Planowanie głowicy silnik kl 2.5 V6 170KM w celu podniesienia stopnia sprężania

Postprzez monter24 » 26 kwi 2015, 20:37

Witam,

w przyszłym tygodniu oddaję głowice do planowania i przy okazji chce zwiększyć stopień sprężania, bo po remoncie będę stroił silnik "świniakiem".

Zastanawiam się o ile mm je planować aby zwiększyć stopień sprężania. Chciałbym aby był porównywalny do KLZE z tłokami o wysokiej półce o ile jest to możliwe.

Planuje wstępnie planować głowice o 0,7 mm ...

Co o tym sądzicie ?
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2007, 20:06
Posty: 62
Skąd: Ostrzeszów
Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG

Postprzez marcin255 » 26 kwi 2015, 21:53

lepiej jak zrzucisz głowicę zrób jej porting
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez monter24 » 26 kwi 2015, 22:21

Porting to swoją drogą,ale:

"Do operacji zmieniających parametry pracy silnika dojdzie też planowanie głowicy (czyli skrawanie powierzchni przylegającej do bloku silnika). Są to jednak prace, które wymagają indywidualnego podejścia do każdego typu silnika".

Dlatego pytam czy ktoś się bawił w ostre planowanie głowic ?
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2007, 20:06
Posty: 62
Skąd: Ostrzeszów
Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG

Postprzez marcin255 » 26 kwi 2015, 22:23

robiłem 0.4 i to było już duuużo
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje