Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów

Postprzez Adaś » 30 sie 2007, 23:43

a tak dziś był założony mój CAI na KLce Kubutka <lol>
chodziło o podmianę przepływomierza, a że ja akurat stożek zmieniałem odpaliliśmy bez filtra <lol>
http://goreec.wrzuta.pl/film/knDmRvnju6/323f_ba_kl_cai
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ivo » 31 sie 2007, 09:03

Winetou
Lamerskie pytanko:
To coś na fot.1. umocowane do aku, to jakaś lampka :] czy też bezp. (chyba jednak), a jeśli to do czego ??
pzdr
szybciej nie taniej: 666 066 580
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2005, 00:02
Posty: 421 (0/1)
Skąd: Branice - płd. granica RP
Auto: mx-5 2000 1,6
Premacy 2002 2,0

Postprzez Pajko » 31 sie 2007, 10:26

fliCk poszukaj sa fotki jak u mnie to wyglada w FS ty masz FP wiec silnik jest taki sam ,powinno byc kilka stron wczesniej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Winetou » 31 sie 2007, 11:21

ivo napisał(a):To coś na fot.1. umocowane do aku, to jakaś lampka czy też bezp. (chyba jednak), a jeśli to do czego

bezpiecznik od wzmacniacza audio :)
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez ivo » 1 wrz 2007, 07:01

<glupek2> Mogłem na to wpaść sam :|
szybciej nie taniej: 666 066 580
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2005, 00:02
Posty: 421 (0/1)
Skąd: Branice - płd. granica RP
Auto: mx-5 2000 1,6
Premacy 2002 2,0

Postprzez Gość » 15 wrz 2007, 14:11

Winetou Potrzebuje pomocy przy zamontowaniu stozka w mx3 1.6 16v '93r, czy pasuje przeplywomierz od v6 k8? albo czy znasz metode na 1.6:(
Gość
 

Postprzez Adaś » 15 wrz 2007, 15:32

inspirationss napisał(a):, czy pasuje przeplywomierz od v6 k8?

nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Artiks » 25 wrz 2007, 08:42

Tak sobie czytam o tych stożkach i o problemach z zasysaniem ciepłego powietrza i chyba najpewniejszym sposobem jest Airbox, aby zapewnić maksymalną izolację termiczną . Znajomy doradził mi zrobienie dolotu stożek+karbonowa obudowa i połączenie tego z seryjnym dolotem zimnego powietrza ze zderzaka http://www.xcar.com.pl/inst.html . Udało się znaleźć dość tanią karbonową obudowę za 109 zł, w komplecie z bawełnianym filtrem stożkowym za 189 zł http://www.xcar.com.pl/ . CDA droga zabawka, był plan z Simotą... Co sądzicie o takim produkcie ??

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez PumaRST » 25 wrz 2007, 09:10

już o tym wspominałem, ale nie spotkał sie ten pomysł z uwagą. :(
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 09:47

ja mam u siebie cos takiego i jest znacznie lepiej niz na otwartym stożku , przede wszystkim sie nie nagrzewa stożek, jak mam widac na focie w podpisie
Pyton162
 

Postprzez Artiks » 25 wrz 2007, 09:49

No w końcu jakieś konkrety :) Pyton dzięki za opinię :) Jaki zastosowałeś układ dolotowy montażowy do filtra/airboxa?? Były to jakieś przewody odporne termicznie ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Pyton162 » 25 wrz 2007, 10:11

jak widac na focie, stożek mam KN wpakowany w ta obudowę , potem kolanko 45 z tworzywa i rurę z kwasowy otulona taśma termoizolacyjna bo sie mocno nagrzewała, plus filtr na odme
Pyton162
 

Postprzez pawelMX6 » 30 wrz 2007, 22:58

Szperam i czytam o dolocie do FS'a i jedyne uklady jakie widze to takie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-Ma ... enameZWDVW

pytanie czy to wogole moze dzialac bo stozek jest odkryty calkowicie... a w przyrost rzedu 7-13 HP (jak jest na aukcji) to ja nie uwierze... pytanie wiec czy warto? Jesli tak to moze wiekszy transporcik bysmy zamowili – wyszloby taniej. Ile taniej to pewnie jutro dostane odpowiedz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez promyczek001 » 30 wrz 2007, 23:17

U Adasia na Poł ori pól CAI wyszlo 2,5 KM wiecej. Podejrzewam ze teraz po ukonczeniu dolotu bylo by wiecej.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Banior » 2 paź 2007, 00:15

Witam co do takiej obudowy to i ja się mocno zstanawiam, fakt jest taki ze trzeba filtr dobrze odizolować od ciepła a ja mam CAI Bomz ten co zamawialismy na forum ale obawiam się że za duzo dostaje ciepłego powietrza i takie rozwiązanie to jest dobry pomysł i pewnie wkrótce tak zrobię a dodatkowo uchroni filtr przed wodą :)
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez Gość » 6 paź 2007, 18:00

dolot już prawie gotowy, czekam tylko na filterek i do dzieła...
Obrazek
Gość
 

Postprzez MadziaForever » 6 paź 2007, 18:00

Panowie ..panowie.. pościągaliście zestawy z USA ale brak jest w tym tego błysku :P
Chłopak tu mówi o filtrze z obudową a wy to pomijacie niemalże... a to najpraktyczniejsza myśl :)
Bo najbardziej przypominająca założenia inżynierów z Hiroshimy.
Skoro już poprawiacie konstruktorów, róbcie to z cwaniactwem <lol>
Niech no MadziaForever sie za temat weźmie ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Artiks » 6 paź 2007, 18:13

KEEL napisał(a):dolot już prawie gotowy
Nie masz obaw, że za bardzo będą nagrzewać się te kwasowe rury dolotu ?? W praktyce często tak się dzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Adaś » 6 paź 2007, 18:17

MadziaForever napisał(a):a wy to pomijacie niemalże... a to najpraktyczniejsza myśl

ja mam stożek schowany w błotniku więc air box mi nie potrzebny:) za to w planach termoizolacja na rury tak jak ma Pyton:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pyton162 » 6 paź 2007, 18:42

ja zrezygnowałem z całkowitej obudowy stożka , zabudowany mam tylko od dołu zeby sie nie syfil od nadkola, akurat moglem sobie pozwolić na częściowe odsłonięcie filtra bo jest daleko od silnika i ladnie schowany
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje