Tak więc to o czym piszesz Gibsong może być niestety zauważone za późno ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez KrystianR » 1 paź 2009, 09:26

Grzyby napisał(a):
Gibsong napisał(a):Masz N/A auto gorzej jedzie i więcej pali

Akurat LPG tak dziwnie się zachowuje że po zatankowaniu syfu nie czuć różnicy w jeździe.
Widać ją dopiero w spalaniu (dużo wyższe).
Mnie FS syfiastego LPG potrafił spalić nawet 26l przy normalnej jeździe. I nie czuło się że ma mniejszą moc – wszystko było ok.
Tak więc to o czym piszesz Gibsong może być niestety zauważone za późno ...

sprobuj wiec zatankowac lpg w niemczech...poczujesz roznice w mocy, ja czulem i to wyraznie..przy tym dodatkowo auto mniej tego gazu spalilo wiec cenowo na to samo wychodzilo..
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Grzyby » 1 paź 2009, 11:51

KrystianR napisał(a):sprobuj wiec zatankowac lpg w niemczech

żyjemy w PL i raczej mało kto jeździ tankować auta do Niemiec ....

KrystianR napisał(a):dodatkowo auto mniej tego gazu spalilo

potwierdzasz to o czym piszę – gorszego jakościowo gazu auto spala więcej

A na POLSKIM LPG zrobiłem ponad 150kkm więc wiem o czym piszę :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukano » 1 paź 2009, 12:54

Też trochę przejechałem na Polskim LPG ;) I jakos nadal śmigam. Saab już ponad 12 tysięcy.
raz jak zatankowałem mazdą syf na jakiejś prywatnej, małej stacji to nie dojechałem do końca zbiornika ;)
zapchał mi sie fitr gazu ;)
ja tam nie czułem różnicy na polskim gazie z dużych koncernów, a niemieckim.
Czy to w spalaniu, czy mocy.
a trochę tam kiedyś jeździłem.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez KrystianR » 1 paź 2009, 13:25

Grzyby napisał(a):żyjemy w PL i raczej mało kto jeździ tankować auta do Niemiec ....

moja wypowiedz sie wiec tez tyczyla tego stwierdzenia:
Grzyby napisał(a):Akurat LPG tak dziwnie się zachowuje że po zatankowaniu syfu nie czuć różnicy w jeździe.

ja sie przekonalem ze jest i roznica w jezdzie..
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Pit » 1 paź 2009, 14:20

Robi nam się temat czysto gazowy, a on z racji położenia bardziej o innej materii LPG traktuje :) Od takich rozważań jest dział LPG :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Grzesiu » 1 paź 2009, 15:08

do OFT. na temat niemieckiego gazu, to... placebo panowie jezeli sie wydaje ze mozna na nim wiecej/lepiej:) niemiecki gaz na 100% nie jest lepszy od naszego, a to z prostej przyczyny, niemieckie przepisy nie dopuszczają innej mieszanki od 40-50%proban 40-50%butan +speciale, natomiast polskie innej od 60%proban 40% butan + minimum specialów. Gaz w niemczech to akurat temat ktory mam na wylot i z teorii i praktyki, nasz lepszy i tanszy.

A do tematu LPG- TURBO... biturbo! +WANKL:)+ 14 warstw brokatu dodam rodzynka z allegro:
http://allegro.pl/item754324684_turbo_u ... olory.html

gratka, okazja jakich mało, widać można:) jest żywy przykład hihih. Sprzedawca to porzadny majsterkowicz poza Fd3S BiT na LPG opanował cytuję: WIATRAK POMPUJĄCY WODĘ ZE STUDNI GŁĘBINOWEJ DO STAWU... no nie źle.
Ostatnio edytowano 1 paź 2009, 15:13 przez Grzesiu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez brii » 1 paź 2009, 15:12

trewor napisał(a):do OFT. na temat niemieckiego gazu, to... placebo panowie jezeli sie wydaje ze mozna na nim wiecej/lepiej:)

Podobnie jak z paliwem – zrobiliśmy chcąc-niechcąc ostatnio test – polska ropa vs niemiecka ropa – bez różnicy w osiągach i spalaniu na odcinku po ~1000km na każdym paliwie, droga ta sama :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacek176 » 1 paź 2009, 15:34

trewor napisał(a):A do tematu LPG- TURBO... biturbo! +WANKL:) dodam rodzynka z allegro:
http://allegro.pl/item754324684_turbo_u ... olory.html

Boże, ale koleś skrzywdził tą Mazdę :|
Jak można tak oszpecić takiego klasyka? To powinno być karalne <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Orin » 1 paź 2009, 15:50

To jakaś masakra...
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez Pit » 1 paź 2009, 16:12

trewor napisał(a):WANKL

Wankiel.

Widzę że moje prośby odnośnie trzymania się tematu nie bardzo poruszyły świtę. Jeszce trochę i będzie koszowanie.

:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Grzesiu » 1 paź 2009, 17:11

Pit napisał(a):Wankiel.

wankel. z niemiecka der wankl/wankelmotor obie wersja znajdują się poprawnie wg. Dudena. z polska owszem, ale ten wankel bez "i".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Pit » 1 paź 2009, 17:19

trewor napisał(a):
Pit napisał(a):Wankiel.

wankel. z niemiecka der wankl/wankelmotor obie wersja znajdują się poprawnie wg. Dudena. z polska owszem, ale ten wankel bez "i".

Silnik rotacyjny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Grzesiu » 1 paź 2009, 18:44

Pit napisał(a):Silnik rotacyjny.

<faja>


swoja drogą dzisiaj w radio usłyszalem że Skoda emida (nasz duzy slonski salon skody) oferuje sprzedaż octavii z silnikiem VW (turbo benzyna) z instalacją gazową w cenie, ciekawe czy zakladają to oni na miejscu czy jakieś inne kruczki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Lukano » 1 paź 2009, 19:06

Znajomy kupuł Octavie 1,8 t z instalacja gazową w salonie ;)
Samochód przychodzi na PB i dopiero na miejscu u jakiegoś gazownika zakładają LPG.
Przynajmniej tak było w lublinie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje