Kills on Road & Street

Postprzez marek » 16 lis 2007, 16:24

MadziaForever napisał(a):na PB faktycznie jest odcinka paliwa na wtryskiwaczach, przy jakichś 5300rpm


to chyba w dieslu :D

maksymalna moc tego silnika jest przy ok 5500-5700, a odcinka pewnie przy ok 6000-6200.


MadziaForever napisał(a):eby wydusić na dwójce te sławetne 120km/h.. trzeba silnik kręcić do 7700rpm


KF w MX-3 miał odcinke przy 7800 i jakoś 120 na dwójce nie jeździł. proponuję wstawić seryjne koła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Kanies » 16 lis 2007, 17:04

Tak na PB faktycznie jest odcinka paliwa na wtryskiwaczach, przy jakichś 5300rpm..


<lol>
dziwne..bo wskazówka na obrotomierzu..wyraznie przechodzi za 6000tys...na moje oka.. to bedzieok 6500 obrotow i jest odciecie ;)
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez dawid323 1.6 bg » 16 lis 2007, 17:56

Witam oto ja glowny prowokator :D opony seryjne tzn 175\70\13.jedyne poprawki w samochodzie to dolot a mianowicie zamiast seryjnego "ala kolanka"pod puszka filtra rura poprowadzona do zderzaka,napewno w aucie nie mialem seryjnego kolektora wydechowego!?wybebeszony katalizator,oraz tlumik koncowy.odciecie przy 6500obr i 100 na blacie!samochod to wesja z 91r przed liftingiem(roznica skrzyn podobno!?)ps Moj znajomy CIVICA 1.5 100KM na wtrysku oczywiscie.I podobno na 2ce idzie 110!pozdro:)
Początkujący
 
Od: 31 paź 2007, 16:04
Posty: 18
Skąd: gliwice
Auto: trabant 601 vr6 turbo+nos

Postprzez marek » 16 lis 2007, 18:52

dawid323 1.6 bg napisał(a):dolot a mianowicie zamiast seryjnego "ala kolanka"pod puszka filtra rura poprowadzona do zderzaka,napewno w aucie nie mialem seryjnego kolektora wydechowego!?wybebeszony katalizator,oraz tlumik koncowy


a magnetyzer i chip z allegro masz? jak masz to uwierzę hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez marcinkosky » 16 lis 2007, 19:05

dawid323 1.6 bg napisał(a):odciecie przy 6500obr i 100 na blacie


hehe ciekawe... ja w mx-ie na dwojce doszedlem maksymalnie do 110... wiecej nie chcialem bo to nie ma sensu zeby tak katowac silnik...
a dla porownania w toyocie auris z silnikiem 1.6 o mocy 126 koni na dwojce do ok 90-95 i odcinka...
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Fiveopac » 16 lis 2007, 19:09

dawid323 1.6 bg napisał(a):wybebeszony katalizator,oraz tlumik koncowy

Wiesz, sa juz pewne standardy w modyfikowaniu auta i pewnymi rzeczami juz jest wstyd sie chwalic.

dawid323 1.6 bg napisał(a):Moj znajomy CIVICA 1.5 100KM na wtrysku oczywiscie.I podobno na 2ce idzie 110!pozdro:)

Moze i idzie, jak na 1.5 to silnik jest naprawde rewelacyjny i dobrze radzi sobei z lekkim civiciem.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez dawid323 1.6 bg » 16 lis 2007, 19:43

nie mam magnetyzerow:)ani strumienic i po drugie to sie nie chwale!tylko pisze dla jasnosci!
PS a jakie to modyfikacjie sa obecnie COOL!?
Początkujący
 
Od: 31 paź 2007, 16:04
Posty: 18
Skąd: gliwice
Auto: trabant 601 vr6 turbo+nos

Postprzez Gib » 16 lis 2007, 19:46

Moje zapasowe auto, Suzuki Swift 1.3 sohc, 68 koni na 2 biegu przy odcięciu 6750obr jest na liczniku około 110 kmh. Poprostu w tym samochodzie jest debilnie długa skrzynia która w sumie obniża żużycie paliwa w trasie ale odbiera sporo dynamiki temu lekkiemu autu w mieście.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 16 lis 2007, 21:28

marek napisał(a):
MadziaForever napisał(a):na PB faktycznie jest odcinka paliwa na wtryskiwaczach, przy jakichś 5300rpm


to chyba w dieslu :D

maksymalna moc tego silnika jest przy ok 5500-5700, a odcinka pewnie przy ok 6000-6200.


MadziaForever napisał(a):eby wydusić na dwójce te sławetne 120km/h.. trzeba silnik kręcić do 7700rpm


KF w MX-3 miał odcinke przy 7800 i jakoś 120 na dwójce nie jeździł. proponuję wstawić seryjne koła.


Bije się w pierś, mój błąd.. faktycznie głupoty zaczynam gadać.. Na PB silnik odówił ciągu przy 6300rpm, nie 5300, ale może to też przez blosa (bo to jakaśtam zawsze zwężka dolotu jednak jest) ..na blosie i LPG kręci się bez opamiętania. troche niebezpieczne :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez brii » 16 lis 2007, 21:31

dawid323 1.6 bg napisał(a):a jakie to modyfikacjie sa obecnie COOL!?

Nitro, turbo, zmiana silnika :)
Samo zrobienie dolotu czy wydechu powoduje wzrost mocy mieszczący się w błędzie pomiarowym ;)
Nie ma co kasować ekologii – zysk na mocy żaden jeśli nawet nie spadek mocy...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Adaś » 16 lis 2007, 21:36

dawid323 1.6 bg napisał(a):a jakie to modyfikacjie sa obecnie COOL!?

turbo syczki do końcówki wydechu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez BratCukierka » 16 lis 2007, 21:39

Adaś napisał(a):turbo syczki do końcówki wydechu zeby


mówisz?? :D
wow....chyba założę sobie :D ale będę szał robić :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez brii » 16 lis 2007, 21:48

To ja sobie dwa wsadzę, będę miał bi-turbo i będę dopiero kozak :D ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez MadziaForever » 16 lis 2007, 21:54

A tak poważnie ja dochodzę do jednego wniosku..
Łatwiej i taniej! kupić kolejny szybszy samochód, niż liczyć na jakikolwiek sensowny przyrost mocy w procesie Tiuningu :P

To jest fajna zabawa jak sie ma te 18-20lat, później wygląda to już dużo gorzej :)
U mnie sukcesem jest to że w LPG wróciłem do serii :] a przytym stać mnie na jeżdzenie i niemusze sie na mazde wyłącznie patrzeć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez brii » 17 lis 2007, 00:25

MadziaForever napisał(a):taniej! kupić kolejny szybszy samochód, niż liczyć na jakikolwiek sensowny przyrost mocy w procesie Tiuningu

Muszę zaprotestować – przynajmniej jeśli idzie o MX-3 :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez dawid323 1.6 bg » 17 lis 2007, 11:14

Oczywiscie ze lepiej zainwestowac w mocniejsza maszyne <faja>NIe mowie ze tuning w granicach rozsadku jest zly
Początkujący
 
Od: 31 paź 2007, 16:04
Posty: 18
Skąd: gliwice
Auto: trabant 601 vr6 turbo+nos

Postprzez marcinkosky » 18 lis 2007, 12:25

MadziaForever napisał(a):Łatwiej i taniej! kupić kolejny szybszy samochód, niż liczyć na jakikolwiek sensowny przyrost mocy w procesie Tiuningu


masz racje ale po co isc na latwizne i miec popularne auto??
Czasem lepiej chyba dolozyc co nie co do swojego "starszego" auta i miec w pewnym sensie nie powtarzalne auti a przy tym objezdzac duzo lepsze auta... Poprostu zalezy kto co lubi
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Kanies » 19 lis 2007, 23:08

Czasem lepiej chyba dolozyc co nie co do swojego "starszego" auta

Taaka jest prawda..bo wtedy satysfakcja..z skillu jest duzoo wieksza..bo wiesz ile trudu wlożyłes w tuning auta..co daje nieporywnywalna satysfakcje..:)
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez shady » 20 lis 2007, 03:09

marcinkosky napisał(a):Poprostu zalezy kto co lubi

i to jest rozwiazanie......chcesz miec szybkie lambo ... to masz ale na to decyduje sie wiele osob... a szybka eFka, GTR`ka MX3ka to jest indywidualnosc... :) ... "zalezy kto co lubi"
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2004, 13:14
Posty: 900
Skąd: Szczecin\Gorzów
Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup

Postprzez Morder » 20 lis 2007, 10:14

MadziaForever napisał(a):Łatwiej i taniej! kupić kolejny szybszy samochód, niż liczyć na jakikolwiek sensowny przyrost mocy w procesie Tiuningu :P


Na pewno łatwiej, ale nic nie zastąpi widoku zszokowanych twarzy ludzi, którzy dostaja baty w potencjalnie szybszych autach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje