Silnik KL – Modyfikacje/Usterki/Naprawy

Postprzez witek » 28 mar 2014, 22:32

Zakładam temat, ponieważ szukając na forum nie znalazłem podobnego a dobrze by było mieć wszystko w jednym miejscu :) No chyba że jest 4 lata wstecz :P Jeśli jest gdzieś podobny to proszę o połączenie.

Na początek 2 pytania. Jaka kompresja powinna być na cylindrach? Oraz jakie są wymiary uszczelniaczy przy rozrządzie?

Ogólnie wersji silników można znaleźć naprawdę sporo, moc w różnych autach jest inna. Czym różniły się te silniki? Zastanawia mnie też czy rocznikowo były wprowadzane jakieś zmiany jak to np miało miejsce w k8 miedzy silnikiem k819 a k834. Wiem tylko o klg4. Przydałoby się takie kompedium wiedzy o kl-de, których na forum pojawia się teraz sporo :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez MIRU » 29 mar 2014, 00:42

witek napisał(a):Oraz jakie są wymiary uszczelniaczy przy rozrządzie?

nie takie same jak ma k8 i kf :> ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje