Zwiekszenie mocy Mazda 323F BA GT 2.0 V6

Postprzez Gared » 9 lip 2013, 13:49

Mimo wszystko polecam ci wrzucić tam Kla, najlepiej wyjętego z automatu. Ja swój kupiłem kompletny z cronosa w automacie za 1000 zł, a okazał się w naprawdę bardzo zacnym stanie, przynajmniej jeśli chodzi o olejożerność i dynamikę auta (poniżej 7s do setki). Spalanie porównywalne z K8 za to dynamika o wiele lepsza. Zresztą przy spokojnej jeździe k-seria pali podobnie, dlatego nie wiem Ramzesie skąd wziąłeś informację, że KL pali dużo więcej niż KF.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez ramzees » 9 lip 2013, 21:59

kolega mial forda probe walsie z tym silnikiem i 15 jadlo :)

a niechce mi sie wierzyc ze za 1000 zl kupie silnik ktory nie bedzie wymgal remontu (czyli nie bedzie palil oleju, bez wyciekow itp) jak by tak bylo to oczywiste ze robie swapa :)

6-2-1 czy kf czy kl i tak bym wsadzal wiec bez znaczenia :)

remont robie to glowice czy wsadze ta czy inna to kazda tzreba obrobic a stara mozna sprzedac :)

generalnie remont mnie bedzie kosztowal z 1200 zl mniej wiecej a silniki raczej kl chyba cos kolo 4 tys kosztuja :) i do tego koszt remontu 1200 zl

gdyby to mil byc samochod na dluzej i do czegos innego jak najbardziej ale kobiecie wystarczy :)

p.s. fotki juz dzialaja w tematach na forum hondy :)

mysle za ponad tydzien filmik z pierwszego odpalenia :)
Początkujący
 
Od: 19 lip 2011, 22:38
Posty: 15
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BA GT 2.0V6 1995

Postprzez tekkenfan » 9 lip 2013, 23:31

4-5kzł to sobie wołają za KLZE, a my mówimy o KL-DE który był w MX-6, Xedos 9. Wg. mnie jest to lepsza opcja, a koszt takiego silnika to 800-1500zł.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez ramzees » 12 lip 2013, 23:04

a no chyba ze tak....skora takie sa ceny to daje mi troszke do myslenia :)

Ale cena napewno za goly slupek ?? skrzynia podejdzie z kf-a ?? i pozostaly osprzet ?
Początkujący
 
Od: 19 lip 2011, 22:38
Posty: 15
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BA GT 2.0V6 1995

Postprzez tekkenfan » 12 lip 2013, 23:23

Skrzynia podejdzie z każdej K-serii, jedną różnicą są przełożenia, a co do ceny to przypuszczam jest to kwestia dogadania się, bo wiem że za tą cenę można nawet kompletny silnik dorwać.
Na K-serii się nie znam ale z tego co kojarzę to kolektory wydechowe są takie same, a różnica może być w ssącym bo tam chyba inny kształt był, ale o to najlepiej się podpytaj osób które przekładały KF na KL.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Gared » 18 lip 2013, 12:42

Akurat kolektory wydechowe to się mogą różnić, dlatego przy swapie polecałbym przełożyć z kfa ten od strony grodzi. Tyle że jeśli wrzucasz 6-2-1 to kwestia kolektorów wydechowych nie ma znaczenia. Kolektor dolotowy jest zdaje się inny, ale nie powinien to być wielki problem.

15 litrów? To chyba jak go pałował/jeździł tylko w korkach/miał zwalone sondy. Mi KL żre w mieście mniej więcej tyle ile jadł K8, przy normalnej jeździe. Przy pałowaniu jest wir w baku. Jeździ się bardzo przyjemnie, silnik ciągnie z samego dołu. Choćby tylko z tego powodu warto wrzucić KL zamiast modzić KF.

Co do kosztów 4-5k za KLZE to chyba za takie po remoncie. W Japan Korea Moto gdy pytałem ich o KLZE jakieś półtora roku temu to mieli po około 2,2 – 2, 4k zł. Miałem też możliwość kupna KL po kapitalce za około 3, 5k. Ostatecznie kupiłem KLa z Cronosa w automacie, przynajmniej nie musiałem ściągać silnika z drugiego końca Polski;) Za silnik z osprzętem dałem 1000. Olej pije acz w umiarkowanych ilościach, HLA nie klekocze, przezornie wymieniłem kompletny rozrząd plus duperele jak uszczelki pod deklami zaworów itp. Ile ma mocy nie wiem, nie byłem na hamowni, ale mxa rozpędza do setki poniżej 7s, więc tragedii nie ma.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Rafał_ » 18 lip 2013, 13:53

Panowie trzymamy się tematu dyskusji :) Temat dotyczący zmiany KFa na KLa w BA: viewtopic.php?f=102&t=621&hilit=swap+BA
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje