Individual Throttle Bodies

Postprzez sheerydrain » 5 kwi 2012, 00:58

Witam :) Temat był kiedyś poruszany ale nic sensownego z niego nie wynikło. Chodzi dokładnie o to co na zdjęciu http://i238.photobucket.com/albums/ff26 ... eplica.jpg http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... ngine2.jpg i na filmie :) http://www.youtube.com/watch?v=uWzCAkaaSX4 . Jaki jest koszt przepustnic oraz jakie mody musi przejść przepływomierz, oraz elektryka bo zapewne takie będą. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Face2Face4Race » 15 mar 2015, 18:55

Podepnę się pod temat :) W przyszłości bardzo chętnie zrobiłbym ITB w swoim V6, ale właśnie interesuje mnie ten temat od strony elektroniki – co i jak trzeba przerobić, żeby silnik normalnie pracował i nie wywalał błędów?

Od strony mechanicznej jako tako można to ogarnąć, bo przepustnice można zakupić od silnika motocyklowego (TL1000 albo coś podobnego) i podłubać trochę z ich usytuowaniem, lecz strona elektroniki to już nie przelewki.

Czekam na odpowiedzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 20:05
Posty: 50
Skąd: Pałac Kultury City
Auto: Madzia MX-3 V6

Postprzez sheerydrain » 15 mar 2015, 19:49

Obrazek

:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje