Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez qlesh » 31 sty 2013, 15:48

K.a.w.
No i te strony tych Tociko co podałeś nie działają <nie>
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez MichałB » 10 lut 2013, 21:43

panowie chce obniżyć mojego xeda i zastawiam się nad kupnem VOGTLAND, miałem kupić eibachy ale na allegro nie widać ich, ewentualnie mts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez Rafał_ » 11 lut 2013, 01:05

Vogtland na pewno będzie twardszy od Eibach Pro Kit.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Riki » 18 lut 2013, 23:28

Roni napisał(a):Riki ja tez bym zamawiał ale nie w luty, no chyba że coś się zmieni ale to 40%. A takie sprężyny mnie bardzo interesują


OK – a kiedy? i jakie? :) mi się nie pali, i tak auto stoi bo zima :)

do swojej zamówiłem już amorki wszystkie cztery – OE MAZDA, bez kombinacji :P
ciekawy jestem tego przodu – 50mm, czy to nie będzie mega nisko <myśli>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Roni » 18 lut 2013, 23:44

Riki napisał(a):ciekawy jestem tego przodu – 50mm, czy to nie będzie mega nisko <myśli>


Też się nad tym zastanawiam

Riki napisał(a):OK – a kiedy? i jakie? :) mi się nie pali, i tak auto stoi bo zima :)


Może jakoś na wiosne ?
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez adidom » 21 lut 2013, 23:00

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez mateuszqq92 » 4 mar 2013, 17:47

Witam co myslicie o sprężynach MTS do BA -40 na allegro chodzą po jakies 4 stówki do tego felgi 16 205/55/ bedzie to w miare dobrze wyglądalo do tej pory wiadomo jak wygląda
mateuszqq92
 

Postprzez Roni » 26 mar 2013, 09:36

Panowie a co myślicie nad takim patentem:
– Uniwersalne sprężyny i gwintowaną nasadką
Obrazek
I mniej więcej cos takiego wyjdzie:
Obrazek

Jakie jest wasze zdanie? bo wydac 3,5 tys na gwint to przesada ...
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez rafał88 » 26 mar 2013, 10:07

DObre rozwiazanie:) tylko ciekawe ile amory przy takim obnizeniu od serii powiedzmy -70 do -80 by wytrzymaly:)? dosc ciekawe sam na tym myslalem tylko nie wiem jak, od czego i z czym sie za to zabrac:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez radzi89 » 26 mar 2013, 10:43

Dla mnie porażka. Znając życie nie kupisz porządnych amorków do obniżenia tylko zwykłe nadające się do max -30mm. Auto ma przede wszystkim bezpiecznie jeździć. Jeśli jednak zakupisz komplet dobrych amortyzatorów to koszt będzie zbliżony do niezłego gwintu. Moim zdaniem taka opcja nadaje się tylko do auta, które stoi i wygląda, a nie jeździ...
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Lantis 89 » 27 mar 2013, 11:30

Tak jak Radek mówi, porażka na maxa- sprężyna musi być pod odpowiedni nacisk na oś to jedno a drugie już powiedzieliście czyli amory....
Lantis 89
 

Postprzez Xsi » 13 kwi 2013, 15:21

Koledzy, chodzi za mną delikatne obniżenie mojej efki tak -30 lub max -40. Czytam tutaj o sprężynach ale co chwile widzę sprzeczne relacje. Na allegro pełno jest sprężyn mts, apex, jamex a ich cena jest dosyć niska. Pytanie czy warto je kupować?

Z droższych znalazłem też Eibach -30 http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-k ... 01168.html

oraz AP -40/30 http://inter-tuning.pl/p/2446/43806/spr ... zenie.html

Co sądzicie o tych dwóch firmach, można to bez strachu wsadzić, czy lepiej szukać czegoś innego? A może nie ma sensu przepłacać i wziąć te jakies mtsy?
Początkujący
 
Od: 12 lut 2009, 18:16
Posty: 21
Skąd: Ustrzyki Dolne / Kraków
Auto: Mazda 323F BA 1.8 16v '95

Postprzez adidom » 13 kwi 2013, 19:05

Nie wiem jak inne firmy ale ja mam sprężyny Eibacha i sobie chwale. W GF jest tylko taki problem, że przód wyżej stoi od tyłu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Mako » 14 kwi 2013, 14:53

Ktos mial z was do czynienia ze springami MTS Technik do GF, czy sa twarde? Mialem w BJ sprezyny H&R i byly mega betonowe, kiedys mi to nie przeszkadzalo ale teraz oprocz delikatnego obnizenia chcialbym zachowac odrobine amortyzacji.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Riki » 16 kwi 2013, 13:48

Mako napisał(a):os mial z was do czynienia ze springami MTS Technik do GF


niestety ja nie miałem,

sam nie wiem już co kupić..... najlepiej coś w deseń -40 przód i -30 tył aby ten przód za wysoko nie stał.
Eibach jakościowo jest niezły szkoda tylko, ze gf wygląda na nim tak jakby w bagażniku był cielak :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez qlesh » 17 kwi 2013, 12:21

Poradźcie koledzy, bo nie wiem niestety, co kupic do 626 GE KL, sprężyny k.a.w. -50mm/-30mm. Co kupic by ten amortyzator pracował w całym zakresie? <pomocy>
Szukałem po tych stronach gdzie dedykujecie do 626 GE, ale żaden z linków nie zadziałał... zresztą nie wiem co by było odpowiednie.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Mako » 17 kwi 2013, 12:49

Riki napisał(a):sam nie wiem już co kupić..... najlepiej coś w deseń -40 przód i -30

MTSy maja i przod i tyl po -35mm
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Roni » 18 kwi 2013, 14:26

Riki Eibach-a i na przodzie utniesz po zwoju i będzie przód -45 a tył -35 <rotfl> <rotfl>
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Riki » 18 kwi 2013, 15:35

Mako napisał(a):MTSy maja i przod i tyl po -35mm


hmm i fabryczny amor da radę?

leżą już na półce OE MAZDA sztuk cztery tylko szukam sprężyn <czarodziej>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez radzi89 » 18 kwi 2013, 19:48

przy i 35 będzie ok :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje