Tarcze MIKODA

Postprzez Jacol » 3 mar 2007, 23:11

Witam, poszukuję opinii na temat polskich tarcz MIKODA. Chce zmienić tarcze na tyle w mojej madzi, tylko nie wiem czy zbierac kase i kupić komplet EBC czy wypróbować tarcze MIKODA.

Obrazek

Tu macie wiecej fotkek tych tarcz: http://www.mikoda.pl/public/foto.htm
Wiem że po foto nie odpowiece na to pytanie, wiec moze ktos je mial, lub słyszał opinie o nich.

PS Do modów, wrzuciłem do Tuningu bo w koncu o tuningowych tarczach, jesli zle to przeniescie do OPINIE :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez slav » 4 mar 2007, 07:48

Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez brii » 4 mar 2007, 09:12

Jacol – kipesko szukałeś – było już na forum i tyczyło właśnie MX3...
Z resztą pisałem Ci na PW o tych tarczach
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacol » 4 mar 2007, 12:37

brii napisał(a):Jacol – kipesko szukałeś – było już na forum i tyczyło właśnie MX3...
Z resztą pisałem Ci na PW o tych tarczach

Wrrr... to ja nie umie szukac :) Wiem, gadałem z Tobą o tych tarczach, ale znów znam kolesia co ma te tarcze i nie narzeka...

Przeczytałem opinie z tych for (dzieki drof) Wiekszosc ludu jest na nie. Przetocze tarcze te co mam (bo jeszcze w miare grube) zaloze poki co klocki ferodo, i bede czekal az uzbieram kase na tarcze i klocki ebc na obie osie :)

PS Do moda... Mozna skoszowac temat... Dzieki.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez slav » 4 mar 2007, 12:55

Jacol napisał(a):Wiekszosc ludu jest na nie


niestety, w tym przypadku niestety nie ma ,ze dobre bo polskie :(
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez xXx » 4 mar 2007, 13:33

Chcesz zmienić tarcze z tyłu, przecież z tyłu masz niewentylowane i pewnie nie dostaniesz nacinanych ?? Tylne tarcze zresztą nie są tak ważne, jak przód...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacol » 4 mar 2007, 15:08

xXx nacinane dostane. Wiem ze tylne nie sa tak wazne jak przód (na tył idzie 30% sily hamowania). ale skoro sie skonczyly to warto wziasc lepsze :) Na tył dostane nacinane EBC i Mikody, brembo ma normalne. Ale poczekam zbiore kase (ok. 2000zł) i kupie juz komplecik na przod i tył EBC :) Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4 mar 2007, 15:24 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Adaś » 4 mar 2007, 15:10

a z ciekawosci ile kosztuja EBC do MX3?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacol » 4 mar 2007, 15:22

Wiec tak, najswiezszy cennik EBC:
-tarcze przód – 2szt – Turbo Groove (nacinane i nawiercane) – 750zł
-tarcze tył – 2szt – Turbo Grove (nacinane i nawiercane) – 628zł
– klocki przód GreenStuff – 285zł
– klocki tył BlackStuff – 106zł

Do tego dojdą przewody w oplocie + nowy płyn
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez xXx » 4 mar 2007, 15:46

Jacol, powiem Ci szczerze że nie dał bym 628 PLN za tarcze na tył i zastanów się dobrze nad tym, bo poza dobrym efektem wizualnym nie uzyskasz wiele więcej.

Dobra cena za BlackStuff na tył, też takie zakładam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 4 mar 2007, 16:31

xXx napisał(a):Dobra cena za BlackStuff na tył, też takie zakładam...

Patryk a kiedy? bo chyba EBC to sie sprowadza jakos na zamówienie u Smirnoffa czy są od ręki? ja pod koniec marca bede o nich myslal dopiero bo inne wydatki na glwoie teraz:/ musze zmienic robote:>

Jacol napisał(a):-tarcze przód – 2szt – Turbo Groove (nacinane i nawiercane) – 750zł

[tiiit] do 323F BA zwykłe EBC 600zł na przód:/ Turbo Groove ok 900:/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 4 mar 2007, 17:04

Adam nie wiem jeszcze kiedy, ale na pewno je założę. Teraz mam Kashiyame, bo jak wracałem z Niemiec F-ką skończyły mi się klocki po drodze. Na szczęście przy pomocy Simoneus-a w Poznaniu udało mi się przerobić za pomocą gumówki klocki od 323F BG 1,8 i dojechałem do domu.

Ustawiłem sobie jakiś czas temu idealnie branie ręcznego prawa z lewą stroną, aby ładnie wchodzić w zakręty na ręcznym, ale zabawa ta trwała jakieś 40 minut, po czym tylne klocki wytarły się i ręczny służył już tylko do ogólnych celów.

Powiem szczerze, że idealne ustawienie ręcznego daje rewelacyjny efekt, auto wchodzi w poślizg za delikatnym pociągnięciem lewarka, trzeba uważać żeby nie przedobrzyć <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 4 mar 2007, 17:15

ja mam za to bezadziejnie reczny ustawiony i klocki tez juz 45ys z tylu przejechaly;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacol » 4 mar 2007, 18:00

xXx napisał(a):Adam nie wiem jeszcze kiedy, ale na pewno je założę.

Hehe ja tez... Ale przed tym czeka mnie wydatek na sprawdzenie autka u Jaksyi nowe aluski z oponami 18 :) Potem hamulce :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez styku » 8 mar 2007, 17:19

Mikoda to zwykłe tarcze nienawiercane. Nawiercenia robią pod klienta. Strach się bać. Odradzam
Początkujący
 
Od: 7 mar 2007, 18:49
Posty: 5

Postprzez Fiveopac » 9 mar 2007, 02:52

styku napisał(a):Mikoda to zwykłe tarcze nienawiercane. Nawiercenia robią pod klienta. Strach się bać. Odradzam

Pewnie na tych nawiercanych duzo jezdziles skoro tak piszesz? Ja jakos sie nie boje bac a co wiecej, nawet sie nie boje.

Z kolei nawiercenia i naciecia w tarczach EBC lub Zimmermann powstaja w wyniku medytacji buddyjskich mnichow w temacie materializacji nicosci w miejscu wywiertu/naciecia....
Ostatnio edytowano 9 mar 2007, 10:20 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Jacol » 9 mar 2007, 07:38

Fiveopac napisał(a):Z kolie nawiercenia i naciecia w tarczach EBC lub Zimmermann powstaja w wyniku medytacji buddyjskich mnichow w temacie materializacji nicosci w miejscu wywiertu/naciecia....

<lol>
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez vinyl997 » 16 mar 2007, 16:41

Ja mam na tyle MIKODY przewiercane na wylot i nacinane sa cacy na przod mam juz zamowione EBC Turbo Groove choc teraz bym sie zastanawial czy na tyl tez nie kupic EBC
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2007, 18:52
Posty: 119
Skąd: Ostrów Wlkp
Auto: RX-8 231hp

Postprzez styku » 18 mar 2007, 13:41

Fiveopac porónujesz tarcze EBC, które są w USA od lat do firmy, która zaczęła parę lat temu swoją działalność?

Brawo

Ja nie muszę znać buddyjskich mnichów, żeby wiedzieć, że jest kilka metod produkcji tarcz i kilka materiałów.
Wystarczy wiedzieć, że tarcze "sportowe" pracują w wyższych temperaturach, więc muszą być zrobione z innego materiału niż zwykłe tarcze.
Już nawet najtańsze EBC TG pracują o 200 stopni wyżej, niż zwykłe tarczki.

Do tego dochodzi proces wytwarzania rowków, które są niczym innym jak obniżeniem wytrzymałości tarczy. Więc gdyby to było takie dobre, to wszystkie tarcze by to miały a tak nie jest.
Początkujący
 
Od: 7 mar 2007, 18:49
Posty: 5

Postprzez KALII » 22 mar 2007, 22:35

Obrazek
Na dniach będę wkładał tarcze mikody do proba GT1 u znajomego.Zdam relacje z eksploatacji,ale na pierwszy rzut oka i nacięcia i otwory są zrobione bardzo precyzyjnie zobaczymy czas pokaże ile wytrzymają pod ciężką nogą Roberta. :]
Początkujący
 
Od: 13 lip 2006, 16:28
Posty: 16

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje