Porting Głowicy Mazda 3 Bk 2.0L
Strona 1 z 1
Witam zamierzam zabrać się za porting , głowicę ściągam jutro , obejrzałem i przeczytałem dziesiątki relacji i filmów , jednak mam pytanie , ktoś to z forum robił samodzielnie , jakieś uwagi , ostrzeżenia ?
Tak ale nie w tym silniku. Może się wydawać, że nie jest to zbyt skomplikowane ale w tym przypadku zebrane milimetr w jedną czy w drugą w nieodpowiednim miejscu może popsuć cały efekt...marcin255 napisał(a):ktoś to z forum robił samodzielnie
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
Milimetr chyba nie , mam zamiar spasować kolektory , wygładzić komory spalania i kanały , wypolerować zawory , nie chcę powiększać komór i kanałów , ile splanować głowice ?
Komorę spalania po usunięciu nierówności i wypolerowaniu proponuje zrobić w "koniczynkę". Spadnie nieco CR ale poprawi się wymiana ładunku w głowicy.marcin255 napisał(a):mam zamiar spasować kolektory , wygładzić komory spalania i kanały , wypolerować zawory , nie chcę powiększać komór i kanałów
Możesz w swoim modelu zastosować akcesoryjne regulowane koła rozrządu? Po zdjęciu głowicy umieść na 1-szym tłoku na denku plastelinę na grubość ok 5mm, połóż głowicę na blok na starej uszczelce i dokręć głowicę 20-30Nm. Zepnij rozrząd i ręką obróć wałem 720 stopni. Następnie demontaż głowicy i pomiar grubości plasteliny odciśniętej na denku tłoka przez głowicę i zawory. Daj znać jaka będzie grubość plasteliny na tłokach w wyfrezowaniach pod grzybki zaworów.marcin255 napisał(a):ile splanować głowice
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
rider143 napisał(a):wypolerowaniu proponuje zrobić w "koniczynkę".
co za koniczynka ?
Przejrzyj zdjęcia i tekst pod nimi:
viewtopic.php?f=116&t=137198&start=20
viewtopic.php?f=116&t=137198&start=20
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
Zaj....ta praca , dało to coś koników ? Inne wrażenia ?
Przed:
http://w984.wrzuta.pl/film/6JyLuXaqk5z/mov01493
Po:
http://w557.wrzuta.pl/film/46BUh93R4GD/d15b2_cr-11_1
To tylko 1 przykład, który nawet wrzuciłem do tamtego tematu. Na kompie mam tego więcej i zawsze czuć różnicę na +
Poniżej miejsce gdzie należy "podebrać" głowicę (koniczynka):

Uploaded with ImageShack.us
Poprawia to wymianę ładunku w cylindrze.
http://w984.wrzuta.pl/film/6JyLuXaqk5z/mov01493
Po:
http://w557.wrzuta.pl/film/46BUh93R4GD/d15b2_cr-11_1
To tylko 1 przykład, który nawet wrzuciłem do tamtego tematu. Na kompie mam tego więcej i zawsze czuć różnicę na +

Poniżej miejsce gdzie należy "podebrać" głowicę (koniczynka):

Uploaded with ImageShack.us
Poprawia to wymianę ładunku w cylindrze.
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
OK , dzięki za porady , startujemy w piątek , 3 dni powinno wystarczyć ?
marcin255 zdaj relację jak już ukończysz moda
ok , coś mój mechanik nie może czasu znaleźć na zrzucenie głowicy
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje