CHIP Tuning – DIESEL
Dobrych pare miesiecy rozgladam sie gdzie mozna byloby usunanac FAPa i w drugiej kolejnosci zchipowac samochod. Znacie jakies zaklady na poludniu Polski z gornej polki sprawdzone i pewne? Mam kilku swoich faworytow ale w innych rejonach Polski natomiast w Małopolsce nie wiem do kogo uderzyc z tym tematem.
PS. Pozdrawiam krajana kamilq777
PS. Pozdrawiam krajana kamilq777
Możesz poczytać opinie na necie, choć pewnie będą to sceptyczne wypowiedzi osób, których jedynym wskaźnikiem jest jak największy wzrost mocy do granic możliwości turbiny i wtrysków, a nie dokładny przebieg mapy. A później jest bulwers do programistów, że coś sie w aucie sypie. Ogólnie robiłem chipa ze zdjęciem DPF-u w V-techu. Szału nie ma, zwłaszcza że fabrycznie mam więcej niż katalogowo podaje producent, ale pewnie już zmieniać tego nie będe (w sensie poprawiać w innym warsztacie). Ważne, że ten denerwujący filtr już nie siedzi w mojej psychice.
- Od: 2 wrz 2011, 12:41
- Posty: 20
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 2007 HB
moc spoko, moment fajnie urósł a ponad 400 Nm to już ładnie się zbiera.
mewczi nie bralem pod uwage robic cos w V-techu gdyz naczytalem sie ze obecnie nie maja juz takiej jakosci uslug jak kiedys po odejsciu czolowych pracownikow. Nie wiem moze trafilem na nie do konca trafione opinie ale mimo wszystko mam mieszane odczucia. Rozumiem ze Ty jestes zadowolony to najwazniejsze
. Nadal czekam ze mi ktos doradzi gdzie znajde dobrego tunera na poludniu Polski.
No jestem w miare zadowolony
Nie kopci, raczej nic się nie sypnie a przyrost momentu od 2000 obr/min czuć. Swoją drogą, ciekawe czy jakiś mistrz zdecydował sie na coś takiego :
http://www.echiptuning.pl/sklep/chiptun ... bowe/mazda
Przecież każdy program robi się pod dane auto indywidualnie, więc nie rozumiem troche pomysłu.
http://www.echiptuning.pl/sklep/chiptun ... bowe/mazda
Przecież każdy program robi się pod dane auto indywidualnie, więc nie rozumiem troche pomysłu.
- Od: 2 wrz 2011, 12:41
- Posty: 20
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 MZR-CD 2007 HB
Ja również robiłem w VTechu tylko że w Krakowie, operację robiłem w styczniu , po programie przejechałem już jakieś 3 tys. km i jestem bardzo zadowolony
. Szczegóły opisywałem 2 strony wcześniej 
Using Tapatalk
- Od: 26 paź 2013, 14:02
- Posty: 34
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 6 2.0 143 KM 352 Nm 2006 r. prod.
Chip 01.2014 = 166 KM 407 Nm ;))
Przeglądając dziś neta, natrafiłem na ciekawą ofertę tuningu z Czech. Za 1182pln 2.0 DITD 90KM @ 129KM.
Zresztą zobaczcie sami.
http://www.autochip.eu/pl/chiptuning/specyfikacje-i-cennik/mazda/mazda-premacy-20-td-90hp/?sport#detail
Kilka dodatkowych kucy zawsze się przyda, oferta nie kulawa
przynajmniej na pierwszy rzut oka.
Co o tym sądzicie?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
http://www.autochip.eu/pl/chiptuning/specyfikacje-i-cennik/mazda/mazda-premacy-20-td-90hp/?sport#detail
Kilka dodatkowych kucy zawsze się przyda, oferta nie kulawa
Co o tym sądzicie?
- Od: 18 mar 2014, 15:02
- Posty: 7
- Skąd: RJ45
- Auto: Premacy 2.0DITD
2002
CP/19R/2
Panowie a moze i rowniez Panie powiedzcie mi czy po chipie takiego silnika jak u mnie spalanie pojdzie w gore zostanie na podobnym poziomie czy sie obnizy? Wstepnie zakladam ze byloby okolo 135 KM i jazda w wiekszosci w zabudowanym terenie. Czasami gdzies do okolo 90-100 km/h.
Zależy jaki styl jazdy preferujesz. Jeżeli będziesz jeździł spokojnie to spalanie spadnie troszkę. Jeżeli będziesz wykorzystywał moc samochodu to wzrośnie.
Sebal w sumie to wydaje sie logiczne to co napisales wiec nie wiem dlaczego zawsze sadzilem ze po podniesieniu mocy spalanie pojdzie w gore nawet te minimum 0,5 l. Jeszcze walcze z myslami bo jedno jest pewne bede wywalal FAPa a przy tym zabiegu tuning silnika – 50%. Kusi mnie to tylko czy mi to w ogole bedzie potrzebne jak preferuje zazwyczaj spokojny styl jazdy.
Witam
Koledzy za remap nie trzeba płacić ponad 1000 PLN.
W Poznaniu na ulicy Polanowskiej 161 ( tel. 501-436-394) zmianę remap bez hamowni zrobisz za 400 PLN a sama hamownia ok. 80 PLN za jedno badanie.
Ja moją madzie tam tuningowałem. Kolega proponuje dwa rozwiązania map delikatniejszą tą co ja wybrałem oraz mocniejszą.
Przed modyfikacją remap ECU silnika było 143KM i 342Nm
Po delikatnej modyfikacji jest 166 KM oraz 384Nm
Pozdrawiam
Andrzej
PS
Badanie na hamowni było robione w innej firmie.
Koledzy za remap nie trzeba płacić ponad 1000 PLN.
W Poznaniu na ulicy Polanowskiej 161 ( tel. 501-436-394) zmianę remap bez hamowni zrobisz za 400 PLN a sama hamownia ok. 80 PLN za jedno badanie.
Ja moją madzie tam tuningowałem. Kolega proponuje dwa rozwiązania map delikatniejszą tą co ja wybrałem oraz mocniejszą.
Przed modyfikacją remap ECU silnika było 143KM i 342Nm
Po delikatnej modyfikacji jest 166 KM oraz 384Nm
Pozdrawiam
Andrzej
PS
Badanie na hamowni było robione w innej firmie.
Witam. posiadam Mazde 6 z 2009 roku, silnik 2.0 diesel 147 KM. przebieg 130 tyś. Mam pytanie. Czy warto kupić to coś:
http://allegro.pl/chip-tuning-powerbox- ... 25574.html
Z chęcią zwiększyłbym jej troche moc ale obawiam sie czy jest to bezpieczne urządzenie. może ktoś z was zaryzykował. Cena dobra ale wydaje mi się że troche niska jak na coś takiego. Czy napewno jest to bezpieczne? Nie chciał bym przez to wymieniać całego silnika. Za wszelkie udzielone porady z góry dziękuję.

Z chęcią zwiększyłbym jej troche moc ale obawiam sie czy jest to bezpieczne urządzenie. może ktoś z was zaryzykował. Cena dobra ale wydaje mi się że troche niska jak na coś takiego. Czy napewno jest to bezpieczne? Nie chciał bym przez to wymieniać całego silnika. Za wszelkie udzielone porady z góry dziękuję.
- Od: 12 lip 2014, 18:39
- Posty: 7
- Auto: mazda 6 GH, 2.0 diesel. rok prod. 2009
Nie wiem czy to jest akurat dobre... ale.... Lepiej rozejrzyj się za serwisem z hamownią która zainstaluje Ci takiego boxa i dostroi pod Twój konkretny egzemplarz samochodu. Gotowca nie warto instalować. Na hamowni dopiero wychodzi co to daje.
Moja Madzia to 2008 rok i wyjściowo 140 KM. Teraz 160 KM i 378 Nm momentu dostępnego w szerszym zakresie obrotów. Różnica jest odczuwalna.
Pozdrawiam
Moja Madzia to 2008 rok i wyjściowo 140 KM. Teraz 160 KM i 378 Nm momentu dostępnego w szerszym zakresie obrotów. Różnica jest odczuwalna.
Pozdrawiam
-
FJ803F
Robił ktoś może chip w swojej GY 136km ? Jestem z Koszalina najbliżej do ogarniętego chiptuningu mam chyba do v-techu w Gdyni, jeśli ktoś robił proszę o info na priv, lub tutaj w wątku, czy jest dużo lepiej
.
- Od: 5 maja 2014, 12:03
- Posty: 117 (1/0)
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315
Kolego , jak Ci się sprawuje silnik na takim wysilonym modzie , zdrowo pociągnietym na obrotach ?
My przygotowalismy coś trochę mocniejszego dla tej jednostki :
( 147,7 KM przy 3500 obr/min oraz 327,2 przy 2800 obr/min ) ,
ale w zakresie obrotów do 4 tysiecy – dalej już wg.nas nie ma sensu go ciągnąć – toż to diesel

My przygotowalismy coś trochę mocniejszego dla tej jednostki :
( 147,7 KM przy 3500 obr/min oraz 327,2 przy 2800 obr/min ) ,
ale w zakresie obrotów do 4 tysiecy – dalej już wg.nas nie ma sensu go ciągnąć – toż to diesel


SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Hej, silnik się sprawował całkiem dobrze.
Ciężko mi powiedzieć, co się dzieje teraz, ponieważ auto sprzedałem kilka miesięcy temu
Dopisano 20 gru 2014, 20:53:
Hej, silnik się sprawował całkiem dobrze.
Ciężko mi powiedzieć, co się dzieje teraz, ponieważ auto sprzedałem kilka miesięcy temu
Ciężko mi powiedzieć, co się dzieje teraz, ponieważ auto sprzedałem kilka miesięcy temu
Dopisano 20 gru 2014, 20:53:
Hej, silnik się sprawował całkiem dobrze.
Ciężko mi powiedzieć, co się dzieje teraz, ponieważ auto sprzedałem kilka miesięcy temu
Napisz proszę ile kilometrów zrobiłeś na modzie i jak było ze spalaniem .
Miałeś DPF ? Jeśli nie to czy kopcił ?
Miałeś DPF ? Jeśli nie to czy kopcił ?
SERWIS mechaniczny + DPF/FAP / EGR .
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Chiptuning , Hamownia, – Specjalizacja MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=92&t=177633&p=2961174#p2961174
Sprawdzenie i regeneracja wtrysków Kraków
Aktualności:
https://www.facebook.com/dpfFAPhamownia ... wis?ref=hl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje