Individual Throttle Bodies
Strona 1 z 1
Witam
Temat był kiedyś poruszany ale nic sensownego z niego nie wynikło. Chodzi dokładnie o to co na zdjęciu http://i238.photobucket.com/albums/ff26 ... eplica.jpg http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... ngine2.jpg i na filmie
http://www.youtube.com/watch?v=uWzCAkaaSX4 . Jaki jest koszt przepustnic oraz jakie mody musi przejść przepływomierz, oraz elektryka bo zapewne takie będą. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Podepnę się pod temat
W przyszłości bardzo chętnie zrobiłbym ITB w swoim V6, ale właśnie interesuje mnie ten temat od strony elektroniki – co i jak trzeba przerobić, żeby silnik normalnie pracował i nie wywalał błędów?
Od strony mechanicznej jako tako można to ogarnąć, bo przepustnice można zakupić od silnika motocyklowego (TL1000 albo coś podobnego) i podłubać trochę z ich usytuowaniem, lecz strona elektroniki to już nie przelewki.
Czekam na odpowiedzi
Od strony mechanicznej jako tako można to ogarnąć, bo przepustnice można zakupić od silnika motocyklowego (TL1000 albo coś podobnego) i podłubać trochę z ich usytuowaniem, lecz strona elektroniki to już nie przelewki.
Czekam na odpowiedzi
- Od: 5 maja 2009, 20:05
- Posty: 50
- Skąd: Pałac Kultury City
- Auto: Madzia MX-3 V6

- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje