Półośki – modyfikacje, dorabianie
Strona 1 z 1
Witam , zastanawiam się jak złączyć 2 różne półośki by wytrzymywały ok 250 koni ? czytałem coś o spawaniu ale nie wiadomo gdzie i za ile , a z tymi na zamówienie też chyba nie jest jasny temat do końca ,jak ktoś coś wie to proszę o jakieś konkretne info . Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 23 gru 2013, 01:25 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu.
Powód: Poprawienie tytułu.
Zależy w jakim aucie i jakim silniku
Ale z tego co pamiętam Lukster w swoim MX-3 KL-ZE z turbo przy ponad 300 KM miał ori półośki z przegubami i nic się nie działo
Ale z tego co pamiętam Lukster w swoim MX-3 KL-ZE z turbo przy ponad 300 KM miał ori półośki z przegubami i nic się nie działo
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Z czego półośki i po co chcesz tak drutować?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Więcej konkretów poproszę.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Wałki półosi robi firma MOTOMAX z Torunia, można korzystać także z firmy AUTOTEX III w Warszawie.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Półośki potrzebne by były w celu budowania BPT z g25mr w mazdzie 121 DA i ori półosie są za długie i zastanawiam się jakie były by opcje , a wiadomo w jakiej cenie było by wyprodukowanie wałków półosi w tej firmie ?
telefon Ci się zaciął? Szukasz kontaktu do nich a wujek google wie wszystko, mówisz o co kaman i Ci powiedzą, średnio koszty około 250zeta za szt.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Zapytaj tego kolegi memberlist.php?mode=viewprofile&u=23328 on dawał do zrobienia na zamówienie, koszt chyba 200 zł /szt.
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Witam
Mam kilka pytań
1. Od czego dopasować prawą półoś do 323 gtx FWD podobno od 323 BG GT pasuje ale czy to jedyna opcja
2 . Czy ktoś oddawał półosie do regeneracji jak się kształtują koszta i jaka jest wytrzymałość przegubów po takiej operacji
3 . Czy przegub zewnętrzny prawej półosi jest wymienny ponieważ nie mogłem go zbić ani żadnego zabezpieczenia nie mogłem znaleźć . Z serwisówki wynika że jest razem z półosią . Wewnętrzne bez problemu zeszły z półosi po ściągnięciu zabezpieczeń
Z góry dzieki za odp .
Mam kilka pytań
1. Od czego dopasować prawą półoś do 323 gtx FWD podobno od 323 BG GT pasuje ale czy to jedyna opcja
2 . Czy ktoś oddawał półosie do regeneracji jak się kształtują koszta i jaka jest wytrzymałość przegubów po takiej operacji
3 . Czy przegub zewnętrzny prawej półosi jest wymienny ponieważ nie mogłem go zbić ani żadnego zabezpieczenia nie mogłem znaleźć . Z serwisówki wynika że jest razem z półosią . Wewnętrzne bez problemu zeszły z półosi po ściągnięciu zabezpieczeń
Z góry dzieki za odp .
-
Alek22
Jeśli interesuje Cie pomoc we Wrocławiu to sprawdz firmę https://cardansystempolska.pl/ lub https://takiewaly.pl/.
Zajmują się głównie regeneracją wałów, więc półoski jak najbardziej powinni ci zrobić w rozsadnej cenie. mysle ze warto sprobowac
Zajmują się głównie regeneracją wałów, więc półoski jak najbardziej powinni ci zrobić w rozsadnej cenie. mysle ze warto sprobowac
- Od: 28 kwi 2020, 11:23
- Posty: 1
- Auto: Volkswagen Golf 4, 1.4 Benzyna + LPG, 75 KM, 2000
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje