Zmiana rozstawu śrub 4x100 –> 5x114,3 – Mazda 323 BG

Postprzez Przemo87 » 9 lis 2013, 19:07

Witam potrzebuje zaczerpnac informacji na temat zmiany rostawu szpilek(z czego zastapic piasty przod i tył w mojej BG.
Ostatnio edytowano 11 lis 2013, 01:03 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Poprawienie tytułu.
Początkujący
 
Od: 31 paź 2013, 20:40
Posty: 25
Auto: Alfa Romeo 156
Mazda 323 1.8 dohc gt

Postprzez Krzysiek24 » 10 lis 2013, 11:29

Spróbuj zastosować pływające nakrętki, ja tak zmniejszyłem rozstaw u siebie z 4x100 na 4x98 (kupiłem felgi ze złym rozstawem). Jak dobrze pamietam to nakrętki mają tolerancję do 2,5 mm więc po ich kupnie nie powinieneś zmieniać rzstawu szpilek a normalnie przykręcić koło;)

Ja mam dokładnie takie 6zł x16 sztuk= 96zł
http://allegro.pl/nakretki-plywajace-zm ... 58305.html

Jeżdże na nich rok i wszystko gra:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez Neonixos666 » 10 lis 2013, 11:48

on nawet nie założy felgi bo u niego różnica jest 14,3 milimetra a to sporo i nakrętki nie pomogą.

Powiem tak, koszty będą spore i nie wiem czy dopasujesz coś, lepiej zmień felgi dla 4x100 jest spory wybór, sprzedaj te a kup po prostu inne. Tanio, prosto, wygodnie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Przemo87 » 10 lis 2013, 16:24

wkardł sie bład 5x114.3 chce wsadzic felge z Jeepa do tego naciąg i mega gleba http://imageshack.us/a/img805/2208/koois.jpg
Początkujący
 
Od: 31 paź 2013, 20:40
Posty: 25
Auto: Alfa Romeo 156
Mazda 323 1.8 dohc gt

Postprzez dayman » 10 lis 2013, 18:49

Wow widze konkretne plany masz, chce zobaczyc tego buta z kapciem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2012, 17:36
Posty: 111 (2/0)
Skąd: Norway, Drammen
Auto: Mazda 323 BA 1.8 1998

Postprzez Rafał_ » 11 lis 2013, 01:01

Piasta i zwrotnica z BA plus hebel z GG lub GH, było już o tym wiele razy wspominane na forum.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez tekkenfan » 11 lis 2013, 16:24

1. JW.
2. Całe heble z BA KF tzn. piasta, zwrotnica, zacisk, tarcza itp. zarówno przód i tył.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bartg » 12 lis 2013, 11:04

Nie łatwiej dystanse zmieniające rozstaw ? Jak ma być tylko gleba i naciągi to chyba najlepsza opcja, przy ET felg z Jeepa i tak pewnie będą dystanse potrzebne.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Przemo87 » 12 lis 2013, 20:52

Dzięki bardzo Panowie za podpowiedz w temacie :D najbardziej skłaniam sie jednak w stronę dystansów
Początkujący
 
Od: 31 paź 2013, 20:40
Posty: 25
Auto: Alfa Romeo 156
Mazda 323 1.8 dohc gt

Postprzez wojti » 13 lis 2013, 00:05

przerzuć piasty i zrób jak trzeba koszty będą podobne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2012, 09:25
Posty: 69
Skąd: Piaseczno
Auto: mazda 323 BG 1.8 dohc '91 vw t4 multivan 2,5 tdi '99 zmota do błota '13
honda accord '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje