Mazda 1.6 DOHC 107 km czy to podniesie moc??

Postprzez loockas » 9 wrz 2010, 00:47

Kevin9118 napisał(a):Prosze mi powiedziec mniej wiecej ile bedzie kosztowala ta przekladka z 1.6 na 1.8 v6 albo 2.0 v6 4-5 tys??


A wiesz o tym, że do swapa na V6 będziesz potrzebował pół przodu z MX-3 V6? Zagadaj do krakusika lub realskiego oni to przerabiali. imho swap B6 na K8 czy KF mija się z celem. Koszty nie współmierne do efektu. Jeździłem K8 w EC i KF w BA. Owszem jedzie to lepiej niż B6, ale nie na tyle lepiej, że pakować do B6 tyle kasy.

Nie znam się na tym aż tak bardzo, bo nie orientowałem się specjalnie. Myślę jednak, że za kwotę swapu R4 na V6 zrobiłbyś swap swojego B6 na BP i jeszcze rozweselił go podtlenkiem. Jak się mylę, to Pit mnie pewnie poprawi, bo zna ceny zestawów rozweselających.

I tak uważam, że to kolejny temat z serii fantasy :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Hazu » 9 wrz 2010, 18:21

Ja robiłem najpierw swap z B6 na BP a następnie na KF docelowo ma być KL po remoncie.
Robiłem to sam i wcale te koszty nie były ogromne a do tego złożyło się tak że swap na Kf miałem gratis.
Naprawdę jednak w Twoim wypadku najtaniej wyjdzie BP DOHC i nie musisz mieć drugiego całego auta do swapu.

W przypadku swapu na v6 najtaniej wyjdzie kupić cały samochód na części.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Kevin. » 10 wrz 2010, 00:24

Ten silnik BP ma tylko 114 km czy zle patrze?? a bpt to sa 1.6 czy 1.8
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez Gib » 10 wrz 2010, 00:46

Różne są BP 114 KM miały w 323 BA, ale już BP z 323 BG będzie miało (w teorii) 128/140 KM.
BPT to silnik z 323 BG GTX 163 KM i ma pojemność 1.8
Silnik o pojemności 1.6 Turbo ma oznaczenie B6T.

Jeśli chodzi o samochód do dojazdów do sklepu po bułki, emerycka jazdę po mieście, nie lubimy zmieniać biegów i chcemy żeby auto przyspieszało z piątki od 60km/h to TAk masz rację. Ale to wtedy odrazu najlepiej kupić TDI :)


To jest bardzo nieprawdziwe, do takiej jazdy się nadaje dowolne auto z AUTOMATEM, nawet Tico pozwoli poruszać się z taką prędkością. Jeśli już koniecznie musi być manual to wtedy nie widzę nic innego jak amerykańska ósema, bo nic nie jeździ fajniej niż niedoładowana duża pojemność, turbo to oszukiwanie, ostre wałki też psują cruisig ;) A TDI śmierdzi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez tadzik101201 » 7 sie 2014, 13:43

Witam wszystkich serdecznie jestem nowy na forum chciałbym zaczerpnąć wiedzy jak zmodyfikować moja każde aby przybyło trochę koników na początek chciałbym wprowadzić jakieś drobne modyfikacje co by nie nadszarpnac budżetu a później kto wie...!? Z góry dziękuję za podpowiedzi
Początkujący
 
Od: 7 sie 2014, 12:51
Posty: 15
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx3 1.8 16v 1994r

Postprzez People_Hate_Me » 7 sie 2014, 17:40

Po co zakładać nowy temat, jak już taki istnieje? łączę. Następnym razem będzie kosz. używamy szukajki.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje