Tuning Renesis Mazda RX-8

Postprzez no_fear » 21 mar 2007, 10:24

MegaLoL napisał(a):... ECU wyslalem do stanow po tzw. flasha, czyli wgranie nowej mapki, ktorej nazwa rynkowa to "Racing flash"...

Tak z ciekawości – u Nas nikt sie tego nie chciał/nie umiał podjąć?
czy nie masz zaufania do krajowych fachowców?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2006, 15:47
Posty: 413
Skąd: KrK
Auto: Galaxy MK2 2.3

Postprzez Pit » 21 mar 2007, 10:37

To jest zdjęcie suchego systemu! Nie polecam suchego shotu 55-75 PS – będzie zdecydowanie za ubogo. Marka systemu zdecydowanie dobra :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 21 mar 2007, 11:41

Piotruś:
MegaLoL napisał(a):"Racing flash"

Chyba będzie dawać więcej paliwa niż standart ;)

MegaLoL – czyli momentami 300KM będzie?? <diabełek>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez MegaLoL » 21 mar 2007, 21:00

no_fear napisał(a):Tak z ciekawości – u Nas nikt sie tego nie chciał/nie umiał podjąć?
czy nie masz zaufania do krajowych fachowców?

Gdyby to byl piggy back, albo cos w tym stylu, to pewnie znajda sie tacy, co by podrasowali skutecznie mapki, ale to jest przeprogramowywanie seryjnego ECU, wiec tutaj jest troche zabawy, a w USA stworzyli pare wersji tych flashy zaleznie od indywidualnych potrzeb, dlatego wyslalem. Wpinaja, wgrywaja, drobne korekty indywidualne dla kazdego z ECU i po wszystkiemu ;) No i generalnie bardzo fajnie takie przeprogramowanie smiga z nitro.

Piotruś napisał(a):To jest zdjęcie suchego systemu! Nie polecam suchego shotu 55-75 PS – będzie zdecydowanie za ubogo.

Az tak sie nie znam, zeby odroznic ze zdjecia mokry, a suchy system :] Ja zamowilem "wet" system, wiec bez obawy. To sa zdejcia ze strony.

brii napisał(a):MegaLoL – czyli momentami 300KM będzie??

No mysle ze bez strzalu teraz bedzie blisko 300KM, a zamierzam wymienic jeszcze swiece i cewki na cos lepszego, to kto wie czy nie przekroczy 300... ;) Na strzale podejrzewam ze bedzie wiecej jak 350.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Gość » 28 mar 2007, 19:21

Mam pytanie, bo wszyscy widze operuja modelem 230 KM. a co sadzicie o 191KM? warto zainwestowac pieniadze pozniej w tuning czy jak na takie autko to tylko 230KM. oczywiscie pozniej ktorej turbo:) i ile Wam te maszyny spalaja w srednio- bo to chyba najwieksza inwestycja:) z gory dzieki.
Gość
 

Postprzez Pyton162 » 28 mar 2007, 19:55

MegaLoL czekam na wydruk z hamowni
Pyton162
 

Postprzez Faja » 28 mar 2007, 21:24

Nie no bajerancko kurde ciekawe jak to będzie latać :D
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Boris86 » 29 mar 2007, 00:54

[ :P quote="as..."]swoją drogą ciekawe co to za rs4 które chyba nigdy nie jechało na zawodach sss zeby[/quote]
Latało... to chyba S4 Zrobione przez VTG dla klienta z litwy i miało być jego autem do jazdy po bułki..
Wyżej wymieniony Litwin pierwsze jazdy odbywał na Bemowie w 2005 po jednej z Eliminacji SSS i w swoim drugim przejeździe zrobił wysoką dziesiątkę. Autko pokazało pazur. Podobno były tam graty które sezon wczesniej śmigały w VTG Killerze. Autko było w GT opisywane... i nie tylko chyba.
Tu coś o nim:
http://www.vtg.pl/as4u.php
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez ZK33 » 29 mar 2007, 10:27

[quote="taurun"]Mam pytanie, bo wszyscy widze operuja modelem 230 KM. a co sadzicie o 191KM? warto zainwestowac pieniadze pozniej w tuning czy jak na takie autko to tylko 230KM. oczywiscie pozniej ktorej turbo:) i ile Wam te maszyny spalaja w srednio- bo to chyba najwieksza inwestycja:) z gory dzieki.[/quote
Myślę ze używane to tylko 231, bo naprawdę tuning ( turbo ) w rx8 do kosztowna inwestycja.
A z wersji 191 podnieść moc do 230, samym wydechem, dolotem i piggy back-iem pewnie mało prawdopodobne, a koszty też spore.

A o jeśli chodzi o spalanie to od 10-25 l :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 19:42
Posty: 141
Skąd: Łask
Auto: CX 9

Postprzez MegaLoL » 7 kwi 2007, 09:54

Zestaw nitro juz w moich rekach ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Marco7 » 8 kwi 2007, 20:29

Czekam na dane z hamowni (hp albo whp) albo chociaz whp z g-techa :D
Jesli zalozyles sprezyny Tein-S, czy moglbys wkleic jakies zdjecia o ile sie obnizil ?
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez MegaLoL » 20 kwi 2007, 21:41

Marco7 napisał(a):Czekam na dane z hamowni (hp albo whp) albo chociaz whp z g-techa

Sie zobaczy. Jak dadza wjechac za darmo, to sprawdzimy :]

Marco7 napisał(a):Jesli zalozyles sprezyny Tein-S, czy moglbys wkleic jakies zdjecia o ile sie obnizil

Nie zalozylem jeszcze, bo ich nie mam. Dzis zostaly wyslane z usa. Obnizaja 1.4 cala z przodu, 0.7 z tylu. Powrzucam tutaj zdjecia, jak bedzie zalozone.

Dostalem wkoncu spowrotem ECU ze stanow jakis tydzien temu. Autko bardzo fajnie smiga. Czuc roznice i to wyraznie. Wczesniej moc spadala po 8300 rpm w seri, nie wiem jak bylo z piggybackiem, bo go nie stroilem, tylko smigalem na seryjnej mapie. W kazdym razie teraz rev limiter zostal podwyzszony na 9300 rpm i kreci sie rowno do 10 tys obr. przy czym moc nie spada, tylko sie trzyma rowno a i nawet lekko rosnie ;) Zalozylem Toyo Proxes T1-R 235 na tyl i mam problem z przyczepnoscia z ruszania z pierwszego i drugiego biegu, czuc wyraznie nadwyzke mocy. Zmienilem na Micheliny Pilot Sport tez 235 i to samo :) Nawet jak przyspieszam z wyzszych predkosci, to opony z trudem lapia stycznosc z asfaltem. W poniedzialek instalacja nitro i progow. Moze autko wystartuje na bemowie w sobote przyszla.

Zdjecia oponek : Micheliny szersze od Toyek mimo ze ten sam rozmiar. Specjalnie zakupione do wariactw.
Obrazek
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Marco7 » 24 kwi 2007, 19:09

Chyba wszyscy czekaja na jedno tylko.... wykres z hamowni <diabełek> <diabełek> . Ile to kosztuje? 50PLN ? 100? to nie tak duzo przy takich zmianach chyba co? ;)
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez brii » 24 kwi 2007, 19:48

MegaLoL – podjechałbyś na jakiś zlot zaprezentować maszynkę i zdobyć pierwsze miejsce na 400m – Konin niedługo ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez MegaLoL » 25 kwi 2007, 20:17

Marco7 napisał(a):Chyba wszyscy czekaja na jedno tylko.... wykres z hamowni . Ile to kosztuje? 50PLN ? 100? to nie tak duzo przy takich zmianach chyba co?

Jak dla mnie "hamownia" nie jest czyms koniecznym :) ani czyms co musze wiedziec, znac za wszelka cene. Nie rajcuje mnie to ;) . Z pojedynczych modow mozna wynioskowac ile mniej wiecej sie zyskalo. Dla mnie 120 zl, to duzy wydatek za oferte jaka jest "hamownia". Jak by to kosztowalo 20zl, to ok :). Pozatym z rx8 jest problem zeby dokladnie zmierzyc moc. Jest ciekawy temat na amerykansim forum o tym. Raz wychodzi tak, a raz siak :] Czesto robia po 5-6 pomiarow i z tego licza srednia, bo duze rozbieznosci sa, wiec byc morze nic sensownego z tego nie wychodzi. W USA wszystko mierza na tylne kola, wiec moze dla tego.. who knows. Jak mi sie zgodza za darmo wjechac na hamownie, to wjade dla swietego spokoju ;)

brii napisał(a):MegaLoL – podjechałbyś na jakiś zlot zaprezentować maszynkę i zdobyć pierwsze miejsce na 400m – Konin niedługo

Narazie mam problem zeby napelnic butle :P Do warszawy wyslalem zeby napelnili. Moze jak bede mial troche free time w tym czasie, to podjade sie poprzechwalac :D


Dzis dostalem sprezynki i swiece. Kabel mi sie spierdzielil do kompa z cyfrowki i nie mam jak przeslac :| Jutro zakladam.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pit » 25 kwi 2007, 22:43

MegaLoL napisał(a):Narazie mam problem zeby napelnic butle :P Do warszawy wyslalem zeby napelnili.

było się odezwać... generalny importer NX na Polskę to mój kumpel – miałbyś po znajomości :)
Ostatnio edytowano 26 kwi 2007, 00:25 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez MegaLoL » 25 kwi 2007, 23:35

Nie wiem czy kreator mocy, to importer, czy nie, ale tam wyslalem.
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Pit » 26 kwi 2007, 00:24

MegaLoL napisał(a):Nie wiem czy kreator mocy, to importer, czy nie, ale tam wyslalem.

Nie :) to akurat dystrybutor :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Marco7 » 26 kwi 2007, 01:21

MegaLol, w sumie masz racje, zapomnialem ze w RX8 dziwnie wychodza pomiary i widzialem te tematy, faktycznie duze rozbieznosci im wychodzily. :)
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Bimbak » 26 kwi 2007, 11:19

lolek to kiedy dasz się przejechać? :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje