Nie wiem jak po polsku sie nazywaja elementy samochodu

wybaczcie, brackets no to sa te takie no, na przednich amorkach z dziurkami gdzie przykrecasz do piasty dwoma srubami, w tym jedna moze byc od regulacji cambera... O masz, czuje sie jak jezykowa kaleka teraz, bo nauczylem sie dlubac przy samochodach za granica

Na tym pierwszym zdjeciu z aukcji i na drugim sa widoczne dwa inne komplety zawieszenia, a mnie interesuje ten drugi, ktory na rzut oka wyglada bardzo podobnie, jedyna ewidentna roznica to mocowanie do przewodu hamulcowego z przodu, ale to dla mnie nie jest problem bo a) zawsze mozna odciac to od standardowych amorkow i dospawac do gwintowanych b) w Subaru mam linki hamulcowe na zaciski do kabli i jakos jezdze

Co do jakosci TA to wiem, ze to jest sprzet raczej krotkotrwaly ale nie chce kupowac dobrych sprezyn i amortyzatorow. Nie zalezy mi na osiagach ani komforcie jazdy, zalezy mi na tym zeby byla gleba. Ta Mazda i tak szybko nie jezdzi

Jakbym chcial kombinowac jakis zestaw bez gwintu to pewnie bym po prostu obcial standardowe sprzezyny i tyle. Pozatym, jezeli bysmy doszli do tego czy pasuje zawias od fiesty czy nie to potem jakby ktos mial ochote to moglby sobie zamontowac i Ohlinsy czy inne wypasy za pierdyliard zlotych

edit:
A moze z jakiejs innej Mazdy do Demio DW pasuje zawieszenie, jestem pewny ze jest ona zrobiona na bazie jakiegos innego modelu i uzywa podobnych podzespolow. Wiem, ze nie moge sie spodziewac takiej kompatybilnosci czesci jak w Subaru ktore sie sklada jak klocki lego wlasciwie od modelow z 1992 po 2009

Ogolnie to jestem otwarty na wszelkiego rodzaju pomysly... Teraz tak patrze ze zawieszenie od Polo 6N wyglada tez obiecujaco....
Z gory dziekuje
