Czyszczenie wkładu K&N

Postprzez mpwt » 16 sie 2006, 15:04

Witam

Przy okazji zmiany filtru powietrza w moim autku okazało się, że mam wkład K&N.

<wow>

Czy ktoś już z grupowiczów bawił się w czyszczenie tego wkładu? Jeśli tak to poprosiłbym o porady jak się do tego zabrać.

Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam!
Marcin jid:mpwt@marchewka.waw.pl
Mazda 323GTX '90 Ford Escort CL '97
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2006, 23:01
Posty: 79
Skąd: Warszawa
Auto: 323 GTX

Postprzez tomekrvf » 16 sie 2006, 15:10

Ja czyściłem ale żeby za długo nie opowiadać to:
http://www.knfilters.com/clningins.htm
Jedna wskazówka: płucz filtr dopóki przestanie lecieć jakikolwiek brud. To może trwać dłuzej jak 10 minut
PS Do zobaczenia na KJS :D
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez mpwt » 16 sie 2006, 16:16

tomekrvf napisał(a):PS Do zobaczenia na KJS :D


A na który się najwcześniej wybierasz?
Pozdrawiam!
Marcin jid:mpwt@marchewka.waw.pl
Mazda 323GTX '90 Ford Escort CL '97
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2006, 23:01
Posty: 79
Skąd: Warszawa
Auto: 323 GTX

Postprzez tomekrvf » 16 sie 2006, 16:25

Jak złożę auto to w październiku
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez carlo80 » 17 sie 2006, 09:27

a przy okazji koledzy, czy jest duza roznica w filtrze K&N a seryjnym dla Madzi?
Moment obrotowy lub KM jak sie ksztaltuje? Czuc jakas roznice?
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez carlo80 » 25 sie 2006, 10:47

no to ziuuuup ^
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez Globy » 13 wrz 2006, 14:20

Dzwiek i jakies malutkie roznice w przebiegu mocy/momentu? Ale trzeba miec juz caly dolot :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez jacobs » 13 wrz 2006, 14:29

albo też spadek :P, przynajmniej miałem wykres 626 z K&N znaleziony w necie i moc byłamniejsza od serii :/
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez carlo80 » 13 wrz 2006, 16:04

no to tylko pozostaje stozek chyba w takim razie jesli chce sie modyfikowac standardowy filtr
rada : zamiast dzielić , mnóż przez odwrotność
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 23:32
Posty: 129
Skąd: wrocław
Auto: BMW 318Ti Compact '98r [140KM]

Postprzez tomekrvf » 13 wrz 2006, 16:15

carlo80, zlituj się nad tym biednym 1.3. Kup porządny filtr powietrza (Knecht, Purflux) i będziesz miał taki sam efekt jak przy stożku. Tyle że mniej syfu będzie leciało do silnika.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez memfis67 » 26 gru 2006, 12:44

Mam pytanko!Czy moja mazda moze zamulac przez to ze,filt powietrza jest juz zarypany??bo moj broblem polega na tym ze obroty mi skacza jak stoi na wolnych obrotach i jak jade najbardzie osczuwam na 2,3,4,5, biegu na 1 jeszcze sie zbiera prosze o pomoc :) :) :)
Street Racing Mazda
Zobacz moje dziecko: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=29773
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 gru 2006, 22:42
Posty: 16
Skąd: Bielawa
Auto: Mazda 323f GB 1.6 16v 1992

Postprzez Lcfr » 18 sty 2007, 11:22

carlo80 napisał(a):no to tylko pozostaje stozek chyba w takim razie jesli chce sie modyfikowac standardowy filtr


stozek to wyzsza technika :)
potrzebny do niego dolot oraz nawiew chlodnego powietrza (albo chociaz termoizolacja co by cieplego na postoju nie zasysał)
temat jest złozony bo długosc dolotu trzeba miec jakas sensowną (nie z nieba) i pozostaje kupno czegos markowego lub homemade wzorowane na czyms markowym.
Samo załozenie stozka na seryjny dolot w 90% konczy sie pogorszeniem osiagów.


Wkładka K&N ma spory sens...
Nie widziałem wykresu w którym by pogorszyła sprawe a czesto mozna liczyc na przyrost (mały – w granicach 1-2KM ale zawsze
Zaleta jej jest to ze kupujesz ja raz i nie wydajesz pieniadzy na kolejne filtry tylko czyscisz oraz to, ze nic nie przerabiasz-wkaldasz w seryna puszke.
M mazdzie Eternity auto po zalozeniu wkładki hamowalo sie na 90KM a w serii powinno miec 88KM

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23052



memfis67 napisał(a):Mam pytanko!Czy moja mazda moze zamulac przez to ze,filt powietrza jest juz zarypany??bo moj broblem polega na tym ze obroty mi skacza jak stoi na wolnych obrotach i jak jade najbardzie osczuwam na 2,3,4,5, biegu na 1 jeszcze sie zbiera prosze o pomoc :) :) :)


moze to byc jedna z przyczyn...
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2006, 17:59
Posty: 42
Skąd: wawa/sometimes radom
Auto: D15B7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje