Jak uglebić 626 GW – jakie amory?

Postprzez Kuba-626 » 25 lip 2013, 20:51

Witam, przyszedł czas aby położyć moją 626 GW trochę na glebę...
Jakieś sposoby?
Od czego podejdą amory? Bo do 626 GW nic nie ma, zeby obniżyć sprzęta :/
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez oscaro » 25 lip 2013, 20:55

A po co od razu amory jak chcesz położyć lekko powiedzmy 40mm to tylko sprężyny amory mogą zostać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 00:30
Posty: 88 (0/3)
Auto: 323F BJ 1998

Postprzez piwo » 25 lip 2013, 21:07

A po co od razu amory jak chcesz położyć lekko powiedzmy 40mm to tylko sprężyny amory mogą zostać

oscaro raczej niedobra rada.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez oscaro » 25 lip 2013, 21:37

Czemu? Miałem tak zrobione u siebie i było ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 00:30
Posty: 88 (0/3)
Auto: 323F BJ 1998

Postprzez Kuba-626 » 26 lip 2013, 00:23

4 cm – za mało.
Paczke szlugów pod zderzak chce wsadzić max...
Jakieś pomysły?
Obrazek
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez oscaro » 26 lip 2013, 19:39

No to gwint raczej aby na zime jak coś podnieść.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 00:30
Posty: 88 (0/3)
Auto: 323F BJ 1998

Postprzez Kuba-626 » 26 lip 2013, 22:55

Jaki jest koszt gwintu i gdzie mozna kupić?
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez MX6-CZARNY » 27 lip 2013, 07:22

Airride i paczka szlugów zmieści się tylko na płasko ;)
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Kuba-626 » 27 lip 2013, 12:02

airride to najprostrze i najdroższe rozwiązanie...
jakieś pomysły na coś tańszego?
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez oscaro » 27 lip 2013, 12:49

No to napisz ile chcesz wydac?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 00:30
Posty: 88 (0/3)
Auto: 323F BJ 1998

Postprzez Kuba-626 » 27 lip 2013, 15:55

Jak najtańszym kosztem...
najlepiej coś uzywanego...
przod bym chciał z 50-60% w doł, a tył 40-50%
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez Dominator » 27 lip 2013, 16:04

W takim wypadku tylko i wylacznie sprezyny obnizajace. Jak wplynie na trwalosc zawieszenia, prowadzenie, nie wiem.. Tak wogole to nie napisales ile kkm rocznie pokonujesz. W tysiacu sie zmiescisz jesli chodzi o sprezyny. ewentualnie rzezba z innym zawieszeniem od niemca, ale to juz trzeba mierzyc, kombinowac..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Kuba-626 » 27 lip 2013, 16:10

Może być twardo jak w taczce... ale zeby było nisko i trzymała się drogi bo v-max nie powiem... dosyć czesto jest dobijany do końca(191 km/h)... jak dam spręzyny niskie to amor mi sie wypierdzieli w niecały rok... od jakich samochodów bym mógl podpasować? jakies informacje kto ma? zeby nakierować gdzies coś na coś?
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez Dominator » 27 lip 2013, 16:42

napisz do forumowicza "Roni", posiada co prawda 626GF ale zglebia tajniki zawieszen 626, moze cos pomoze. Do 3-4 cm przy krotszych sprezynach nie powinno byc tragedii z trwaloscia,tak twierdza Ci co stosowali, no ale roznie moze byc..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez MX6-CZARNY » 27 lip 2013, 17:09

W drodze OT to małą masz tą prędkość max, mój stary FS robił 205.
Jakim max kosztem chcesz to zawieszenie?
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Kuba-626 » 28 lip 2013, 00:02

191 na gazie, czwarty bieg 6,1 rpm, piątki nie zapinałem bo obroty juz stały w miejscu a dopiero przy 7tys rpm odcina.
3-4 cm to nic nie będzie widać... ja chce smiało ją połozyć... linijką nie sprawdzałem ale myśle ze smiało 10 cm przód... tak zeby pod zderzak poziomo paczka szlugów wchodzila, w pupę o tak z 15 cm w dól zeby paczka szlugów w pionie była
Początkujący
 
Od: 3 lut 2013, 00:18
Posty: 19
Auto: Mazda 626 2.0 115KM 98' Biała Pordzewiała Sucz!

Postprzez MX6-CZARNY » 28 lip 2013, 09:23

Z tego co widziałem w Twoim temacie z tym autem, to nie zakładaj do tej rdzy niskiego zamieszenia, bo Ci go rozerwie na większych wybojach.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez People_Hate_Me » 28 lip 2013, 11:27

Koniec z ot. Nie ma co gdybać albo gwint albo zostajesz przy sprężynqch obniżających. W pl dostaniesz max do 3,5 w stanavh do 5cm. Co i tak będzie drogei.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje