Silniki Mazdy w wersji JDM

Postprzez JapanBA » 22 lut 2014, 18:50

Czy jest ktoś w stanie wypisać różnice jakie występowały w silnikach w wersji JDM a reszta świata?
Czym spowodowane były przyrosty mocy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Bo_Lo » 22 lut 2014, 18:54

ZL-VE vs ZL
Ok 128 hp vs 88hp
VE mial v-teca

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Ostatnio edytowano 30 kwi 2014, 11:19 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Madej1988 » 18 kwi 2014, 01:09

Silnik B6 SOHC mazda 323/323f BG 83-90 KM
B6 DOHC astina BG 125 KM

Dopisano 18 kwi 2014, 10:16:

Mazda 323f BA 2.0V6 KF (europa) 144 KM
Lantis 323f BA 2.0V6 KF-ZE (Japonia) 174 KM
Madej1988
 

Postprzez onyx » 25 kwi 2014, 09:53

Bo_Lo napisał(a):VE mial v-teca


raczej S-VT – to zmienna faza tylko na wałku ssącym. VTEC oprócz zmiennej fazy oferuje także zwiększony wznios
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje