CHIP Tuning – DIESEL
Siema jak chyba w końcu tym roku skuszę się na chipa
zamierzam go robić w firmie "Fabryka-Mocy" w lublinie ponoć chłopki ogarniają temat będzie widać jakie cyferki wyskoczą
pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
przem0 napisał(a):Hubix napisał(a):Testował ktoś:
Producent: ProRacing
Pozwole sobie odswiezyc. Mial ktos juz okazje ten box wyprobowac w M6 z dpf-em?
Generalnie żaden box nie da Ci tego co konkretny remap. Jak byłem w evorider to gościu modyfikował mi od cholery map (myśle że około 50) To ja nie wierze że box da rade sterować tym wszystkim. Dodam tylko że nie jestem ekspertem a to moje subiektywne odczucie :–)
- Od: 5 lut 2013, 18:47
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 2.0 CDTI
Większość boxów nadaje sie do kosza 
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Może taki BOX cos tam daje kolega kupił takie coś na allegro za 300 zł ma to u siebie w madzi jak jechałem jego autem przed założeniem boxa i po założeniu to wydaje mi się że samochód jest trochę żywszy szybciej się rozpędza ale nic ma się to do normalnego podkręcania na hamowni w specialnym serwisie . ja swoja madzie dawałem w holandi do firmy która zajmuje się takimi rzeczami . moje autko było na hamowni przypięte pasami z przodu wielkie wiatraki podpieli do niej kilka komputerów i cisneli ją na maxa (ja z boku siedziałem i modliłem się żeby silnik nie wyskoczył
) trwało to wszystko z 3 godzinki ciągle coś tam zmieniali w komputerach poprawiali i znowu cisneli ją i tak w koło aż skończyli . A i zapomniałem dodać że wcześniej umawiałem się z nimi na badanie wstępne samochodu czy nadaje się do podkręcania (sprawdzali stan silnika itd)podobno 60% aut odrzucają po takim badaniu (moje zaliczyło testy)Madzia miała 136km po modyfikacji 182km . po takiej akcji mogę śmiało stwierdzić że autko ma buta jak nic ale taka zabawa jest bardzo kosztowna. niestety większa moc niesie za sobą większe spalanie około 1.2 litra więcej niż przed modyfikacja ( ale powiedzieli mi to przed robotą że tak będzie więc wiedziałem w co się pakuje) no i przy jeździe z prędkością 180-200 na autostradach potrafi wrąbać 50-80 ml oleju na 1000 km .(ale o tym też mi powiedzieli) . są plusy i minusy ja już tak jeżdżę ponad rok i jestem BARDZO zadowolony 

Program to program, software optymalizuje się pod konkretny model i fura śmiga dużo lepiej niż na boxach.


Chiptuning samochodów japońskich z systemami DENSO, HITACHI itp.
CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, HAMOWNIA
Serwis FAP/DPF – http://www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/pages/TuneFORC ... 4479166793
CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, HAMOWNIA
Serwis FAP/DPF – http://www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/pages/TuneFORC ... 4479166793
jak wycinałem DPF-a , wymienili mi olej , zrobili remap ECU i z 140 KM – mówili , że jest około 180 KM
– koszt 1600 zł ... w pakiecie
. Pierwsze wciśnięcie gazu po zrobieniu ...
masakra , różnica gigantyczna , był tak żwawy jak
. Polecam tego typu zabawy , co prawda chyba wzrosło mi zużycie paliwa o około 0,5 l – ale to pryszcz
.
Teraz na światłach bujam – pajaców z lepszych furek
wykonane w Poznaniu na mazda 6 GH 2008 2.0 D 140 KM




Teraz na światłach bujam – pajaców z lepszych furek

wykonane w Poznaniu na mazda 6 GH 2008 2.0 D 140 KM
- Od: 26 sie 2012, 21:22
- Posty: 43
- Skąd: Birmingham
- Auto: Aurora Blue
Co to znaczy "mówili że ma 180KM", nie hamowali auta, nie dostałeś wykresów?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Przeczytałem juz chyba połwę forum :–) i niestety nie znalazłem opini na temat firmy ProRacing. Zadzwoniłem do nich i zaproponowali mi box za 699zł + 100zł za opcjonalny programator. Osoba z którą rozmawiałem zaproponowała ten box (cyfrowy) a nie analogowy(za 399zł) ze względu na rocznik auta i DPF. Ma to przynieść moc większą o 20-30KM i moment 30-50Nm. W cenie jest wliczone programowanie pod wskazany model auta.
Myślicie, że warto w to zainwestować? Wiem, że re-map jest lepszy, ale myślę że długo tym autem nie pojeżdżę więc nie chciałbym za dużo inwestować a ten box można przełożyć do innego auta. Chciałbym osiągnąć lepszą dynamikę i elestyczność, a jak zużycie spadnie to będzie to dodatkowy bonus. Nie liczę, że rodzinne kombi zmieni się w F1.
Poniżej link do aukcji z takim boxem:
http://allegro.pl/chip-tuning-chiptunin ... 02311.html
Myślicie, że warto w to zainwestować? Wiem, że re-map jest lepszy, ale myślę że długo tym autem nie pojeżdżę więc nie chciałbym za dużo inwestować a ten box można przełożyć do innego auta. Chciałbym osiągnąć lepszą dynamikę i elestyczność, a jak zużycie spadnie to będzie to dodatkowy bonus. Nie liczę, że rodzinne kombi zmieni się w F1.
Poniżej link do aukcji z takim boxem:

- Od: 16 gru 2012, 01:46
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 GH 2.0D 2008 (140KM)
Czy probowal ktos zalozyc box lub chip z V-tech do dieselka 140 KM z 2008r. Interesuje mnie takie delikatne podniesienie mocy samochodu. Czy ktos mial jakies problemy z silnikiem po takim dodatkowym wzmocnieniu autka. Slyszalem ze poprawi sie dynamika i moze wplynac pozytywnie na spalanie a wady???
- Od: 1 kwi 2013, 10:22
- Posty: 7
- Skąd: Kamienica
- Auto: Mazda 6 2.0 diesel rok 2008
Miałem zrobiony program w GY 2,0 MZR-CD a teraz mam narazie box w GH 2,2 diesel 180 KM. W żadnym samochodzie nie miałem żadnych problemów. Jedyne na co trzeba zwracać uwage to na podkładki pod wtryskami. Mogą się szybciej skończyć. Jak będzie korzystał ze zwiększonej mocy z umiarem nic się silnikowi nie stanie.
Około 160-170 KM i jakieś 360-380 Nm. Granice podaje dlatego, że wzrost parametrów silnika zależy od danego egzemplarza. Oczywiście można i więcej ale to już robi się niebezpieczne bez dodatkowych modyfikacji.
Nie byłem jeszcze na hamowni ale w CX-7 z tym samym silnikiem (tyle że moc pierwotna 172 KM) miał 190 KM i 465 NM. Box mam ten sam tylko jeszcze trochę podkręcony (jest tam regulacja). Podejrzewam że powinno być koło 200 KM i jakiś 480 NM. Jak będę miał z godzinkę czasu kiedyś to podlece na hamownie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje