Kolektor 4-2-1 – Mazda 323F BA Z5

Postprzez rider143 » 20 kwi 2013, 10:29

Wydłużając runnery obciął bym moment na dole-sprawdzone na hamowni DETa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez mily200 » 20 kwi 2013, 11:28

Bartg napisał(a):Poważnych może nie da, ale w połączeniu ze skrzynią od B3 i zadbanym motorem daje w 323C 9.61 na gtechu ;) Czyli jakieś 0.5s więcej w F z racji masy zapewne.


Moja 323c z5 robiła najlepiej to 9.48 skrzynia seria
kolektor miałem przeróbke kolektora hondowskigo z D16A coś tam
wydech 2,25 cala dolot home made wyszło 101 KM
Wydech był z kwasiaka sam materiał ok 600 pln
kolektor dorwałem w używce za 200 przeróbka żeby pasował do z5 250 z seryjnego zostały tylko mocowania
układ dolotowy materiały ok 250 plus stożek Fujita ok 200 pln
cena stosunkowo umiarkowana jak za 13 KM

Ale przyjemność tego że doszło się samemu do takiego rezultatu bezcenne :)
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez wilusjdm » 20 kwi 2013, 18:22

mily200 Jak dobrze wyczytałem 1,5k za 13km trochę dużo tak mi się wydaję to lepiej za te 1,5k masz BP łącznie z wrzuceniem w komorę :D
I wtedy te mody co zrobiłeś to ze zdrowym BP 130ps może by wypluł na hamowni :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez mily200 » 20 kwi 2013, 18:36

wilusjdm napisał(a): mily200 Jak dobrze wyczytałem 1,5k za 13km trochę dużo tak mi się wydaję to lepiej za te 1,5k masz BP łącznie z wrzuceniem w komorę :D
I wtedy te mody co zrobiłeś to ze zdrowym BP 130ps może by wypluł na hamowni :D


najtańszą modyfikacją jest zawsze odchudzenie samochodu
13 km przy takiej małej mocy to stosunkowo duży przyrost przy niewielkiej ingerencji.

Zdrowe bp z przekładką za 1500 chyba ciężko by było :(
Nie wiem ile trzydziech wydał ale obstawiam, że dużo więcej niż wyżej wymieniona kwota.
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez rider143 » 20 kwi 2013, 18:53

Tym bardziej, że czasami uda się coś taniej ogarnąć czy zrobić samemu. Mnie wydech kosztował poniżej dobrej flaszki bo większość elementów walało mi się po garażach. Także nie ma co przeliczać na sztywno wydanej kasy na KM bo nie zawsze jest to ten sam przelicznik. Ale zawsze satysfakcja z dłubania jest, o ile dłubanie wnosi coś na plus :D
A wartości na papierze inaczej przekładają się na osiągi na drodze. Konie dłubane zawsze lepsze od seryjnych <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez piotreksz10 » 3 maja 2013, 20:30

siema ja znalazłem coś takiego i czy by to pasowało do mazdy 323F 1.5 z5.
Kolektor wydechowy od FORD PROBE II 4cyl. Zastanawiam się nad takim czymś bo ja u siebie mam do wymiany kolektor i rure do katalizatora

Obrazek
http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-inter ... -4cyl.html
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2011, 15:38
Posty: 23
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323F BA 95
1.5z5 16v DOHC 88KM/132NM Benzyna (LOTOS 98 Dynamic)

Postprzez rider143 » 5 maja 2013, 01:07

Nie podejdzie flansza pod głowicę Z5.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez chuchErro » 11 wrz 2013, 09:44

Kolektor kolegi MIRU jest obecnie u mnie.
A ze mazda jest do sprzedania, to mogę odsprzedać kolektor.
w razie czego mchucherro@gmail.com
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez mazdix2 » 25 wrz 2013, 11:31

Ja u siebie w z5 wydłubałem kolektor od forda rs2000 koszt stosunkowo niewielki, kwestia kupienia kolektora ( w moim przypadku 100zl) i dorobienia flanszy pasującej pod z5 ( następne 100zl o ile pamiętam) dalej to migomat w rękę i zalewasz. No i na końcu owinąć bandażem za 70 zł. Trzeba tylko odrobinę rury ściągnąć do środka pod flanszę ale da się to zrobić. I tak już mój kolektor 3 rok jeździ w mazdzie.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 19:17
Posty: 73
Skąd: Chorzele/Olsztyn
Auto: Mazda 323f 1.5 BA 95r.

Postprzez rafał88 » 25 wrz 2013, 18:14

I jakie odczucia? czuc ta przepasna moc ? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mazdix2 » 10 paź 2013, 09:53

arafal21 napisał(a):I jakie odczucia? czuc ta przepasna moc ? :P






Demona z niej się nie zrobi ale odczucia na +. Lepiej się zbiera z dołu, poza tym dla kogoś kto lubi trochę pogrzebać przy aucie ,a nie tylko narzekać to zawsze mała satysfakcja i radość ;) .
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 19:17
Posty: 73
Skąd: Chorzele/Olsztyn
Auto: Mazda 323f 1.5 BA 95r.

Postprzez rafał88 » 3 lut 2014, 19:10

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje