Turbo do Mazda 3 BM (Benzyna)

Postprzez Monas92 » 18 sty 2020, 09:18

Witam wszystkich klubowiczów, założyłem nowy temat ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć.
Moje pytanie brzmi: Czy istnieje możliwość podłączenia turbosprężarki (soft do 0,5bar) do mazdy 3 BM 2.0 165km? Jeżeli tak to jaki byłby koszt takiej zmiany? I na jaki przyrost mocy można wtedy liczyć? Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2020, 08:44
Posty: 1
Auto: Mazda 3 bk 1.6 Di-Turbo 109km 2004r

Postprzez Płomień » 18 sty 2020, 15:05

Temat jest bardzo niszowy, z uwagi na wysoką kompresję silnika. Wiem że coś takiego zostało zrobione, wiem że były podane kreski i mody. Poszukaj w internecie, na pewno znajdziesz :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 960 (20/63)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Postprzez piwo » 19 sty 2020, 11:17

W silniku bm częstszy temat to kompresory nie turbiny. Od za wysokiego niuta padają niestety korby.
Możesz pogadać z mmrs
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 22&t=28515
Ma spore pojęcie się do kogo uderzać i z czym są problemy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4156 (129/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez piwo » 8 kwi 2020, 05:08

i cos wiecej ile mozna wycisnac z silnika BM.
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
czyli z wersji 120 konnej do 200 koni droga przetarta bez zadnych doladowan. jeden z lepszych silnikow ostatniej dekady. 200 koni wolnossacych przy niskim spalaniu. za nie wiecej niz 10tys zl. prawie jak k20 hondy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4156 (129/101)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,8s

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje

cron