CITD ma dużo większe cisnienie doładowania.
ile dmuchają?
www.mazdaspeed.pl
elvis2002 napisał(a):Przy problemach z mocą i kopceniem należy jako pierwszą rzecz – dokładnie przeglądnąć cały układ dolotowy – od obudowy filtra powietrza do kolektora dolotowego sprawdzając drożność i szczelność a także przeczyścić zawór EGR. Lubi on też się zacinać w pozycji częściowo otwartej, co powoduje czasem niezwykłe kopcenie (widoczne np. w lusterku bocznym), gdyż niezależnie od prędkości spaliny są dwa razy spalane, więc brakuje tlenu w już raz przepalonej mieszance. DiTD pierwszej generacji RF2A ma inny system sterowania tym zaworem niż nowszy model RF4F/RF3. Pierwszy sterowany zwykłym podciśnieniem posiada czujnik ruchu na górze membrany (brak ruchu wywołuje błyskanie kontrolki) zaś modele nowsze (także MZR-CD w M6) steują elektrozaworem (solenoidem). W przypadku Mazdy 6/MPV (silnik common rail) zabrudzenie wężyków i samego elektrozaworu skutkuje charakterystycznym terkotaniem (słyszalnym przed maską). Nie jest to niebezpieczne choć może być nieco denerwujące.
magicadm napisał(a):To była dyskuja, w której xANDy wskazał na różnice w cisnieniu doładowania pomiędzy DITD i CITD. CITD ma dużo większe cisnienie doładowania.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje