Z5 + kompresor

Postprzez ireklbn » 4 gru 2014, 20:40

kupic bp + remont + wymiana silnika będzię droższe niż cały samochód.
Czy tłoki z przedliftowego bedą pasowały do poliftowego? Ma ktoś namiar na firme która dorabia na zamówienie ewentualnie kute.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez tekkenfan » 4 gru 2014, 22:38

Ja bym kupił BPeka i się nie bawił w remonty. Do tego wrzucić kompresor i się cieszyć a nie robić projekty które się budują miliony lat bo zawsze coś.

trzydziech napisał(a):Male ot. Bp i kompresor, taaa... ;)

pfff jak się wymyśla jakieś M45 to się nie dziw, trzeba było wrzucać M62 i nie kombinować to byś miał 323F + SeiCento :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bartg » 5 gru 2014, 00:54

Będzie droższe, ale na pewno dużo mniej zawodne niż remontowanie Z5 co 2000km ;) Coś za coś.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez tekkenfan » 5 gru 2014, 01:08

ja nawet zaryzykowałbym stwierdzenie że zajechany BPek zniesie więcej, a kreski zapewne też będą ciekawsze :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez People_Hate_Me » 5 gru 2014, 10:54

irek podzielę się z Tobą prostą rzeczą :) wiesz czemu nikt nie dłubie w Z5? bo to jest nieopłacalne, tłoki strzelają na zawołanie, NIe ważne czy dasz 0.2 0.5 czy 1 bar boosta. One i tak strzelą. Prędzej czy później, Ja obstawiam prędzej. Weź BP jak mówią koledzy nie remontuj i zakładaj kompresor (na start silnika masz plus 25 koni (a to i tak wiecej niz wyciagniesz z kompresora w Z5 aby było w "miarę" bezawaryjne) dołożysz kompresor i spokojnie z palcem wyciagasz 150 na bezpiecznie :) i wtedy to juz będzie jeździło. A nie rzeźba w gów...
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez bobinho » 5 gru 2014, 19:41

To samo by sie stało z BP i z wieloma innymi silnikami które doładowywuje sie i jeździ bez mapowania i ustawienia zapłonu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2010, 14:20
Posty: 94
Skąd: Zgierz
Auto: 323F BA 1.5 96R

Postprzez tekkenfan » 5 gru 2014, 22:03

pytanie jakie było doładowanie bo np. BPek już fabrycznie jest mocno przelany w wyższych partiach obrotów, a do tego jak regulator ciśnienia paliwa był dalej podłączony to razem z nadciśnieniem rosło ciśnienie paliwa na listwie, więc też nie ma co generalizować. Co oczywiście nie znaczy, że to co ireklbn zrobił było dobre dla silnika. Nazwałbym to loł, loł budżet bild :D.
Różnica polega na tym że jeden silnik ma komponenty które potrafią znieść duże przeciążenia, a drugi się wyłoży przy pierwszych katingach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez MIRU » 7 gru 2014, 21:59

ja tam nie wierze ze tloki w z5 sa tak słabe ze nie wytrzymają poł bara...z tego co pamiętam to piwo tez wymieniał troche stopionych tłoków a przecie miał niezawodne BP... :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez tekkenfan » 8 gru 2014, 04:12

Jednemu silnik zniesie 200 kuca a drugiemu 300+ :P, dlatego napisałem że nie ma co generalizować. Co nie zmienia faktu że zamiast wydawać kasę na remont Z5 to wolałbym kupić BPeka i jego modzić bo ma się dużo większe możliwości rozwoju, a w Z5 przy 0,7 może będzie 130-140 kuca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bartg » 8 gru 2014, 16:10

No właśnie, a podejrzewam, że na 0.5 bara będzie miał moc BP z BA +/– 5 koni i troszke więcej momentu.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez MIRU » 8 gru 2014, 16:48

dlatego napisalem ze zniesie bez problemu ale musi byc jakos wystrojone a nie spitolone bo to nie o to chodzi :) a co do tego, co się bardziej oplaca a co nie to zalezy od wlasciciela, moze akurat chce z5 dokoksowac i miec jedyne :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez tekkenfan » 8 gru 2014, 22:34

opłacalność to jedno, a wymysły właściciela to drugie.
Ja uważam że mając działające Z5 można się bawić, ale jak masz wydać kasę na remonty to ja bym wolał ją przeznaczyć na BPeka bo w dzisiejszych czasach 130 kuca szału nie zrobi, tym bardziej w ciężkiej budzie jaką jest BA.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje