Z5 + kompresor

Postprzez Przemek323c » 29 paź 2014, 15:21

Mialem na mysli oryginalny regulator cisnienia paliwa. Tam jest zasilanie, przelew i podcisnienie.
Przemek323c
 

PostTen post został usunięty przez ireklbn 15 lis 2014, 23:57.

Postprzez ireklbn » 16 lis 2014, 00:11

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez MIRU » 16 lis 2014, 08:16

Good job <spoko> wystrojone juz ?? a po co tam jeszcze ten korek w dolocie siedzi ?? rob konwersje i wywalaj przepływke
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez ireklbn » 17 lis 2014, 13:30

jest kolejny problem bo zaczęło wywalać olej przez odme :( jakis rok temu remont silnika góra i dół, pół roku temu wymiana uszczelki pod głowica bo silnik sie przegrzał i zaczął brać olej. Od tamtego czasu zero problemów. Po jezdzie z doładowaniem też żadnych problemów ale wczoraj po 150 km trasy silnik zaje.... olejem z odmy. Ubyło go ok 1 litra oczywiście dolałem. Narazie z odmy odprowadzony jest wężyk do butelki. Co może być przyczyna?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez MIRU » 18 lis 2014, 14:01

spr kompreche ;] moze tłoka stopiło :)
wystrojone juz ?? jakie afr przy doładowaniu ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez ireklbn » 18 lis 2014, 14:47

rozbiore i zobacze co tam sie porobiło. nie bede go stroił w takim stanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez MIRU » 18 lis 2014, 16:17

to jak jezdziłes, z kompresorem na doładowaniu bez strojenia ?? ile pompował ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez ireklbn » 18 lis 2014, 16:47

jezdzilem czasami na odcinkach np po 200 m żeby pochwalić sie znajomym raczej dźwiękiem a nie przyspieszeniem, był coś tam strojony ale nie do końca, pompował 0,4 bara. Dzisiaj wykręciłem świece i nic niepokojącego nie zauważyłem tzn świece suche, ładny kolor, tłoki też wydają się ok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez Przemek323c » 18 lis 2014, 21:29

To bardzo slabo. Wystarczy ze bylo stuku puku i juz silnik mogl dostac po pupie.
Przemek323c
 

Postprzez Bartg » 19 lis 2014, 12:13

Niestety Z5 ma mało wytrzymały dół, pamiętam projekt turbo parę lat temu silnik powiedział papa już chyba przy 120 koniach. Najlepiej rozebrać i zajrzeć, zakładanie kompresora bez remontu to trochę rosyjska ruletka ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Przemek323c » 19 lis 2014, 13:05

Korby solidne, wal juz mniej.
Przemek323c
 

Postprzez tekkenfan » 19 lis 2014, 13:20

Przemek323c napisał(a):Korby solidne

stwierdzasz na podstawie wyglądu czy jakości materiału bo mi się obiło o uszy że pomimo że wyglądają na grube to są z gównolitu :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Przemek323c » 19 lis 2014, 13:43

Kiedys badalem na twardosc i zgialem jedna na maszynce. Doktorek powiedzial, ze nadzwyczaj mocne jak na takie gowienko. Widzialem juz je z roznymi oznaczeniami, moze w tym sekret.
Przemek323c
 

Postprzez MIRU » 19 lis 2014, 15:18

ee chyba w tamtej sie tłoki poddały bo nie wystrojone toto było, potem był rozwiert na tloki z B6 razem z korbami, cos mi tak swita :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Przemek323c » 19 lis 2014, 15:49

Tak to niestety sie czesto konczy. Fajnie pieknie chwila nieuwagi i po silniku.
Przemek323c
 

Postprzez ireklbn » 20 lis 2014, 17:18

Bartg napisał(a):zakładanie kompresora bez remontu to trochę rosyjska ruletka

silnik był robiony jakieś 1,5 roku temu. Już bede wiedział żeby nawet chwili nie jechać na niewystrojonym
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez ireklbn » 3 gru 2014, 23:16

Panowie rozebrałem silnik i okazało sie że wszystkie 4 tłoki są do wymiany. Popękały między pierścieniami. Co może być przyczyna? za wysoka temperatura w komorze, za duże doładowanie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2011, 16:57
Posty: 80
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f (BA) '98

Postprzez Bartg » 4 gru 2014, 14:16

Pewnie jedno i drugie, Z5 nie nadaje się niestety na takie akcje za dobrze głównie przez tłoki, bo tak jak wyżej pisali koledzy korby są nawet nawet. Może zamiast remontu wrzucić BP + kompresor jak i tak wydatki czekają ?
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez trzydziech » 4 gru 2014, 16:27

Male ot. Bp i kompresor, taaa... ;)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje